Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af KongenINord »

SparetireDad skrev:Ja, nu er det ikke for at være gammelklog (selvom jeg nok er det lidt), men forleden havde jeg en ret insisterende debat med en anden bruger herinde - i en anden tråd - hvor jeg stillede spørgsmål ved den måde, man har forspildt hele dette transfervindue. Det blev på alle måder en debat, hvor det var som at slå i en pude. Dét her styrker dog kun mine argumenter betydeligt.

Den eneste trøst er, at man måske slipper for betale Neymar den "løgn-bonus", han mener, at han har krav på - selvom han har fyldt klubben med løgn. Så kan de penge jo gå til Paulinho-handlen.
Wow. Fandt ingen grund til at svare dig til sidst, da du faldt til Nationen-niveau. Hvis ens argumenter ikke kan stå alene, er de for svage.

Dine argumenter mod mig bliver på ingen måde styrket af dette. Jeg skrev bl.a.: "Derfor synes jeg ikke ledelsen kan klandres deres ageren i dette transfervindue. Jeg ville have forsøgt at gå all-in på Verratti og det tror jeg også de gjorde. Hvis der ikke kommer nogen nye stjernespillere for astronomiske beløb, vil jeg synes at det har været et udmærket valg. Ikke at dette nødvendigvis sker."

Går Paulinho-handlen igennem har vi en helt anden situation. Bestyrelsen har lavet en i mine øjne idiotisk handel. Så kan de pludselig klandres for at have ageret dårligt i dette transfervindue.

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:Roberto smutter for 40 (frikøbs) da han føler sig pisset på. Rak bliver sendt til pool i coutinho handlen.

Ja det er også min frygt. Det giver ingen mening.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Xavi6Smede »

Et køb af Paulinho for den pris er i sig selv en skandale. Men det mest frustrerende må være, at det er endnu en middelmådig tilføjelse, til vores i forvejen overbefolkede midtbane. Bare tanken om han kan stjæle spilletid fra Roberto og Alena..
Efter min mening har vi allerede 2-3 spillere for mange på midtbanen, og skifter vi til 4-2-3-1, så stiger det antal yderligere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

og skifter vi til 4-2-3-1, så stiger det antal yderligere.
Nu er det selvfølgelig gætværk men jeg tænker at dette ikke nødvendigvis er rigtigt. Denis kan spille kant, det samme kan rafinha og hvis ini skal spille i en 4-2-3-1 så bliver det som off midt.

Hvis vi skifter system så ser jeg vores cm'er være paulinho (det gør ondt at skrive), rak, roberto, bussi og gomes. Og så er der alena og samper. Hvis man siger farvel til rak og/eller roberto så begynder det at ligne noget. Og jeg tror desværre det er muligt at man gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Tello »

Jeg lader forum ligge i et par timer og ser film med damen i stedet.. Jeg vender tilbage til forum også har vi fucking købt Paulinho for fucking 40. mill. euro. Fucking skyd mig.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
og skifter vi til 4-2-3-1, så stiger det antal yderligere.
Nu er det selvfølgelig gætværk men jeg tænker at dette ikke nødvendigvis er rigtigt. Denis kan spille kant, det samme kan rafinha og hvis ini skal spille i en 4-2-3-1 så bliver det som off midt.

Hvis vi skifter system så ser jeg vores cm'er være paulinho (det gør ondt at skrive), rak, roberto, bussi og gomes. Og så er der alena og samper. Hvis man siger farvel til rak og/eller roberto så begynder det at ligne noget. Og jeg tror desværre det er muligt at man gør det.
Det er så også 5+2 spillere til to midtbanepladser. Det er sandt med Rafinha og Denis, men bliver fx Dembele og Coutinho hentet, så har vi også for mange til kanterne. Iniesta skal heller ikke have en rolle som Messis reserve(hvis vi altså antager Messi skulle spille på den offensive midtbane). Det må også forventes at Suarez eller Paco vil få lidt spilletid på kanten, ellers får Paco for lidt spilletid.
Og at sælge Rakitic eller Roberto vil bare være endnu en skændsel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er lidt af et puslespil. Jeg ved sgu ikke... Der skal sælges en del alligevel men jeg er bange for at købet af paulinho betyder at det bliver mere etablerede spillere der bliver sendt videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af SparetireDad »

KongenINord skrev:Fandt ingen grund til at svare dig til sidst, da du faldt til Nationen-niveau.

Dine argumenter mod mig bliver på ingen måde styrket af dette. Jeg skrev bl.a.: "Derfor synes jeg ikke ledelsen kan klandres deres ageren i dette transfervindue.
For det første har jeg på ingen måde udtalt mig i denne tråd om, at mine argumenter mod DIG er blevet styrket. Mine argumenter om, at ledelsen ikke har udnyttet transfervinduet optimalt bliver styrket, hvis klubben har købt Paulinho. En soleklar og helt elementær konstatering, som jeg er sikker på, at alle andre godt forstod.

For det andet skrev jeg i mit forrige indlæg en "anonym" henvisning til en anden tråd - jeg bragte dig ikke engang i spil ved navns nævnelse eller forsøgte ikke at træde på dig på nogen måde. Den "anonymitet" spolerede du så selv ved at føle trang til at forsvare dig i endnu en tråd - og nu endda ved at blive personlig ved at kalde mine indlæg i anden tråd for Nationen-niveau. Og ja - med dét, så nåede vi netop lige præcis dét niveau.

For det tredje så synes ikke, vi skal forpeste endnu en tråd med flere ligegyldige kommentarer (gentagelser - som du lige præcis igen nu har gjort det - gentaget dig selv - endda fra en anden tråd).
Senest rettet af SparetireDad søn aug 13, 2017 9:35 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

RAC1 mener at vide at vi ikke vil gøre købet officielt før vi har hentet dembele og/eller coutinho. Det giver mening. Et så skidt køb skal pakkes ind...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:RAC1 mener at vide at vi ikke vil gøre købet officielt før vi har hentet dembele og/eller coutinho. Det giver mening. Et så skidt køb skal pakkes ind...
Det giver jo slet ingen mening, hvis det er tilfældet.
Barca fan siden 1986.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:RAC1 mener at vide at vi ikke vil gøre købet officielt før vi har hentet dembele og/eller coutinho. Det giver mening. Et så skidt køb skal pakkes ind...
Airwick fjerner ikke helt lugten af lort.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:RAC1 mener at vide at vi ikke vil gøre købet officielt før vi har hentet dembele og/eller coutinho. Det giver mening. Et så skidt køb skal pakkes ind...
Det giver jo slet ingen mening, hvis det er tilfældet.
Jo det gør det i høj grad. Hvis ledelsen præsenterer paulinho som det første køb efter ney så går folk amok. Og det har de ikke råd til med beneditos mistillidsvotum i sep. Det skal komme sammen med et stort køb der gør folk glade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af A$AP »

Her er man bare nødt til at spørge. Hvis de godt er klar over, hvor stor en utilfredshed det køb vil resultere i, og sågar er nødt til at pakke det ind, hvorfor har de så købt ham til at starte med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Her er man bare nødt til at spørge. Hvis de godt er klar over, hvor stor en utilfredshed det køb vil resultere i, og sågar er nødt til at pakke det ind, hvorfor har de så købt ham til at starte med.
Fordi de mener han kan bidrage. Eller fordi der er noget lusket som der er blevet skrevet rundt omkring.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: José Paulo Bezerra Maciel Júnior "Paulinho"

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Her er man bare nødt til at spørge. Hvis de godt er klar over, hvor stor en utilfredshed det køb vil resultere i, og sågar er nødt til at pakke det ind, hvorfor har de så købt ham til at starte med.
Fordi de mener han kan bidrage. Eller fordi der er noget lusket som der er blevet skrevet rundt omkring.
Hvis de vitterligt ser et lys i manden (selvom ingen andre kan), så behøver de vel ikke pakke handlen ind?
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster