Abde Ezzalzouli

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Hristo »

Det ser mere og mere spændende ud med Abde.
2 mål i sidste kamp og særlige nummer 2 var ekstraordinært.
Siden hans debut hvor han gik meget uimponeret til værks har jeg været spændt på hans udvikling, og hans fart/driblinger har vi kun Dembele, der matcher på det nuværende hold.
Jeg ville klart give ham en fair chance næste sæson. Hvad siger I andre - sælge for ca 20 mio euro eller bruge ham som rotationsspiller, og så om vi kan indfri et endnu større potentiale?

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Ialocin »

Sælg Ferran Torres for 30 mio., og lad Abde tage hans plads som rotationsspiller. Vi har mere brug for en type, der kan sætte en mand på kanten. Som du nævner, er det kun Dembele, der har de spidskompetencer i truppen.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af DrGink »

Hristo skrev:
søn apr 09, 2023 11:59 am
Det ser mere og mere spændende ud med Abde.
2 mål i sidste kamp og særlige nummer 2 var ekstraordinært.
Siden hans debut hvor han gik meget uimponeret til værks har jeg været spændt på hans udvikling, og hans fart/driblinger har vi kun Dembele, der matcher på det nuværende hold.
Jeg ville klart give ham en fair chance næste sæson. Hvad siger I andre - sælge for ca 20 mio euro eller bruge ham som rotationsspiller, og så om vi kan indfri et endnu større potentiale?
Altså der virker vel i hvert fald dumt at sælge ham og så købe en ikke-verdensstjerne til pladsen. Kan ikke lige se hvordan det økonomisk skulle give mening.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af kklaus »

DrGink skrev:
søn apr 09, 2023 2:30 pm
Hristo skrev:
søn apr 09, 2023 11:59 am
Det ser mere og mere spændende ud med Abde.
2 mål i sidste kamp og særlige nummer 2 var ekstraordinært.
Siden hans debut hvor han gik meget uimponeret til værks har jeg været spændt på hans udvikling, og hans fart/driblinger har vi kun Dembele, der matcher på det nuværende hold.
Jeg ville klart give ham en fair chance næste sæson. Hvad siger I andre - sælge for ca 20 mio euro eller bruge ham som rotationsspiller, og så om vi kan indfri et endnu større potentiale?
Altså der virker vel i hvert fald dumt at sælge ham og så købe en ikke-verdensstjerne til pladsen. Kan ikke lige se hvordan det økonomisk skulle give mening.
Det gør det nogle gange pga. den måde regnskabet laves på. Abde blev hentet for 2M for et par år siden til b-holdet, så et salg er mere eller mindre ren profit i regnskabet og da spillerkøb amortiseres over kontraktens længde, kan vi i princippet handle for 5x evt. salgspris for Abde (antaget ny spiller kommer på 5-årig kontrakt).
Lidt forsimplet og uden at tage hensyn til hvilke FFP-regler vi er omfattet af. Om det så er fornuftigt... tja :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af DrGink »

kklaus skrev:
søn apr 09, 2023 3:05 pm
DrGink skrev:
søn apr 09, 2023 2:30 pm
Hristo skrev:
søn apr 09, 2023 11:59 am
Det ser mere og mere spændende ud med Abde.
2 mål i sidste kamp og særlige nummer 2 var ekstraordinært.
Siden hans debut hvor han gik meget uimponeret til værks har jeg været spændt på hans udvikling, og hans fart/driblinger har vi kun Dembele, der matcher på det nuværende hold.
Jeg ville klart give ham en fair chance næste sæson. Hvad siger I andre - sælge for ca 20 mio euro eller bruge ham som rotationsspiller, og så om vi kan indfri et endnu større potentiale?
Altså der virker vel i hvert fald dumt at sælge ham og så købe en ikke-verdensstjerne til pladsen. Kan ikke lige se hvordan det økonomisk skulle give mening.
Det gør det nogle gange pga. den måde regnskabet laves på. Abde blev hentet for 2M for et par år siden til b-holdet, så et salg er mere eller mindre ren profit i regnskabet og da spillerkøb amortiseres over kontraktens længde, kan vi i princippet handle for 5x evt. salgspris for Abde (antaget ny spiller kommer på 5-årig kontrakt).
Lidt forsimplet og uden at tage hensyn til hvilke FFP-regler vi er omfattet af. Om det så er fornuftigt... tja :-)
Ja okay. I forhold til vanvids ffp regnskabet :glad: . Jeg tænkte mere i forhold til “rigtig” økonomi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Hristo »

FCBarcelonaChr skrev:
lør jun 17, 2023 5:24 pm
Oh yes - håber han bliver! Elsker hans type, der udfordrer sin direkte modstander, og hvis han kan lægge de sidste (svære) niveauer på sit spil (fx mere konsekvente gode beslutninger i afgørende situationer), vil vi have en virkelig spændende venstrekant mange år frem. Gad godt se ham og Balde med to års modenhed lave ravage i venstre side.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af !Option »

Hristo skrev:
lør jun 17, 2023 6:01 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør jun 17, 2023 5:24 pm
Oh yes - håber han bliver! Elsker hans type, der udfordrer sin direkte modstander, og hvis han kan lægge de sidste (svære) niveauer på sit spil (fx mere konsekvente gode beslutninger i afgørende situationer), vil vi have en virkelig spændende venstrekant mange år frem. Gad godt se ham og Balde med to års modenhed lave ravage i venstre side.
Tænker også hans “kådhed” kombineret med hans 1v1 evner kan komme til at klæde vores hold. Selvfølgelig skal der bygges noget slutprodukt på, for han har trods alt ikke høvlet mål og assists ind i sæsonen, men spændende type som både er gratis og homegrown!
Rey Abi!

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Hristo »

!Option skrev:
lør jun 17, 2023 6:34 pm
Hristo skrev:
lør jun 17, 2023 6:01 pm
FCBarcelonaChr skrev:
lør jun 17, 2023 5:24 pm
Oh yes - håber han bliver! Elsker hans type, der udfordrer sin direkte modstander, og hvis han kan lægge de sidste (svære) niveauer på sit spil (fx mere konsekvente gode beslutninger i afgørende situationer), vil vi have en virkelig spændende venstrekant mange år frem. Gad godt se ham og Balde med to års modenhed lave ravage i venstre side.
Tænker også hans “kådhed” kombineret med hans 1v1 evner kan komme til at klæde vores hold. Selvfølgelig skal der bygges noget slutprodukt på, for han har trods alt ikke høvlet mål og assists ind i sæsonen, men spændende type som både er gratis og homegrown!
Ja 20 gange hellere satse på Abde en at købe en stabil men heller ikke særligt spændende Carrasco-type!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Kvoller »

Abde er en af dem der rent faktisk vægtede spilletid højere end bænken hos os. Det ser ud til at han høster frugterne af det, i den næste sæson. Vi har haft mange spillere gennem systemet, der kunne have lært af det.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Ialocin »

Kvoller skrev:
søn jun 18, 2023 11:27 am
Abde er en af dem der rent faktisk vægtede spilletid højere end bænken hos os. Det ser ud til at han høster frugterne af det, i den næste sæson. Vi har haft mange spillere gennem systemet, der kunne have lært af det.
Det er jeg helt enig i. Det siger til dels noget om hans ambitioner og indstilling til tingene. Han er ikke tilfreds med at sidde og kukkelure på bænken i Barcelona. Hans ego er samtidig ikke så stort, at han tror, at han bliver en del af start-11 i løbet af sæsonen.

Abde har fra første optræden i Barcelona vist en indstilling og iver, der er mange der kan lære af. Jeg synes helt sikkert han fortjener en chance på venstrefløjen, hvor vi har været svage. Hverken Raphina eller Dembele kan spille den. Torres er for dårlig og Fati har desværre ikke vist meget i sidste sæson.

Jeg håber vi sælger Torres og/eller Raphinha. Raphinha skal kun sælges, hvis vi modtager et godt bud. Torres må de gerne videresende, hvis bare klubben, der køber ham, betaler for hans flybillet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Håber virkelig det er en and...


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Håber han får en enkelt sæson som minimum.


Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Antimadridista »

Vil PL betale 30-35m€, er det med at slå til. Han virker som en ydmyg og hårdtarbejdende ung fyr, men tror ikke han kan blive andet end en rimelig indskifter. Der ser jeg beløbet som vigtigere..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster