Yerry Mina

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Jesni »

Slindj93 skrev:
Jesni skrev:
Slindj93 skrev:Jeg forholder mig bare kritisk til det jeg ser, da det er første gang jeg ser en spiller med stort potentiale på youtube ikke se ud som om, han var verdens bedste.
Du forholder dig jo netop ikke kritisk, for du accepterer det du ser på Youtube. Det kan på ingen tænkelig måde repræsentere spillerens kompetencer. Vi har set det så mange gange før, at en spiller på ingen måde er, hvad han ser ud til at være på online medier.
Hvor mange gange har du set en spiller på youtube, som ikke så overbevisende ud, men som blev en stjerne? Jeg er med på, at det modsatte er sket mange gange :)
Stjerne/ikke stjerne, godt Youtube-klip eller ej - pointen er den samme. Du kan ikke bruge det til at vurdere noget som helst.

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Slindj93 »

Jesni skrev:
Slindj93 skrev:
Jesni skrev:
Slindj93 skrev:Jeg forholder mig bare kritisk til det jeg ser, da det er første gang jeg ser en spiller med stort potentiale på youtube ikke se ud som om, han var verdens bedste.
Du forholder dig jo netop ikke kritisk, for du accepterer det du ser på Youtube. Det kan på ingen tænkelig måde repræsentere spillerens kompetencer. Vi har set det så mange gange før, at en spiller på ingen måde er, hvad han ser ud til at være på online medier.
Hvor mange gange har du set en spiller på youtube, som ikke så overbevisende ud, men som blev en stjerne? Jeg er med på, at det modsatte er sket mange gange :)
Stjerne/ikke stjerne, godt Youtube-klip eller ej - pointen er den samme. Du kan ikke bruge det til at vurdere noget som helst.
Jeg er fuldstændig enig med dig i, at man ikke kan bruge youtube til at konstatere hvor god en spiller er. Hvis alle youtube-videoer havde vist, at Mina var fænomenal i alle sine indgreb, havde jeg nok ikke skrevet noget indlæg og været kritisk. Det forholder sig dog ikke sådan, og derfor er jeg kritisk, da jeg ikke har oplevet dette før, og derfor får bange anelser. Men håber da, at han modbeviser det!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Kubala »

Det er 12 mio., han bliver kaldt en af de bedste i Brasilien og han er relativ ung. Ikke købt som starter, så måske skulle man bare tage chancen og skrue forventningerne lidt nede? de Ligt ville jo have kostet mindst 30-35.

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Slindj93 »

Kubala skrev:Det er 12 mio., han bliver kaldt en af de bedste i Brasilien og han er relativ ung. Ikke købt som starter, så måske skulle man bare tage chancen og skrue forventningerne lidt nede? de Ligt ville jo have kostet mindst 30-35.

Det er rigtigt. Hvis han spiller godt, kan man beholde ham, og har dermed gjort en god handel. Hvis han fejler big time, kan man hente De Vrij gratis til sommer som back-up.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Yerry Mina

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Tello »

Haha! Hvor fedt! Suarez og Messi der lige kommer forbi, og Jordi der på høfligste vis bliver og snakker lidt. Han virker virkelig ydmyg.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Skydefinten »

Coutinho smiler stadig
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Piquénbauer »

Yerry Mina: "Why I went bare foot on Camp Nou pitch? There is a Bible verse that says, 'With the sole of your foot, you will touch the earth that you want to conquer.' That's why I did that."
Mina virker sgu som en fed personlighed. Og folk gik åbenbart helt bananas til præsentationen med dans osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Kubala »

The million dollar question må så være, om han så udtales Jerry, eller &@?!:;y, da vi har med portugisisk at gøre?

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Yerry Mina

Indlæg af De La Barça »

Kubala skrev:The million dollar question må så være, om han så udtales Jerry, eller &@?!:;y, da vi har med portugisisk at gøre?
Portugisisk? De taler vel spansk i Columbia [emoji846] Tænker det måske er derfor de har stavet det med Y, så det lyder mere som det engelske Jerry?

Visca el Barça i Visca Catalunya

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Kubala »

De La Barça skrev:
Kubala skrev:The million dollar question må så være, om han så udtales Jerry, eller &@?!:;y, da vi har med portugisisk at gøre?
Portugisisk? De taler vel spansk i Columbia [emoji846] Tænker det måske er derfor de har stavet det med Y, så det lyder mere som det engelske Jerry?

Visca el Barça i Visca Catalunya
Hahaha, det er sgu rigtigt. Han er ikke brasilianer, men colombianer. Puha, der var vi heldige. Så er det Jerry.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
De La Barça skrev:
Kubala skrev:The million dollar question må så være, om han så udtales Jerry, eller &@?!:;y, da vi har med portugisisk at gøre?
Portugisisk? De taler vel spansk i Columbia [emoji846] Tænker det måske er derfor de har stavet det med Y, så det lyder mere som det engelske Jerry?

Visca el Barça i Visca Catalunya
Hahaha, det er sgu rigtigt. Han er ikke brasilianer, men colombianer. Puha, der var vi heldige. Så er det Jerry.
Mon ikke det udtales Jeri?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
De La Barça skrev:
Kubala skrev:The million dollar question må så være, om han så udtales Jerry, eller &@?!:;y, da vi har med portugisisk at gøre?
Portugisisk? De taler vel spansk i Columbia [emoji846] Tænker det måske er derfor de har stavet det med Y, så det lyder mere som det engelske Jerry?

Visca el Barça i Visca Catalunya
Hahaha, det er sgu rigtigt. Han er ikke brasilianer, men colombianer. Puha, der var vi heldige. Så er det Jerry.
Mon ikke det udtales Jeri?
Aner det ikke. Det er jo spansk, så det. Bare det ikke er portugisisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Yerry Mina

Indlæg af Piquénbauer »

OFFICIAL: Yerry Mina will wear the #24 at Barça. [fcb]
Lad os få et nummer på mina!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Michman »

Kan allerede godt lide ham.. MEN hvad fanden sker der med den hat?
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster