17/9 Dortmund - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

1 skud på mål. Så deeeeet.....

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Altså er vi ikke ved at gå et generationsskifte på midten? Tror du ikke det bliver bedre (at der bliver lagt på)? Tror du ikke vi bliver bedre offensivt når Messi kommer i gang?

Selvfølgelig bygger man på. Vi er lige fået i gang ffs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Mikkel »

Ter Stegen MOM, De Jong er stærk og Arthur spiller solidt og med i alle 90 min.+

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Heldigt point. Utrolig ufarlige og ideløse endnu engang på udebane. Absurd at vi holder rent bur - Tak MaTS!!

Dejligt at Messi fik nogle minutter. Det må være det positive i dag.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi lige tager os sammen så kan vi lukke gruppen inden vi har returkampene mod Inter og Dortmund.

Inter (hjemme), slavia (ude) og slavia (hjemme) = 9 point (10 samlet) og så er det stort set slut. Vigtigt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Godkendt første halvleg, men anden halvleg er vi alt for lidt i kontrol og burde vel have tabt.

Når det så er sagt så tror jeg på at de unge spillere nok skal bygge på og det bliver bedre.

Ter Stegen er fantastisk!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Er stort tilhænger af optimisme og bare feje kampen af med at vi fik 1 point , første kamp , der nu bare skal bygges på , nye spillere og ude mod Dortmund er en svær kamp for alle.

Men det er dybt bekymrende at denne kamp ligner alle de andre udekampe i chl.
Det jo kun ter stegen klasse og skæbnes held som gør denne kamp ikke blev tabt 3-0 . Der blev ikke skabt chancer og alt for mangle nemme fejl. Så kan man finde forklaringer til denne kamp ligesom man også kunne til alle de andre - men faktum er Barca ikke var bedst idag og ikke fortjente et point.

At det så blev en god runde da Inter også fik 1-1 er så bare mega dejligt - men måske de skulle drikke en pils inden kampstart næste gang for at ryste de værste nerver af sig.... gør et eller andet som forberedelse . Der er noget mentalt galt på dette hold / mangel på en ledertype af absolut højeste kaliber .

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sidste sæson smadrede vi spurs på udebane og spillede pragtfuld fodbold. Det viste sig ikke at have nogen betydning overhovedet. Der er kæmpe forskel på gruppekampe og ko-kampe. Og på at spille i september og i feb/marts. Det er der ikke noget nyt ved og sådan har det været i alt den tid jeg har fulgt Barca.

Jeg synes godt nok folk bliver mere historieløse for hver sæson der går. Især omkring cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Smid nu Suarez tilbage på bænken. Kan ikke lave en førstegangs-berøring, tæmme en bold eller finde en modstander han kan løbe fra. Fucksake.

Arthur er dejlig, forresten. Det er Mats også.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Man skal være bevidst om at det altså var Dortmund ude!! Alle vil få problemer der.

2 halvleg var ikke godt. Ret tæt på ringe, men jeg syntes der blev kæmpet. Selv Messi løb flere def meter på 25 min end en normal måned.!

Vi havde "skæve" backer i 2 halvleg. Det havde betydning.

Syntes det måske var lidt synd at Ansu blev spillet fra start :|

Bussi: De fleste Dortmund chancer kom efter han gik ud!

Griez: Syntes han bedømmes meget hårdt, meget tideligt.

Jong!!! Ham og kdb er vel de 2 bedste midtbanespillere i verden.
Indenfor 10-15 meter, er det som om han laver sådan et misil lock, på der hvor kuglen skal ende hos en medspiller og så gør den det.

Arthur: stadig fan, men er han ikke lidt upassende hårdhændet til tider..!

Lenglet: syntes han er faldet lidt i niveau. Føler han sig for sikker, med Samuel ude!?

Vi dominerer ikke de bedste hold længere og slet ikke ude. Niveauet hos de øvrige hold, er også bare højnet, siden de glade Pep dage.
Vi har heller ikke det perfekte hold. En 3-4 steder ville jeg, i den perfekte verden, skifte en mand. Men det er som det er. Hvis vi skal vinde cl, hvilket ER muligt, så er det i høj grad det mentale der skal rykkes med + håbe på marginalerne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Vi tabte ikke, det må sgu tælle.
Gruppen er pivåben, geden er tilbage og der er lovende takter flere steder. Surt at Alba udgik med skade og - for at sige det på jysk - er det træls at Suarez ikke scorer i CL. Er det 4. år nu, han ikke har scoret på udebane? Læste det i går på én eller anden obskur side. (Don't ask :mrgreen: )

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo Arthur går til den. Og det har jeg egentlig ikke noget problem med. Fint med en cm der giver lidt igen. Omkring niveau så synes jeg egentlig Arthur var bedre end de jong i går. Men begge har et problem med at tage for mange berøringer. Det er jeg dog sikker på løser sig når de bliver mere komfortable med hinanden og resten af holdet.

Og så forstår jeg overhovedet ikke kritikken af griez. Han var overalt og indgik rigtig fint i spillet. Og han arbejdede defensivt. Når holdet satser mere offensivt så vil han virkelig folde sig ud hvilket vi allerede har set i vores hjemmekampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Hvis man ser bort fra resultatet - Så var det ikke en god kamp. Det var ikke I denne kamp man tænker at vi ikke kommer til at opleve en trilogy I KO kampe af røvfulder.

Dermed ikke sagt at denne kamp definere resten af sæsonen - for det gør den selvfølgelig ikke.
Men et kæmpe ufortjent point på kontoen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/9 Dortmund - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster