Jean Michael Seri

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Der er intet pinligt i denne sag for os. Når man læser hvad seri selv har sagt så er det tydeligt at det er Nice der har dummet sig.
Lad os nu se. Problemer har det med at løse sig op til tidsgrænsen. Hans udtalelse om at vi ikke længere kigger på Seri, kan lige så godt være en udtalelse for at lægge pres på Nice, nu hvor spilleren angiveligt er sur over det kiksede skifte.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Tello »

Ifølge Sport var det Valverde der ikke ville have Seri, men han ville gerne have haft Coutinho og Di Maria. Dvs. Bartomeu har fortalt Sport at det var Valverdes skyld [emoji57]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Ifølge Sport var det Valverde der ikke ville have Seri, men han ville gerne have haft Coutinho og Di Maria. Dvs. Bartomeu har fortalt Sport at det var Valverdes skyld [emoji57]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg kan sagtens se di Maria have fittet ind i Valverdes filosofi. Jeg synes, at stor dele af hans Bilbao-hold var fyldt med hårdtarbejdende spillere, både de offensive og defensive, og di Maria har et stort løbepensum, som ikke er bleg for at tage tilbageløb og gøre noget beskidt arbejde hellere. Jeg kan godt lide di Maria som spiller faktisk, men han har ikke de bedste forudsætninger lige nu for at kunne være blevet en succes, tror jeg. Han har i to år haft manglende motiviation, og han er snart 30 år, så i tilfælde af et flop, ville hans videresalgsbeløb være meget, meget skidt.

Men flot af Bartomeu at hænge Valverde ud. Kæft en pragteksemplar af en leder, vi har os, som smider folk under bussen for at redde sin røv. Fucking rotte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Jesni »

Eller også har nogen omkring Bartomeu sagt det. Men elsker den hurtige konklusion, at han har smidt sin træner under bussen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:Eller også har nogen omkring Bartomeu sagt det. Men elsker den hurtige konklusion, at han har smidt sin træner under bussen.
Prøver bare at finde enhver mulighed for at svine rotten til!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Ifølge Sport var det Valverde der ikke ville have Seri, men han ville gerne have haft Coutinho og Di Maria. Dvs. Bartomeu har fortalt Sport at det var Valverdes skyld [emoji57]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg kan sagtens se di Maria have fittet ind i Valverdes filosofi. Jeg synes, at stor dele af hans Bilbao-hold var fyldt med hårdtarbejdende spillere, både de offensive og defensive, og di Maria har et stort løbepensum, som ikke er bleg for at tage tilbageløb og gøre noget beskidt arbejde hellere. Jeg kan godt lide di Maria som spiller faktisk, men han har ikke de bedste forudsætninger lige nu for at kunne være blevet en succes, tror jeg. Han har i to år haft manglende motiviation, og han er snart 30 år, så i tilfælde af et flop, ville hans videresalgsbeløb være meget, meget skidt.

Men flot af Bartomeu at hænge Valverde ud. Kæft en pragteksemplar af en leder, vi har os, som smider folk under bussen for at redde sin røv. Fucking rotte.
Stop det. Ángel di María har ikke været god siden han forlod Real. Han underpræsterede kraftigt i United og stak halen mellem benene. Han er en direkte skændsel for Argentina, og nu spiller han i en liga, der er på samme niveau, som den liga det hele startede i for ham, nemlig den portugisiske liga. Han ville have været en katastrofal spiller at tyre så mange penge efter.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af Jesni »

Fuldstændig enig. Angel Di Maria er desværre et overstået kapitel i fodboldhistorien.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Ifølge Sport var det Valverde der ikke ville have Seri, men han ville gerne have haft Coutinho og Di Maria. Dvs. Bartomeu har fortalt Sport at det var Valverdes skyld [emoji57]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg kan sagtens se di Maria have fittet ind i Valverdes filosofi. Jeg synes, at stor dele af hans Bilbao-hold var fyldt med hårdtarbejdende spillere, både de offensive og defensive, og di Maria har et stort løbepensum, som ikke er bleg for at tage tilbageløb og gøre noget beskidt arbejde hellere. Jeg kan godt lide di Maria som spiller faktisk, men han har ikke de bedste forudsætninger lige nu for at kunne være blevet en succes, tror jeg. Han har i to år haft manglende motiviation, og han er snart 30 år, så i tilfælde af et flop, ville hans videresalgsbeløb være meget, meget skidt.

Men flot af Bartomeu at hænge Valverde ud. Kæft en pragteksemplar af en leder, vi har os, som smider folk under bussen for at redde sin røv. Fucking rotte.
Stop det. Ángel di María har ikke været god siden han forlod Real. Han underpræsterede kraftigt i United og stak halen mellem benene. Han er en direkte skændsel for Argentina, og nu spiller han i en liga, der er på samme niveau, som den liga det hele startede i for ham, nemlig den portugisiske liga. Han ville have været en katastrofal spiller at tyre så mange penge efter.
Jeg vil nu ikke hænge hans tid i United så meget ud. van Gaal sejlede så meget i hans første sæson med at skfite mellem 3-5-2 og 4-3-1-2 og 4-3-3, at det gik meget ud over di Maria, der endda endte at spille som angriber. Han stak ikke halen mellem benene, men snarere fik en redningsvest af PSG, som også var hans første ønske, inden han skiftede til United, men de kunne ikke hente ham pga. FFP på det tidspunkt, og så blev det United.

Jeg giver dog helt ret i, at hans tid i PSG har været meget, meget ned og noget op, men jeg trror blot, at det, at han blev kylet ud af Real bare tog hans gnist fra ham. Han viste jo mod os i kamp 1, hvor god han kan være.

Men nu var min snak dog meget mere om, at jeg godt knune se intentionen bag Valverdes ønske af di Maria og skriver endda, at jeg ikke har noget imod, at han ikke blev købt. Jeg tror snildt, at han er en kantspiller efter Valverdes hoved.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Jean Michael Seri

Indlæg af batistuta »

Det er 2-3 år siden at Di Maria var rigtig god. INTET taler for at hente ham, og det ville være en mere idiotisk handel end Paulinho, på papiret.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster