Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Drake »

Hvis det er på lån først er det sgu åndssvagt, vi skal jo bruge pengene i dette transfervindue :roll:

Men der selvfølgelig bedre ind at beholde ham, så set i forhold til vores retarderet ledelse, så er det godt gjort alligevel så vi kommer af med ham :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Pengene vil gælde med i budgettet for 18/19 sæsonen så intet problem der. Fornemt handlet af ledelsen og i sidste ende bedst for alle parter!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Drake »

Okay, hvis pengene vil gælde med i budgettet for denne sæson, så er det super gjort ledelsen, det skal de have ros for :grin: selv om vi aldrig skulle ha købt ham fra starten.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af SirJonas »

Ser ud til handlen er officiel.

Lån med obligatorisk køb på 50 mio euro inden 1. Januar.

Det var et fint køb for Barca, men det her er egentligt også et fint salg.

Men hvordan mon det efterlader os nu?
Indkøb af ny back med Roberto på midten - noget som man efterhånden begynder at miste troen på.

Eller bliver Arthur den direkte erstatning?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Xavi6Smede »

Har klubben officielt udmeldt, at der hører et obligatorisk beløb på 50 mio euro med i aftalen, eller er det fortsat stadigvæk kun noget medierne nævner? Jeg forholder mig pessimistisk indtil beløbet er modtaget, det skal ikke blive en Rafinha-sag version 2. Men det er et lækkert beløb at få ham, det havde jeg sgu ikke troet på!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Det har de ikke. Og desværre har de også ændret det fra en obligatorisk option til en købsoption i den officielle udmeldelse.

Jeg holder dog fast i håbet da rigtig mange medier nævner de 50 mio og jeg kan ikke forestille mig at vi vil sende ham videre hvis vi ikke fik penge for ham. Et lån giver i sig selv ikke mening så længe vi ikke kommer til at tjene på ham da han ellers ville fortsætte hos os og spille en rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:jeg kan ikke forestille mig at vi vil sende ham videre hvis vi ikke fik penge for ham.
Har du set vores bestyrelse og ratface? Dumb as fuck. Havde de haft en 16-årig Messi i La Masia nu, ville de og Segura sende ham videre til Elche eller Recreativo.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Bla bla bla.

Nå men stort set samtlige medier melder at det er med et obligatorisk køb på 50 mio inden vi rammer 2019. Så ekstra penge i kassen. Nu håber jeg bare ikke at de bliver brugt på willian.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af De La Barça »

Det er dog lidt bekymrede at den officielle hjemmeside startede med at skrive, at den var 'mandatory' for senere af at ændre teksten, så 'mandatory' blev fjernet.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

Jep men det skulle være efter et ønske fra Kina. Man kan også vende den om - hvorfor skulle Barca nogensinde gå med til at udleje ham uden en obligatorisk option? Især fordi det tydeligvis har været noget man snakkede om (teksten med mandatory var skrevet den 6). Barca skulle altså være gået fra et salg, til at udleje ham med en obligatorisk option og så ende med en købsoption. Og det på en spiller som man faktisk bruger og som har spillet en fin sæson. Det virker meget underligt.

Som jeg ser det så lækkede man det med mandatory så folk ved at det er det den er. Man foretog sig trods alt ikke noget i et par timer efter de gjorde handlen officiel. Her burde man kunne have skrevet teksten om men det gjorde man ikke.

Jeg tror egentlig det er ret simpelt og man sender ham videre fordi man har fået et bud man ikke kunne sige nej til. Det ville et lån med en købsoption ikke være. Det tror jeg ikke engang man ville overveje. Og så skal man også huske på at medierne faktisk har ramt plet i denne handel. Den blev breaket ret hurtigt og der er bred enighed om prisen på 50 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Jep men det skulle være efter et ønske fra Kina.
Har du en reference til det?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Jep men det skulle være efter et ønske fra Kina.
Har du en reference til det?
[@Marsallorente] | "Paulinho's purchase clause is mandatory but the Chinese club doesn't want to announce this part officially, it is supposed to be a matter of economic control of the Chinese league"
[@gerardromero] | "There's a legal issue in China that makes the Chinese club unable to pay for the transfer. But FC Barcelona ensure that the Chinese club will pay around 50M before the end of the year"
Som jeg har forstået det så er det noget med at udenlandske spilleres transfer bliver beskattet med 100%. Derfor forsøger man at komme udenom det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af De La Barça »

Ok! Har ikke læst noget om det var kineserne, der ville have det ændret og hvordan ved man at teksten er skrevet d. 6.?

Men ja, det vil ikke give mening at leje ham ud uden en obligatorisk købsaftale.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Jep men det skulle være efter et ønske fra Kina.
Har du en reference til det?
[@Marsallorente] | "Paulinho's purchase clause is mandatory but the Chinese club doesn't want to announce this part officially, it is supposed to be a matter of economic control of the Chinese league"
[@gerardromero] | "There's a legal issue in China that makes the Chinese club unable to pay for the transfer. But FC Barcelona ensure that the Chinese club will pay around 50M before the end of the year"
Som jeg har forstået det så er det noget med at udenlandske spilleres transfer bliver beskattet med 100%. Derfor forsøger man at komme udenom det.
Så basically hjælper vi en kinesisk klub med at snyde i skat. Suk.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:Ok! Har ikke læst noget om det var kineserne, der ville have det ændret og hvordan ved man at teksten er skrevet d. 6.?

Men ja, det vil ikke give mening at leje ham ud uden en obligatorisk købsaftale.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Den første tekst var dateret 6.6.2018. det blev så ændret med fjernelsen af mandatory til 8.6.2018.

Og ja det gør vi måske. Ikke videre sympatisk men forventer egentlig at det er sådan gamet er. Desværre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster