21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Ift fortjent og suverænt mesterskab til Real. 4 point til Barca i classicos = 2 points forskel pt!

Dernæst kan man tale om Almeria kampen… Getafe….

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 3:02 pm
Ift fortjent og suverænt mesterskab til Real. 4 point til Barca i classicos = 2 points forskel pt!

Dernæst kan man tale om Almeria kampen… Getafe….
Jo jo det er ikke vanvittigt suverænt, men det er nok ikke uden grund at samtlige gæster i la liga loca har haft RMD som store favoritter hele sæsonen.

Men det er rigtigt, som du påpeger, med små marginaler kunne vi have spillet lige op med dem.

Vi skulle jo heller aldrig have tabt Villarreal kampen på hjemmebane.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 2:58 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 23, 2024 9:36 am
Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 am
RGB skrev:
man apr 22, 2024 11:33 pm
Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.
Jeg er udemærket klar over de historier der er meldt ud, men der er ikke fremlagt noget indiskutabelt eller bare konkret bevis for at det har være som køb af dommere ift at blive forfordelt. Heller ikke har der været nogen sag eller nogen dom.

Derfor er det bare en lidt fjollet insinuering i situationen.
Det var ej heller det jeg skrev, eller pointen (eller insinueringen om du vil) - det var blot et svar på at en bruger skrev at RMD brugerne påstår at vi har betalt for dommerhjælp i 18 år.

Vi *har* betalt i 18 år til nogen (indenfor dommerstanden) - og jeg skriver - om det har givet os fordele, ved jeg ikke.

Jeg skriver dernæst at RMD bruger video inden deres kampe til at lægge pres på dommerne.
Ultimativt skriver du det jo som modsvar til at det skulle være absurd at vi/Barca skulle ha købt os til fordele, ergo må det jo være en (din) melding i opposition til meldingen der svares på!

Det er ikke engang klarlagt nøjagtigt hvad de betalinger indebar. Så alene det at tale om fordele eller ej, er jo at forestille sig noget, der ikke (pt) er belæg for.

Som sagt, hverken dom eller påbegyndt sag foreligger, så reelt er det ikke mere end jeg tror dit og jeg tror dat, så længe der ikke ligger uomtvistelige data eller en decideret dom.
Nej jeg skriver at det ikke er en påstand som Real tilhængere har fundet på at vi i 18 år har betalt til dommere.
Det er jo det hele sagen går ud på og mig bekendt er det et faktum at der er betalt til nogle i dommerstanden gennem 18 år.
Hvilke fordele, hvis nogen overhovedet, vi har haft af det ved ingen. Måske er de betalinger blot for dommer rapporter som Barca har claimet, og ikke noget decideret ‘købe dommere’ agtigt… mere og mere tyder ihvertfald på at der ikke har været korruption i det, ellers ville beviserne nok have været gravet frem.

Men vi har, de facto, som jeg skrev, betalt til nogen i dommerstanden gennem 18 år. Det er du vel enig i?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7246
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

❗️Real Madrid TV asked for Andreas Christensen’s goal to be disallowed in El Clásico.

🗞️ via SPORT

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tirs apr 23, 2024 5:12 pm
❗️Real Madrid TV asked for Andreas Christensen’s goal to be disallowed in El Clásico.

🗞️ via SPORT
:lol: :lol: :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 23, 2024 4:43 pm
Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 2:58 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 23, 2024 9:36 am
Antimadridista skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 am
RGB skrev:
man apr 22, 2024 11:33 pm
Fordi FC Barcelona de facto har betalt et ganske stort beløb til en centralt placeret person i det spanske dommerforbund.

Om det så har favoriseret FCB konkret, er jo en af en sag, hvilket han også skriver.
Jeg er udemærket klar over de historier der er meldt ud, men der er ikke fremlagt noget indiskutabelt eller bare konkret bevis for at det har være som køb af dommere ift at blive forfordelt. Heller ikke har der været nogen sag eller nogen dom.

Derfor er det bare en lidt fjollet insinuering i situationen.
Det var ej heller det jeg skrev, eller pointen (eller insinueringen om du vil) - det var blot et svar på at en bruger skrev at RMD brugerne påstår at vi har betalt for dommerhjælp i 18 år.

Vi *har* betalt i 18 år til nogen (indenfor dommerstanden) - og jeg skriver - om det har givet os fordele, ved jeg ikke.

Jeg skriver dernæst at RMD bruger video inden deres kampe til at lægge pres på dommerne.
Ultimativt skriver du det jo som modsvar til at det skulle være absurd at vi/Barca skulle ha købt os til fordele, ergo må det jo være en (din) melding i opposition til meldingen der svares på!

Det er ikke engang klarlagt nøjagtigt hvad de betalinger indebar. Så alene det at tale om fordele eller ej, er jo at forestille sig noget, der ikke (pt) er belæg for.

Som sagt, hverken dom eller påbegyndt sag foreligger, så reelt er det ikke mere end jeg tror dit og jeg tror dat, så længe der ikke ligger uomtvistelige data eller en decideret dom.
Nej jeg skriver at det ikke er en påstand som Real tilhængere har fundet på at vi i 18 år har betalt til dommere.
Det er jo det hele sagen går ud på og mig bekendt er det et faktum at der er betalt til nogle i dommerstanden gennem 18 år.
Hvilke fordele, hvis nogen overhovedet, vi har haft af det ved ingen. Måske er de betalinger blot for dommer rapporter som Barca har claimet, og ikke noget decideret ‘købe dommere’ agtigt… mere og mere tyder ihvertfald på at der ikke har været korruption i det, ellers ville beviserne nok have været gravet frem.

Men vi har, de facto, som jeg skrev, betalt til nogen i dommerstanden gennem 18 år. Det er du vel enig i?
Der skulle have været foretaget nogle betalinger ja, enig.

Desværre syntes jeg den sag stinker langt væk af at 95% af det der bliver skrevet til højre og venstre, rundt omkring, er 50% blanding af diverse hele og halve sandheder, mixet op med 50% fri fantasi….

Der er ingen reel sag startet op og ingen dom, men ude i fodbold offentligheden, har et hav af folk taget det hele som et faktum at Barca har snydt, hvilket jeg finder enormt ærgelig….

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
tirs apr 23, 2024 5:12 pm
❗️Real Madrid TV asked for Andreas Christensen’s goal to be disallowed in El Clásico.

🗞️ via SPORT
Hvad fanden er det for et TV de har kørende? De viser alle dommernes "fejl" inden dommerne skal dømme deres kampe og nu det her.
Og underkendt for hvad? Bruger han Kroos som springbræt eller hvad mener de? Kæft jeg er træt af Real. Føj for satan.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kvoller skrev:
tirs apr 23, 2024 8:33 pm
Dytrax skrev:
tirs apr 23, 2024 5:12 pm
❗️Real Madrid TV asked for Andreas Christensen’s goal to be disallowed in El Clásico.

🗞️ via SPORT
Hvad fanden er det for et TV de har kørende? De viser alle dommernes "fejl" inden dommerne skal dømme deres kampe og nu det her.
Og underkendt for hvad? Bruger han Kroos som springbræt eller hvad mener de? Kæft jeg er træt af Real. Føj for satan.
Real Madrid har været træls igennem en længere periode...

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs apr 23, 2024 8:38 pm
Kvoller skrev:
tirs apr 23, 2024 8:33 pm
Dytrax skrev:
tirs apr 23, 2024 5:12 pm
❗️Real Madrid TV asked for Andreas Christensen’s goal to be disallowed in El Clásico.

🗞️ via SPORT
Hvad fanden er det for et TV de har kørende? De viser alle dommernes "fejl" inden dommerne skal dømme deres kampe og nu det her.
Og underkendt for hvad? Bruger han Kroos som springbræt eller hvad mener de? Kæft jeg er træt af Real. Føj for satan.
Real Madrid har været træls igennem en længere periode...
Omtrent et århundrede…

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1491
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 401 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Nå, ud af de 36 kameraer, var det ene, der kunne vise, at bolden var over stregen, gået i stykker. Det var da uheldigt :roll:


https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-04-24 ... nu-i-fokus

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SIOUX skrev:
ons apr 24, 2024 8:54 am
Nå, ud af de 36 kameraer, var det ene, der kunne vise, at bolden var over stregen, gået i stykker. Det var da uheldigt :roll:


https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-04-24 ... nu-i-fokus
Men da Bellingham skulle danse rundt omkring sig selv efter han havde scoret, synes jeg nok at der blev brugt en vinkel til at filme det, der kunne vise at bolden var inde. Men ak ja. Vi har set det før. Var det ikke også mod Betis (?) for år tilbage, hvor bolden var et par meter inde?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 24, 2024 9:45 am
SIOUX skrev:
ons apr 24, 2024 8:54 am
Nå, ud af de 36 kameraer, var det ene, der kunne vise, at bolden var over stregen, gået i stykker. Det var da uheldigt :roll:


https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-04-24 ... nu-i-fokus
Men da Bellingham skulle danse rundt omkring sig selv efter han havde scoret, synes jeg nok at der blev brugt en vinkel til at filme det, der kunne vise at bolden var inde. Men ak ja. Vi har set det før. Var det ikke også mod Betis (?) for år tilbage, hvor bolden var et par meter inde?
Vi skal desværre opleve det samme korruption i næste mange sæsoner eller helt indtil den dag Catalonien bliver uafhængig. Men jeg tvivler på at det kommer til at ske.
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

SIOUX skrev:
ons apr 24, 2024 8:54 am
Nå, ud af de 36 kameraer, var det ene, der kunne vise, at bolden var over stregen, gået i stykker. Det var da uheldigt :roll:


https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-04-24 ... nu-i-fokus
Det lyder meget uheldigt, at lige præcis det kamera ikke virkede. Det har man selvfølgelig “ikke” vidst inden og/eller under hele kampen???
- Det er fup og svindel fra øverste hylde.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Filten skrev:
ons apr 24, 2024 12:12 pm
SIOUX skrev:
ons apr 24, 2024 8:54 am
Nå, ud af de 36 kameraer, var det ene, der kunne vise, at bolden var over stregen, gået i stykker. Det var da uheldigt :roll:


https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-04-24 ... nu-i-fokus
Det lyder meget uheldigt, at lige præcis det kamera ikke virkede. Det har man selvfølgelig “ikke” vidst inden og/eller under hele kampen???
- Det er fup og svindel fra øverste hylde.
Men de kunne vel ikke vide på forhånd at det netop var den vinkel der var brug for .. ? Det kunne da sagtens have været en anden vinkel hvor kameraet virkede... Tror det er helt tilfældig.. men stadig amatøragtigt at det ikke virkede når man tænker på at det er verdens største fodboldkamp og at der er så mega mange penge i fodbold / TV
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: 21/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

SpillerSomMESSI skrev:
ons apr 24, 2024 12:30 pm
Filten skrev:
ons apr 24, 2024 12:12 pm
SIOUX skrev:
ons apr 24, 2024 8:54 am
Nå, ud af de 36 kameraer, var det ene, der kunne vise, at bolden var over stregen, gået i stykker. Det var da uheldigt :roll:


https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-04-24 ... nu-i-fokus
Det lyder meget uheldigt, at lige præcis det kamera ikke virkede. Det har man selvfølgelig “ikke” vidst inden og/eller under hele kampen???
- Det er fup og svindel fra øverste hylde.
Men de kunne vel ikke vide på forhånd at det netop var den vinkel der var brug for .. ? Det kunne da sagtens have været en anden vinkel hvor kameraet virkede... Tror det er helt tilfældig.. men stadig amatøragtigt at det ikke virkede når man tænker på at det er verdens største fodboldkamp og at der er så mega mange penge i fodbold / TV
Det er vel underordnet, om de ved hvilke vinkler, der virker og ikke virker. Lortet skal sgu da virke inden kampstart??
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster