Eden Hazard

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Eden Hazard

Indlæg af MessiPogba »

Tænker han skal have sin egen tråd? Også hvis hgan ikke skulle komme.

En af de bedste ved VM og har i flere år vist, at han er blandt de tre bedste i Premier League (pånær den ene sæson i Chelsea, hvor "Operation Mourinhos selvdestruktion" smadrede alt og alle i Chelsea.

200 mio. euro? Tjo ...... Jeg synes sgu, det er for mange penge, og måske endda FOR meget for Hazard, men hvis det virkelig er det, der skal til i de her fuldkommen hjernedøde tider for at få en decideret verdensstjerne til klubben som kan forhøje vores niveau og hjælpe Messi med at vinde måske 1-2 CL-trofæer mere, vil det måske være det værd i sidste ende.

Derudover tænker jeg også, at hvis vi henter Mesis, så har vi reelt set formået at erstatte Messi med tre vanvittig talentfulde spillere. Coutinho, Dembele og Hazard (ja ja, Cou og Dembele er nok Neymars afløsere).

Når Messi om tre års tid nok begynder at overveje, hvad fremtiden skal bringe, vil vi have en 30-årig Hazard, 29-årig Coutinho og en 24-årig Dembele. Det vil være en god, glidende overgang, når historiens bedste en dag takker af, tænker jeg.

Derfor, jeg er så meget hooked på Hazard. Han er måske den spiller i verden, der kan afdrible 3-4 spillere ligeså nemt som Messi og kreere sit eget shit, som Messi. Neymar skal f.eks. altid ned i tempo og ødelægge flowet, når han skal kreere, hvorimod Hazard har vist, at han både kan sprudle i kujon-fodbold og i mere boldbesiddende fodbold og kan skabe ting i flere filosofier.

Men 200 mio. euro? Jeg tænker vi bør være i stand til at kunne forhandle 30-40 mio. euro af den pris. De er ikke i CL, de har ikke forstærket holdet godt nok, ingen ved, om Sarri bliver den nye Villas-Boas eller om han er The Real Deal. Så mange ubesvarede spørgsmål, som jeg tror, at Hazard inderst inde ikke gider at være en del af, at spilde sin prime på, når han ved, at han kan komme til en allerede konkurrencestærk klub som vores.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Eden Hazard

Indlæg af Lopezzz »

Han er madridista såå denne tråd bliver slettet forhåbentlig
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Eden Hazard

Indlæg af MessiPogba »

Rygter om, at Real og Chelsea er blevet enige om en pris på 170 mio. euro.

170 mio. euro for en spiller, der har offentligt ytret sig, at han vil væk, og der har to år tilbage af sin kontrakt, for en klub, der ikke engang er i CL.

Hvor er det her dog latterlige tider. Og elendig forhandlet af Real Madrid, hvis det er sandt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster