Paulinho

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Kubala »

whidgee skrev:
Kubala skrev:
whidgee skrev:
Kubala skrev:I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det?
Det kan ingen af gode grunde vide noget om. Lige som ingen kunne vide at Suárez pludselig ville falde så meget igennem. Men at rose Paulinho for sin flotte start og at rose ledelsen for hvad der indtil videre ligner et fantastisk køb burde være ret lige til.
Det er da fint at rose Pau, det må I gerne, men jeg venter stadig med at rose ham, når sæsonen er slut. Mht. ros af ledelsen, så vil jeg vente til der er gået nogle sæsoner.
Jeg kan godt nok ikke forstå logikken i at man nægter at rose en spiller som indtil videre har modbevist alle og fået en fantastisk start mod alle odds. Selvfølgelig har du ret i at han skal levere på lang sigt, men at nægte at rose ham for sin start virker lidt som om man bare er børnesur over, at ledelsen ser ud til at have taget en fremragende beslutning.
Det er jo din holdning, og jeg er ikke "børnesur"(husk lige tonen, du går jo meget op i det ;-) ), men jeg vil vente med rosen, for nogle få kampe mod nogle svage modstandere, gør et køb ikke fremragende, hvis du spørger mig, men der er vi forskellige. Du kan rose ham til skyerne og rose ledelsen til skyerne, men jeg vil helst vente med det. Det er min ret.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2800
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af whidgee »

Kubala skrev:
whidgee skrev:
Kubala skrev:
whidgee skrev:
Kubala skrev:I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det?
Det kan ingen af gode grunde vide noget om. Lige som ingen kunne vide at Suárez pludselig ville falde så meget igennem. Men at rose Paulinho for sin flotte start og at rose ledelsen for hvad der indtil videre ligner et fantastisk køb burde være ret lige til.
Det er da fint at rose Pau, det må I gerne, men jeg venter stadig med at rose ham, når sæsonen er slut. Mht. ros af ledelsen, så vil jeg vente til der er gået nogle sæsoner.
Jeg kan godt nok ikke forstå logikken i at man nægter at rose en spiller som indtil videre har modbevist alle og fået en fantastisk start mod alle odds. Selvfølgelig har du ret i at han skal levere på lang sigt, men at nægte at rose ham for sin start virker lidt som om man bare er børnesur over, at ledelsen ser ud til at have taget en fremragende beslutning.
Det er jo din holdning, og jeg er ikke "børnesur"(husk lige tonen, du går jo meget op i det ;-) ), men jeg vil vente med rosen, for nogle få kampe mod nogle svage modstandere, gør et køb ikke fremragende, hvis du spørger mig, men der er vi forskellige. Du kan rose ham til skyerne og rose ledelsen til skyerne, men jeg vil helst vente med det. Det er min ret.
Ja, du nåede at trykke citer inden jeg fik det ændret. Kan godt se det lød lidt for negativt ladet, beklager. Men derudover er vi meget uenige. Man kan sagtens rose en spiller og selvfølgelig tage forbehold for at der er spillet 10 kampe. Lige som hvis Dembele ikke var blevet skadet og havde scoret 15 mål i 10 kampe. Så havde vi nok også rost ham men selvfølgelig sagt at det skulle fortsætte på den måde

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Kubala »

whidgee skrev:
Kubala skrev:
whidgee skrev:
Kubala skrev:
whidgee skrev:
Kubala skrev:I øvrigt var Keita god i fire sæsoner, eller en brugbar spiller i fire sæsoner. Kan Paulinho det?
Det kan ingen af gode grunde vide noget om. Lige som ingen kunne vide at Suárez pludselig ville falde så meget igennem. Men at rose Paulinho for sin flotte start og at rose ledelsen for hvad der indtil videre ligner et fantastisk køb burde være ret lige til.
Det er da fint at rose Pau, det må I gerne, men jeg venter stadig med at rose ham, når sæsonen er slut. Mht. ros af ledelsen, så vil jeg vente til der er gået nogle sæsoner.
Jeg kan godt nok ikke forstå logikken i at man nægter at rose en spiller som indtil videre har modbevist alle og fået en fantastisk start mod alle odds. Selvfølgelig har du ret i at han skal levere på lang sigt, men at nægte at rose ham for sin start virker lidt som om man bare er børnesur over, at ledelsen ser ud til at have taget en fremragende beslutning.
Det er jo din holdning, og jeg er ikke "børnesur"(husk lige tonen, du går jo meget op i det ;-) ), men jeg vil vente med rosen, for nogle få kampe mod nogle svage modstandere, gør et køb ikke fremragende, hvis du spørger mig, men der er vi forskellige. Du kan rose ham til skyerne og rose ledelsen til skyerne, men jeg vil helst vente med det. Det er min ret.
Ja, du nåede at trykke citer inden jeg fik det ændret. Kan godt se det lød lidt for negativt ladet, beklager. Men derudover er vi meget uenige. Man kan sagtens rose en spiller og selvfølgelig tage forbehold for at der er spillet 10 kampe. Lige som hvis Dembele ikke var blevet skadet og havde scoret 15 mål i 10 kampe. Så havde vi nok også rost ham men selvfølgelig sagt, da det skulle fortsætte på den måde
Vi kører i ring. Du mener noget og jeg mener noget andet. Jeg vil ikke rose ledelsen for et "fremragende" køb efter 463 minutter spillet af en spiller, hvor de gode aktioner har været mod nogle virkelig svage modstandere. Og jeg vil også gerne vente med at rose spilleren. At du gerne vil begge ting, er helt fint med mig.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2800
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af whidgee »

Kubala skrev:At du gerne vil begge ting, er helt fint med mig.
Tak :grin:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af JonasV »

Billede

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af ulrich »

#TheBest

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Jamial »

ulrich skrev:#TheBest
"Of course Im the best. Check the last Monday, who win the best???" :roll: :lol:

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af soul_pitcher »

Det kunne være spændende, omend måske ikke helt realistisk, at se Paulinho på toppen i stedet for Suarez. Han har vist, at han kan score mål, rent faktisk tæmme en bold og så er han fysisk stærk, arbejder godt og hårdt, samt han er hovedstødsstærk.

Bare en tanke.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af !Option »

soul_pitcher skrev:Det kunne være spændende, omend måske ikke helt realistisk, at se Paulinho på toppen i stedet for Suarez. Han har vist, at han kan score mål, rent faktisk tæmme en bold og så er han fysisk stærk, arbejder godt og hårdt, samt han er hovedstødsstærk.

Bare en tanke.
Jeg kan godt se hvor ideen kommer fra, men vi har altså stadig en Paco i truppen som alt andet lige er født angriber. Det ville godt nok være og pisse ham op og ned af ryggen at smide Paulinho på toppen før ham :smile:

Jeg mener desuden at det efterhånden snart må være Paco-time!
Rey Abi!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Skydefinten »

Enig. Jeg håber Suarez losser bolden i mål ved hver eneste mulighed til træning.
Ellers forstår jeg ikke Valverde. Han har nok ikke nosser til at sætte ham af - elller i det mindste tage ham ud til fordel for Paco.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Enig. Jeg håber Suarez losser bolden i mål ved hver eneste mulighed til træning.
Ellers forstår jeg ikke Valverde. Han har nok ikke nosser til at sætte ham af - elller i det mindste tage ham ud til fordel for Paco.

Hellere spille uden Paco og L Suarez og spille med Messi som falsk 9'er
---------------STEG------------------
--Semedo----Pique--Umtiti----Alba
-- Pau/Roberto -- Busquets -- Ini
-- Dølle ------- Messi ------ Denis --
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Starnils »

Skydefinten skrev:Enig. Jeg håber Suarez losser bolden i mål ved hver eneste mulighed til træning.
Ellers forstår jeg ikke Valverde. Han har nok ikke nosser til at sætte ham af - elller i det mindste tage ham ud til fordel for Paco.
Suarez er jo Messis bedsteven. Kunne godt forstille mig, at Messi har noget at skulle ha' sagt.
Socio. no. 54.257

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Skydefinten »

Ja ja, enig, men det er jo ikke nogen børnehave:)

Suarez skal jo bare tages ud engang i anden halvleg - og så Paco ind. Efter min mening. Det kan Valverde vel godt selv klare, hvis han ellers var enig med mig:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Starnils skrev:
Skydefinten skrev:Enig. Jeg håber Suarez losser bolden i mål ved hver eneste mulighed til træning.
Ellers forstår jeg ikke Valverde. Han har nok ikke nosser til at sætte ham af - elller i det mindste tage ham ud til fordel for Paco.
Suarez er jo Messis bedsteven. Kunne godt forstille mig, at Messi har noget at skulle ha' sagt.
Tror du virkelig? Jeg ved det ikke helt, det er umuligt for mig at være sikker. Men det skulle bare være underligt, hvis Messi, som virkelig sætter holdets succes over sin egen, skulle sætte sin vens succes over holdets.
qepd

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 15 - Paulinho

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster