Jean Michael Seri

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

HorzaDK
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs mar 20, 2012 3:25 pm
Blevet takket: 2 gange

Jean Michael Seri

Indlæg af HorzaDK »

Det bugner af nyheden om at Seri skulle være blevet enige om en 4 årig aftale med Barca. Der forlyder ikke noget om en transfersum endnu, men det forventes at ligge i omegnen af 40 mio euro.

Den 26 årige spiller er tidligere blevet udråbt til en spiller med Barca DNA af selveste Xavi - hvad er Jeres holdning til ham? :smile:

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af batistuta »

Han er en af de chancer som vi skal tage.
Barca fan siden 1986.

HorzaDK
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs mar 20, 2012 3:25 pm
Blevet takket: 2 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af HorzaDK »



En video hvor man får et indblik i J.M.Seri

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af A$AP »

Jean-Michaël Seri left out of OGC Nice's squad to face Amiens tomorrow night.
OGC Nice President Jean Pierre Rivère on Jean-Michaël Seri: "He is extremely disappointed by the situation & rightly so." (SFR Sport)
OGC Nice President Jean Pierre Rivère on Jean-Michaël Seri: "I will express myself very strongly after the window." (SFR Sport)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror det var fordi man fik et gennembrud med pool. Ellers kan jeg simpelthen ikke forstå hvorfor man pludselig trækker sig ud af en handel når den er så tæt på.

Eller jo der er også de rygter med PSG der fuckede med os. Men det virker imo mere som at man fik et gennembrud et andet sted.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Storken »

Jeg håber virkelig, at vi ombestemte os i sidste øjeblik. Det er på ingen måde i orden, hvis vi ikke havde nogen reel interesse i ham. Det er simpelthen uværdigt, når klubber bruger spillere som brikker i et større transferspil.

Jeg hælder dog mest til at klubben ombestemte sig, da de som sædvanlig ikke havde forberedt sig godt nok. Det andet ville trods alt have krævet en (udspekuleret) plan.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg tror det var fordi man fik et gennembrud med pool. Ellers kan jeg simpelthen ikke forstå hvorfor man pludselig trækker sig ud af en handel når den er så tæt på.
Seri og Coutinho spiller overhovedet ikke samme position, så det burde ikke have noget med hinanden at gøre. Seri er jo nærmere en erstatning for Rakitic og Gomes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg tror det var fordi man fik et gennembrud med pool. Ellers kan jeg simpelthen ikke forstå hvorfor man pludselig trækker sig ud af en handel når den er så tæt på.
Seri og Coutinho spiller overhovedet ikke samme position, så det burde ikke have noget med hinanden at gøre. Seri er jo nærmere en erstatning for Rakitic og Gomes.
Man kan godt have to planer. Det kan jo være at plan a er coutinho i en 4-2-3-1 og plan b er seri i en 4-3-3.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg tror det var fordi man fik et gennembrud med pool. Ellers kan jeg simpelthen ikke forstå hvorfor man pludselig trækker sig ud af en handel når den er så tæt på.
Seri og Coutinho spiller overhovedet ikke samme position, så det burde ikke have noget med hinanden at gøre. Seri er jo nærmere en erstatning for Rakitic og Gomes.
Man kan godt have to planer. Det kan jo være at plan a er coutinho i en 4-2-3-1 og plan b er seri i en 4-3-3.
Seri ville jo stadig spille en af de to bagerste pladser på midtbanen og Coutinho ville ligge længere fremme.

4-2-3-1
Busquets - Seri
Dembele - Messi - Coutinho
Suarez

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Piquénbauer »

Seri skulle eftersignende ikke have den store defensive tilstedeværelse hvorfor det ville være nødvendigt at have backup til ham (bussi og paulinho).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Seri skulle eftersignende ikke have den store defensive tilstedeværelse hvorfor det ville være nødvendigt at have backup til ham (bussi og paulinho).
Nice spiller ofte 4-2-3-1, hvor Seri har nøjagtigt den position. Og Nice's træner har ret meget fokus på organisationen, så det ville han ikke gøre, hvis Seri var dårlig defensivt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Seri skulle eftersignende ikke have den store defensive tilstedeværelse hvorfor det ville være nødvendigt at have backup til ham (bussi og paulinho).
Nice spiller ofte 4-2-3-1, hvor Seri har nøjagtigt den position. Og Nice's træner har ret meget fokus på organisationen, så det ville han ikke gøre, hvis Seri var dårlig defensivt.
Ja og det går måske godt i frankrig. Det er dog ikke ensbetydende med at det ville fungere hos os. Jeg har dog ikke set nok til ham til at kunne sige det. Det er bare noget der ofte dukker op når folk beskriver ham.

Men altså jeg tror bare man har forskellige planer hvor coutinho og seri passer ind. Hvad planerne så er ved jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Seri skulle eftersignende ikke have den store defensive tilstedeværelse hvorfor det ville være nødvendigt at have backup til ham (bussi og paulinho).
Nice spiller ofte 4-2-3-1, hvor Seri har nøjagtigt den position. Og Nice's træner har ret meget fokus på organisationen, så det ville han ikke gøre, hvis Seri var dårlig defensivt.
Ja og det går måske godt i frankrig. Det er dog ikke ensbetydende med at det ville fungere hos os. Jeg har dog ikke set nok til ham til at kunne sige det. Det er bare noget der ofte dukker op når folk beskriver ham.

Men altså jeg tror bare man har forskellige planer hvor coutinho og seri passer ind. Hvad planerne så er ved jeg ikke.
Jeg forstår godt, at ledelsen ikke købte Seri. Man har allerede hentet Paulinho, så vi er overfyldt på midtbanen. Man kan selvfølgelig argumentere for, at vi har mere kvantitet end kvalitet, men jeg er ikke sikker på, at Seri ændrer den balance.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg heller ikke. Og udover at være en bedre spiller så giver coutinho flere taktiske muligheder. Men du kan godt have ret i at det er noget man har gjort for at presse coutinho/pool. Det virker i hvert fald til, hvis man skal tro rygterne, at coutinho vil presse endnu mere på (komme med noget offentligt) for et skifte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er jeg heller ikke. Og udover at være en bedre spiller så giver coutinho flere taktiske muligheder. Men du kan godt have ret i at det er noget man har gjort for at presse coutinho/pool. Det virker i hvert fald til, hvis man skal tro rygterne, at coutinho vil presse endnu mere på (komme med noget offentligt) for et skifte.
Jeg kan tilgive en masse, hvis vi ender med Dembele, Messi, Coutinho og Suarez i front :glad:

Vi ville i mine øjne være på niveau med Real Madrid og Bayern, hvis det bliver en realitet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster