24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Men altså så ved vi da at man har taget “Ronaldo-taktikken” til sig og spammer efter et mål. Så må vi andre jo bare gøre det når suarez scorer eller Valverde laver en god indskiftning (som i går feks).
Jeg er bare ufattelig glad for det mål. Ja, det er ét mål, men Suarez' fejring med Dembouz, holdet der omfavner ham, at han dukkede tidligere op til træning, at han smilte og grinte efter kampen, at det var på Wanda, at han satte den mellem benene på Oblak. Det hele er et kæmpe boost til knægten. Desto flere af den slags personlige sejre han får, desto bedre. Han bliver 22 til Maj, og kan det her fortsætte, så kan vi seriøst have en komet up front. Ja, jeg spammede, men for fanden hvor var/er jeg glad for det mål. Det sikrede os også 1 point. Et vigtigt point, i stedet for et nederlag.

Ja, jeg shitposter i øvrigt en del. Troller, til tider, men vi har alle sammen nogle punkter vi er utilfredse med, og forskellige måder at udtrykke det på, men du kan tro jeg er lige så lykkelig som alle andre når vi viser os fra vores bedste side - ligesom mod Real.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

@Piquénbauer. Har aldrig ment mine svar som personlige angreb, just so you know. All in good spirit. Jeg er lige så meget imod beskidte, personlige angreb som alle andre herinde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Fordi hurtige afleveringer og flere chancer med bolden (stikninger osv) vil føre til flere boldtab. Boldtab som vi jo på en eller anden måde skal kunne klare hvorfor et genpres kunne være en ide.

Og det har vi altså prøvet. Vi har feks spillet cou på midten, vi har spillet 442 med demb og cou på midten osv. Der var det ikke korte afleveringer der blev trillet rundt men klart et forsøg på at bringe noget offensivt.

Faktum er dog at du ikke forholder dig til det jeg siger. Du bliver ved med at kalde det en omsonst debat men det er åbenbart bare en mentalitetsændring der skal til. Jeg synes jeg forholder mig til at du mener at dybdeløb og flere chancer vil give noget bedre offensiv fodbold (hvilket jeg støtter) men uden et genpres kan vi ikke rigtigt tage de chancer.

Men det er så generelt også det problem jeg har omkring hele debatten omkring Valverde. Det er så nemt at sige ud og det bliver så gjort fordi han ikke spiller den fodbold man vil se eller spiller den spiller man kan lide. Der er dog ikke ret mange der går i dybden med de valg der bliver taget. Det bliver aå forsimplet og så ender vi med at det eneste det kræver for at spille noget offensiv fodbold er at få en offensiv træner ind.
Jeg siger, der skal en mentalitetsændring, samt at vi skal spille hurtigere og med flere dybdeløb. Vil det føre til flere boldtab? mest sandsynligt, og jeg er vilig til at tage den risiko for ikke alle boldtab fører til en kontra og de ekstra chancer vi kommer frem til kan føre til flere mål. Det kan også føre til, at vi ikke scorer ekstra, men kun lukker ekstra mål ind. Det er her debatten bliver omsonst for jeg har for længst forstået, at du mener, at det er selvmord og vi ikke har spillerne til det, og jeg mener det modsatte, og derfor kommer vi ikke videre. Du siger, at Valverde har prøvet demb og cou på midten, men jeg advokerer ikke for en midtbane bestående af demb og cou. Det eneste jeg sådan set så ændret i startopstillingerne fra Valverde er, at han fik mere fart på kanten i form af enten Malcom/Dembele og at spillerne begyndte at flytte bolden hurtigere rundt og tog dybdeløb, som Messi kan ramme dem i.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

INJURY REPORT. @SergiRoberto10 will be out between 3 and 4 weeks with a left hamstring injury.
INJURY REPORT. @Rafinha has a torn left ACL and will undergo surgery in the coming days.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det forfærdeligt med rafinha! Hold nu op hvor er det synd for ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

Piquénbauer skrev:Hvor er det forfærdeligt med rafinha! Hold nu op hvor er det synd for ham!
Helt vildt. Sikke en nedtur man.

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Han må vel snart trække sig tilbage, som fodbold invalid. Det er jo helt vildt hvad han kommer ud for.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Glas-gener :sad:

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Imo kunne han seriøst være blevet en absolut top top spiller, var det ikke for de lorte, forbistrede skader :cry:

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Rafinhas skadeshelvede startede vel mere eller mindre her:
phpBB [video]


https://www.transfermarkt.co.uk/rafinha ... ler/129473
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det viser sig at Messi stadig er ret god til fodbold...


Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

JonasV skrev:Det viser sig at Messi stadig er ret god til fodbold...

For Satan altså mand..!! Der er jo ingen andre der gør det der. Det falder ham bare SÅ naturligt! Han gør sikkert dagligt lignende ting til træning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Den er lækker! Men bussi skal heller ikke snydes:

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster