Yerry Mina

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Kvoller »

Michman skrev:Kan allerede godt lide ham.. MEN hvad fanden sker der med den hat?
Billede
Ny Alex Song? :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
Michman skrev:Kan allerede godt lide ham.. MEN hvad fanden sker der med den hat?
Billede
Ny Alex Song? :grin:
Tchakap :glad:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Michman »

Billede
Første indtryk.. Jeg er meget imponeret. Forsæt sådan Mina!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Visca El Barca »

Hvordan ser situationen ud for Mina? Hvis man skal tro medierne, så er han allerede på vej væk. Han har stort set heller ikke spillet eller været udtaget i det hele taget, er han endnu et fejlkøb?

Ifølge de forskellige medier, er Valverde ikke så glad for ham. Eftersom jeg ikke følger Valverde så meget, kan jeg ikke sige noget om det. Har han sagt noget om Yerry der indikerer, at han ikke indgår i planerne?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Lopezzz »

I dag er det bare standard situation for alle ny spillere som ikke hedder Messi-Iniesta-Xavi-Ronaldinho osv osv...
Købe en spiller og leje ham ud. Det er fucking legalt og åbenlyst slaveri af spillere. Det skal stoppes og forbydes.
Kontrakterne i dag kan fucke op ens karriere hvis man ikke leve op til det.

Hvis man har købt Mina og lavet en kontrakt på 3 år så skal han ingen steder før de 3 år er udløbet.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af zqa »

Lol.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Michman »

Han skal fandme ikke sælges, han har gjort det fint.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Jines »

Lopezzz skrev:I dag er det bare standard situation for alle ny spillere som ikke hedder Messi-Iniesta-Xavi-Ronaldinho osv osv...
Købe en spiller og leje ham ud. Det er fucking legalt og åbenlyst slaveri af spillere. Det skal stoppes og forbydes.
Kontrakterne i dag kan fucke op ens karriere hvis man ikke leve op til det.

Hvis man har købt Mina og lavet en kontrakt på 3 år så skal han ingen steder før de 3 år er udløbet.
Nu skal spilleren jo selv acceptere at blive lejet ud, så bare rolig - der er ingen grund til at trække slaveri-kortet op.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Lopezzz »

Jines skrev:
Lopezzz skrev:I dag er det bare standard situation for alle ny spillere som ikke hedder Messi-Iniesta-Xavi-Ronaldinho osv osv...
Købe en spiller og leje ham ud. Det er fucking legalt og åbenlyst slaveri af spillere. Det skal stoppes og forbydes.
Kontrakterne i dag kan fucke op ens karriere hvis man ikke leve op til det.

Hvis man har købt Mina og lavet en kontrakt på 3 år så skal han ingen steder før de 3 år er udløbet.
Nu skal spilleren jo selv acceptere at blive lejet ud, så bare rolig - der er ingen grund til at trække slaveri-kortet op.
Men hvis han ikke accepterer det så finder man bare en anden. Sådan er det altid med de mindre kendte spillere. De må ikke selv bestemme hvordan deres kontrakt skal se ud mens Messi og de store kanoner selv laver deres kontrakter.
Det er helt åndsvag at købe en spiller og give ham næsten ingen spilletid. Selvfølgelig kommer han aldrig til at præstere og i de får minutter på banen kan man kun lave fejl som straks bliver bedømt af fans og så er det ud.
MDCCCXCIX

gygfo

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af gygfo »

Men jeg synes netop, at han har præsteret over det niveau, som vi kan forvente af ham med de få minutter, han har spillet. Jeg kender ikke til situationen til træning, men at behandle ham så skidt at sende ham signaler om, at han allerede skal videre, det er i min verden langt fra ok.

Der begynder at tegne sig et mønster med valverdes mandskabspleje, som jeg bestemt ikke bryder mig om.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Jines »

Jeg synes bestemt Yerry Mina har præsteret i de kampe, han har spillet i. Spilletiden har været meget begrænset, hvilket er ærgeligt, men lad ham nu lige falde til, og se om han ikke får mere tid efterhånden. Det er nok først i næste sæson, vi for alvor kommer til at se ham.

Mht. Valverede, så er han lidt en forsigtigper, og kritikken efter Roma-kampen er et godt eksempel. Jeg har aldrig været fan af Valverde, men han er nok en ret sikker træner i den forstand, at de har vidst, hvad de har fået. For mig mangler Valverde ambitioner for vores spil, og jeg håber ikke han har mange år i klubben.

Dét sagt, så har hans første sæson været svær med Neymar-balladen, nye spillere ind midt i sæsonen og aldrene spillere på vores hold. Næste sæson skal målet ikke hellige midlet, men for mig det omvendte. Det håber jeg sker i næste sæson, for hvis vi vinder ligaen uden nederlag og pokalen, så er det svært at kritisere medaljehøsten.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:I dag er det bare standard situation for alle ny spillere som ikke hedder Messi-Iniesta-Xavi-Ronaldinho osv osv...
Købe en spiller og leje ham ud. Det er fucking legalt og åbenlyst slaveri af spillere. Det skal stoppes og forbydes.
Kontrakterne i dag kan fucke op ens karriere hvis man ikke leve op til det.

Hvis man har købt Mina og lavet en kontrakt på 3 år så skal han ingen steder før de 3 år er udløbet.
Ro på

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af emo »

Efter næste kamp skal han have resten af kampene i ligaen, for at se ham an, det samme skal Denis og Dembele.

Ini, Pique og Alba skal hviles. Semedo skal på back og Roberto centralt. Paco skaæ erstatte Lui, samt Stegen ud og Cillessen ind!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Parla »

Lopezzz skrev:I dag er det bare standard situation for alle ny spillere som ikke hedder Messi-Iniesta-Xavi-Ronaldinho osv osv...
Købe en spiller og leje ham ud. Det er fucking legalt og åbenlyst slaveri af spillere. Det skal stoppes og forbydes.
Kontrakterne i dag kan fucke op ens karriere hvis man ikke leve op til det.

Hvis man har købt Mina og lavet en kontrakt på 3 år så skal han ingen steder før de 3 år er udløbet.
Han får mange millioner om året, det har jo intet med slaveri at gøre. Drengen er 23 år, han skal nok slå til på et tidspunkt.

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: 24 - Yerry Mina

Indlæg af Jines »

emo skrev:Efter næste kamp skal han have resten af kampene i ligaen, for at se ham an, det samme skal Denis og Dembele.

Ini, Pique og Alba skal hviles. Semedo skal på back og Roberto centralt. Paco skaæ erstatte Lui, samt Stegen ud og Cillessen ind!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Tror du ikke, man går efter at være ubesejrede? Så tror jeg ikke, de kører med reserverne.

Sendt fra mit Computer med brug af Windows.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster