Paolo Dybala

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Paolo Dybala

Indlæg af batistuta »

Rygtet til os denne sommer - vi købte Dembele i stedet, grundene bag kender jeg ikke.

8 mål i 4 Serie A kampe indtil videre. Det lader til at han får sit helt store gennembrud i år. Jeg håber godt nok ikke, at han rent faktisk var mulig at hente!
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af Piquénbauer »

vi købte Dembele i stedet, grundene bag kender jeg ikke.
Han passer bedre ind. Dybala er ikke kant og det var det vi manglede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:
vi købte Dembele i stedet, grundene bag kender jeg ikke.
Han passer bedre ind. Dybala er ikke kant og det var det vi manglede.
Han spiller tit med udgangspunkt til højre, og jeg vil vove at påstå er det ikke var en decideret kant som vi var på udkig efter, men en spiller som skærer ind i banen, og lader vores backs overlappe.

Hvis han var for dyr, det kan jeg acceptere. Men jeg håber ikke at vi valgte Dembele på bekostning af Dybala. I bagklogeskabets lys og Suarez' dårlige form i mente, havde han været langt mere oplagt. Men jeg håber dog at Dembele brager igennem når han vender tilbage fra sin skade!
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes sgu ikke det var oplagt. Dembele er imo en spiller der kan indgå bedre med Messi end dybala. Dybala spiller i de samme rum og jeg tror de ville rende rundt oveni hinanden. Dembele er mere speed, teknik og så strækker han banen (giver messi plads).

Men det er ikke til at vide. Og dybala skal da være velkommen i fremtiden. Men købet af dembele giver for mig bedre mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:
vi købte Dembele i stedet, grundene bag kender jeg ikke.
Han passer bedre ind. Dybala er ikke kant og det var det vi manglede.
Han spiller tit med udgangspunkt til højre, og jeg vil vove at påstå er det ikke var en decideret kant som vi var på udkig efter, men en spiller som skærer ind i banen, og lader vores backs overlappe.

Hvis han var for dyr, det kan jeg acceptere. Men jeg håber ikke at vi valgte Dembele på bekostning af Dybala. I bagklogeskabets lys og Suarez' dårlige form i mente, havde han været langt mere oplagt. Men jeg håber dog at Dembele brager igennem når han vender tilbage fra sin skade!
Det gør han så ikke. Han spiller 9 ud af 10 gange inde centralt. Det er kun i de meget, meget, meget taktiske kampe såsom mod os, at han spiller til højre. Ellers er han centraliseret i hele Juventus' spil.

Dybala var rent typemæssigt ikke det, vi manglede. Vi skulle have en meget driblestærk, hurtig dybdeløber, som kunne give os noget x-faktor, som Messi kunne udnytte. Vi har i forvejen alt, alt for mange spillere inde centralt på banen. Vi manglede en, der kan holde bredden og være klar til en-mod-en, og det er Dembele.

Noget helt andet er, at folk virkelig ikke lige tænker sig om, når de vil have Dybala. Hvor skal han spille, når vi har Dembele og Messi? Dembele vil angiveligt ikke spille venstre kant, så med Messi og Dembele har du 9'eren og højre kanten besat. Hvor skal Dybala så spille i Valverde 4-3-3? Selv i en 4-2-3-1 ville han ikke falde ind, da Dybala helst vil være second striker og roame frit rundt, så selv med Messi som 10'er, Dembele som højre kant og Dybala som spids, ville jeg tro, at det ikke havde endt godt.

Fodbold handler mere om spillernes kvalitet bare. Det handler om synergi, forståelse og sammenhold. Dybala ville blot give os et mere skævvridet hold. Se bare på Argentinas landshold, hvor de har mange af de samme typer på holdet, og det hele sejler.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af batistuta »

MessiPogba skrev:
batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:
vi købte Dembele i stedet, grundene bag kender jeg ikke.
Han passer bedre ind. Dybala er ikke kant og det var det vi manglede.
Han spiller tit med udgangspunkt til højre, og jeg vil vove at påstå er det ikke var en decideret kant som vi var på udkig efter, men en spiller som skærer ind i banen, og lader vores backs overlappe.

Hvis han var for dyr, det kan jeg acceptere. Men jeg håber ikke at vi valgte Dembele på bekostning af Dybala. I bagklogeskabets lys og Suarez' dårlige form i mente, havde han været langt mere oplagt. Men jeg håber dog at Dembele brager igennem når han vender tilbage fra sin skade!
Det gør han så ikke. Han spiller 9 ud af 10 gange inde centralt. Det er kun i de meget, meget, meget taktiske kampe såsom mod os, at han spiller til højre. Ellers er han centraliseret i hele Juventus' spil.

Dybala var rent typemæssigt ikke det, vi manglede. Vi skulle have en meget driblestærk, hurtig dybdeløber, som kunne give os noget x-faktor, som Messi kunne udnytte. Vi har i forvejen alt, alt for mange spillere inde centralt på banen. Vi manglede en, der kan holde bredden og være klar til en-mod-en, og det er Dembele.

Noget helt andet er, at folk virkelig ikke lige tænker sig om, når de vil have Dybala. Hvor skal han spille, når vi har Dembele og Messi? Dembele vil angiveligt ikke spille venstre kant, så med Messi og Dembele har du 9'eren og højre kanten besat. Hvor skal Dybala så spille i Valverde 4-3-3? Selv i en 4-2-3-1 ville han ikke falde ind, da Dybala helst vil være second striker og roame frit rundt, så selv med Messi som 10'er, Dembele som højre kant og Dybala som spids, ville jeg tro, at det ikke havde endt godt.

Fodbold handler mere om spillernes kvalitet bare. Det handler om synergi, forståelse og sammenhold. Dybala ville blot give os et mere skævvridet hold. Se bare på Argentinas landshold, hvor de har mange af de samme typer på holdet, og det hele sejler.
Hvis Messi og Suarez kan være på banen samtidig, så kan Messi og Dybala det også. Jeg ved godt det ikke var aktuelt at erstatte Suarez i sommers, men det kan blive aktuelt i en nær fremtid, hvis den den håbløse form fortsætter. Det var i det lys jeg skrev mit sidste indlæg. Jeg kan godt se jeres pointe med Dembele, som en mere direkte erstatning for Neymar. Personligt havde jeg dog stadig foretrukket Dybala, men det er selvfølgelig nemt at postulere nu, med Dembele ude i 4 måneder, og Dybala som har startet sæsonen som torden og lynild. Går man tilbage i transfervindue tråden, vil man dog kunne se, at det hele tiden har været min holdning.
Barca fan siden 1986.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:
MessiPogba skrev:
batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:
vi købte Dembele i stedet, grundene bag kender jeg ikke.
Han passer bedre ind. Dybala er ikke kant og det var det vi manglede.
Han spiller tit med udgangspunkt til højre, og jeg vil vove at påstå er det ikke var en decideret kant som vi var på udkig efter, men en spiller som skærer ind i banen, og lader vores backs overlappe.

Hvis han var for dyr, det kan jeg acceptere. Men jeg håber ikke at vi valgte Dembele på bekostning af Dybala. I bagklogeskabets lys og Suarez' dårlige form i mente, havde han været langt mere oplagt. Men jeg håber dog at Dembele brager igennem når han vender tilbage fra sin skade!
Det gør han så ikke. Han spiller 9 ud af 10 gange inde centralt. Det er kun i de meget, meget, meget taktiske kampe såsom mod os, at han spiller til højre. Ellers er han centraliseret i hele Juventus' spil.

Dybala var rent typemæssigt ikke det, vi manglede. Vi skulle have en meget driblestærk, hurtig dybdeløber, som kunne give os noget x-faktor, som Messi kunne udnytte. Vi har i forvejen alt, alt for mange spillere inde centralt på banen. Vi manglede en, der kan holde bredden og være klar til en-mod-en, og det er Dembele.

Noget helt andet er, at folk virkelig ikke lige tænker sig om, når de vil have Dybala. Hvor skal han spille, når vi har Dembele og Messi? Dembele vil angiveligt ikke spille venstre kant, så med Messi og Dembele har du 9'eren og højre kanten besat. Hvor skal Dybala så spille i Valverde 4-3-3? Selv i en 4-2-3-1 ville han ikke falde ind, da Dybala helst vil være second striker og roame frit rundt, så selv med Messi som 10'er, Dembele som højre kant og Dybala som spids, ville jeg tro, at det ikke havde endt godt.

Fodbold handler mere om spillernes kvalitet bare. Det handler om synergi, forståelse og sammenhold. Dybala ville blot give os et mere skævvridet hold. Se bare på Argentinas landshold, hvor de har mange af de samme typer på holdet, og det hele sejler.
Hvis Messi og Suarez kan være på banen samtidig, så kan Messi og Dybala det også. Jeg ved godt det ikke var aktuelt at erstatte Suarez i sommers, men det kan blive aktuelt i en nær fremtid, hvis den den håbløse form fortsætter. Det var i det lys jeg skrev mit sidste indlæg. Jeg kan godt se jeres pointe med Dembele, som en mere direkte erstatning for Neymar. Personligt havde jeg dog stadig foretrukket Dybala, men det er selvfølgelig nemt at postulere nu, med Dembele ude i 4 måneder, og Dybala som har startet sæsonen som torden og lynild. Går man tilbage i transfervindue tråden, vil man dog kunne se, at det hele tiden har været min holdning.
Jeg har lidt svært ved at se, hvordan det at Suarez og Messi har fungeret sammen, betyder, at Dybala og Messi ville kunne sammen? Der er jo ingen ligheder mellem Dybala og Suarez? Suarez er en afslutter og en vildmand. Dybala er en kreatør, der søger ned i banen og vil skabe spillet men også afslutte det, men hovedsageligt er hans spil baseret på hans første touch og kreere ting i mellem kæderne og så komme sent i boksen, når Higuain ikke lige får bolden først. Jeg kan desværre ikke følge din logik med, at fordi Suarez kan med Messi, så kan han også med Dybala. Suarez er rendyrket angriber, Dybala er 10'er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af Parla »

Hvis Suarez ikke rammer sit top niveau i år så tror jeg at Dybala bliver hentet.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af batistuta »

Parla skrev:Hvis Suarez ikke rammer sit top niveau i år så tror jeg at Dybala bliver hentet.
Og han vil modsat hvad andre herinde siger passe fint ind. At han tager sit udgangspunkt dybt i banen gør intet - samme rolle har Messi også haft når han har ageret "spidsangriber" på holdet. Messi kan fint spille med et udgangspunkt til højre eller endnu dybere i banen, som den primære kreatør. Dybala bliver dog absurd dyr efter denne sæson, hvis det tårnhøje niveau fortsætter!
Barca fan siden 1986.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af MessiPogba »

Der er rygter om, at United har sagt til Juventus, at det sekund, de vil lade Dybala gå, så skal de informere United om det, og United vil byde ham.

Som Barca-fan og United-sympatisør/fan, så ville han sgu også passe temmelig godt ind på det hold. Mourinho er en pragmatisk træner, der helliger kontraspillet, og Dybala med hans tid i italiensk fodbold, der er meget taktisk og pragmatisk ville nok være absurd god på det hold, hvor Lukaku tager slåsmålene og de mange dybdeløb, og så vil han komme fra andet geled og skabe magi.

de Gea
Valencia - Bailly - Jones - Shaw
Pogba - Matic
Mkhitaryan - Dybala - Martial/Rashford
Lukaku

Det er sgu et ondt hold det der.

Men jeg håber virkelig, hvis vi vil hente ham, så han modbeviser min skepsis, for jeg har som tidligere nævnt, så ualmindelig svært se ham fungere optimalt hos os.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af A$AP »

Dybala, who has starred for Juventus this season with 12 goals in all competitions, previously admitted it was difficult playing with Barcelona icon Messi as the pair occupy similar positions.
http://www.goal.com/en/amp/news/argenti ... 0whhv9nmmi

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af Piquénbauer »

Nu bliver batistuta sur ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af batistuta »

Det er noget vås, og når det er sagt så tjek lige denne video ud:

De straffespark der - de sidder pænt klamt!
Barca fan siden 1986.

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Paolo Dybala

Indlæg af Mikkel »

Nogen der ved hvad Dybala kræver af løn?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster