23/1 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/1 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

kklaus skrev:Smider lige den her her:
No other team in history won the treble more than once, except Barça who won it twice but somehow we want to prioritize winning it every year.
How's that going? We play Copa with the key players, completly kill them phisically in January/February. We lose CL & win Copa .. Hurray.
People forget that in 2014/2015, Lucho rotated like crazy in the first half of the season, that's why the team managed a full January/February schedule and arrived in a sharp shape come the decisive moments of the season.
People forget that in 2008/2009, Pep rotated like crazy in all the Copa ties (even the semi-final) and was so close to elimination. And, surprise surprise, we needed a lot of luck to win the treble that season.
Præcis! Det er den skide treble man skal høre på hele tiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/1 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Er helt enig i at vi skal gå efter de 2 andre trofæer, men er bare så frustrerende at vi ikke er bedre end vi er med et hold som det i dag.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/1 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Altså jeg mener stadig, man skal gå 100% efter at vinde den hvert år! Jeg mener bare, det skal være "B"-spillernes turnering. Ligesom det er med målmanden. Det skal være deres projekt, stolthed og mål, at kæmpe røven ud af bukserne, for at kunne præsentere den pokal for fans'ne! Det mener jeg, at vi vil vinde mere end blot friske A-spillere ved.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/1 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Med et hold som det i dag? Vi spillede med Prince, malcom og alena helt fremme. På udebane. Mod Sevilla.

Arthur var god. Det var det jeg kunne bruge kampen til at finde ud af. Og det vidste jeg i forvejen ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/1 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Med et hold som det i dag? Vi spillede med Prince, malcom og alena helt fremme. På udebane. Mod Sevilla.

Arthur var god. Det var det jeg kunne bruge kampen til at finde ud af. Og det vidste jeg i forvejen ;-)
At jeg siger vi er bedre, betyder ikke at jeg forventede en 5-0 sejr.

Men synes godt vi kunne være lidt bedre generelt på banen og skabe lidt mere.

Men vi fik givet en del B spillere noget spilletid og det synes jeg egentlig er helt fint :-)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/1 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Lenler så langtfra god ud i de to mål vi fik ind i går. Ikke alene Pique fejlede, puha det var grimt. Nu skal første holdet spille og prøve at vende det her på hjemmebane, det bliver vildt svært.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster