André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Sergenten »

Kubala skrev:De her sætninger er bekymrende. En ting er at leve med presset, noget andet er, om man føler sig god nok til klubben, hvilket disse sætninger tyder på, at han ikke gør:
”Jeg lever fint med presset, men ikke med det, der kommer fra mig selv”, siger André Gomes og fortsætter:

“men i kampene har jeg en dårlig følelse. Jeg tænker mange negative tanker, og jeg tænker på, hvordan jeg kan gøre det bedre”.

“Jeg tillader ikke mig selv at slippe af med de frustrationer, jeg har”
Nu vil jeg ikke fornærme dig, men din kommentar her får dig til at fremstå som én, der ved en helt masse om hvad der normalt foregår i hovedet på topspillere. Hvilket jeg nok tvivler lidt på - ret mig hvis jeg tager fejl? Hvordan ved du, at der ikke render 3-4 spillere rundt i Barcas trup med lignende følelser? You don't. Og Gomes har fået suverænt flest tæsk af alle so far - totalt uberettiget.

Ja, han spiller ikke på det niveau, som det kræver at spille i Barcas start 11'er, men dette burde klubben have vidst da de købte ham. Dermed er det reelt ikke hans skyld at han dels ikke har niveauet og dels ikke har den rette profil til Barca. Det gør bare hans oplevelser så meget desto mere ærgerlige.

Desuden. Vi er mere end en klub. Vores egne spillere bør ikke behandles sådan. Punktum.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Raman93 »

Man kan så sige, at det Gomes oplever er vand i forhold til det Arda måtte gå igennem. Konstant igennem flere år. Det ser heller ikke for godt ud med Denis, som også kæmpede for at blive. Mendes har 100% haft en finger med i det interview, vil jeg tro. Og hvis jeg var Valverde, ville jeg være påpasselig med at spille ham, hvis han har det decideret dårligt på banen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Hvordan er det det? Hverken arda eller denis er på holdet fordi de ikke indgår i planerne. Det er gomes dog men på trods af at træneren tydeligvis tror på ham så bliver han konstant hængt ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Guardiola »

Konstant hængt ud? Slap nu lige af. Gomes kæmper tydeligvis lige nu, ikke kun spillemæssigt men også mentalt. Det er han hverken den første eller sidste, der kommer til. Spørgsmålet er, hvordan han reagerer på modgangen. Jeg tror ærligt talt ikke han har det, der skal til på aller højeste niveau, men jeg ser ham meget gerne modbevise det. En god start ville.være, at kæmpe røven ud af bukserne. Og måske tage en snak med Suarez, han ved om nogen hvordan man overkommer modgang og sure fans. Sådan er han også i kampene, brænder for åbent mål men scorer på chancen efter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Du mener ikke det er underligt at blive buhet af når man er foran hjemme mod atm?

Og hvordan ved du at han ikke kæmper? Nogle ville måske mene at det at han spiller faktisk er et bevis på at han kæmper da han ellers ikke ville spille.

Det virker lidt som om du ikke helt fanger pointen med det han siger. Og det er ret ærgerligt at det bliver negligeret til "kæmp lige lidt mere". Det tvivler jeg på at en sportspsykolog ville sige til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af A$AP »

Han skal jo bare tilbage til et hold som Valencia, hvor presset er mindre, hvor der ikke er så mange øjne rettet på lige præcis ham hver gang han spiller, hvor han måske kan finde en balance og rytme. Det her vil jo formentligt ikke ligefrem gavne hans spilletid og position i klubben.

Faktum er jo, at Gomes har fået langt mere spilletid end Denis, Paco, Vidal, end Arda også fik, og bare ikke har nogen bemærkelsesværdige kampe endnu. Efter 18-20 måneder i klubben.. Niveauet har generelt også været under gennemsnit i denne sæson imo.. Han har jo vist eksempler på potentialet, det var bare i Valencia. Hans tid i Barca har bare ikke været god, og det har også haft konsekvenser for hans plads på landsholdet.

I en klub som Barca er der desværre bare spillere der venter på, at få chancen og for at slå til. Alená er en. Arthur kommer også. Det ville være bedst for begge partere at gå hver til sit, til sommer.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Sergenten skrev:
Kubala skrev:De her sætninger er bekymrende. En ting er at leve med presset, noget andet er, om man føler sig god nok til klubben, hvilket disse sætninger tyder på, at han ikke gør:
”Jeg lever fint med presset, men ikke med det, der kommer fra mig selv”, siger André Gomes og fortsætter:

“men i kampene har jeg en dårlig følelse. Jeg tænker mange negative tanker, og jeg tænker på, hvordan jeg kan gøre det bedre”.

“Jeg tillader ikke mig selv at slippe af med de frustrationer, jeg har”
Nu vil jeg ikke fornærme dig, men din kommentar her får dig til at fremstå som én, der ved en helt masse om hvad der normalt foregår i hovedet på topspillere. Hvilket jeg nok tvivler lidt på - ret mig hvis jeg tager fejl? Hvordan ved du, at der ikke render 3-4 spillere rundt i Barcas trup med lignende følelser? You don't. Og Gomes har fået suverænt flest tæsk af alle so far - totalt uberettiget.

Ja, han spiller ikke på det niveau, som det kræver at spille i Barcas start 11'er, men dette burde klubben have vidst da de købte ham. Dermed er det reelt ikke hans skyld at han dels ikke har niveauet og dels ikke har den rette profil til Barca. Det gør bare hans oplevelser så meget desto mere ærgerlige.

Desuden. Vi er mere end en klub. Vores egne spillere bør ikke behandles sådan. Punktum.
Så vil jeg heller ikke fornærme dig ved at sige, at du burde overveje at læse indlægget mere grundigt. Ordet tyder på er nøgleord i mit indlæg, så jeg aner ikke, hvad der er i hovedet på nogen, det kunne tyde på, som sagt.

PS. Til alt det andet, du skriver, så er jeg enig. Jeg har sympati med Gomes. Det er ikke hans skyld, men ledelses skyld. Jeg ønsker ham det bedste.
Senest rettet af Kubala man mar 12, 2018 10:20 pm, rettet i alt 2 gange.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Sergenten »

A$AP skrev:Han skal jo bare tilbage til et hold som Valencia, hvor presset er mindre, hvor der ikke er så mange øjne rettet på lige præcis ham hver gang han spiller, hvor han måske kan finde en balance og rytme. Det her vil jo formentligt ikke ligefrem gavne hans spilletid og position i klubben.

Faktum er jo, at Gomes har fået langt mere spilletid end Denis, Paco, Vidal, end Arda også fik, og bare ikke har nogen bemærkelsesværdige kampe endnu. Efter 18-20 måneder i klubben.. Niveauet har generelt også været under gennemsnit i denne sæson imo.. Han har jo vist eksempler på potentialet, det var bare i Valencia. Hans tid i Barca har bare ikke været god, og det har også haft konsekvenser for hans plads på landsholdet.

I en klub som Barca er der desværre bare spillere der venter på, at få chancen og for at slå til. Alená er en. Arthur kommer også. Det ville være bedst for begge partere at gå hver til sit, til sommer.
Det tror jeg, at alle er mere eller mindre enige om - at nye græsgange kunne være fint og at hans gennembrud på holdet har været for længe undervejs og nu hænger i en tynd tråd. Men diskussionen går på, hvorvidt det er fair, at han får flere hug for det end alle andre og hvorvidt det er normalt for en spiller, at reagere psykisk på det. Det tror jeg, det er.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Sergenten »

Kubala skrev:
Sergenten skrev:
Kubala skrev:De her sætninger er bekymrende. En ting er at leve med presset, noget andet er, om man føler sig god nok til klubben, hvilket disse sætninger tyder på, at han ikke gør:
”Jeg lever fint med presset, men ikke med det, der kommer fra mig selv”, siger André Gomes og fortsætter:

“men i kampene har jeg en dårlig følelse. Jeg tænker mange negative tanker, og jeg tænker på, hvordan jeg kan gøre det bedre”.

“Jeg tillader ikke mig selv at slippe af med de frustrationer, jeg har”
Nu vil jeg ikke fornærme dig, men din kommentar her får dig til at fremstå som én, der ved en helt masse om hvad der normalt foregår i hovedet på topspillere. Hvilket jeg nok tvivler lidt på - ret mig hvis jeg tager fejl? Hvordan ved du, at der ikke render 3-4 spillere rundt i Barcas trup med lignende følelser? You don't. Og Gomes har fået suverænt flest tæsk af alle so far - totalt uberettiget.

Ja, han spiller ikke på det niveau, som det kræver at spille i Barcas start 11'er, men dette burde klubben have vidst da de købte ham. Dermed er det reelt ikke hans skyld at han dels ikke har niveauet og dels ikke har den rette profil til Barca. Det gør bare hans oplevelser så meget desto mere ærgerlige.

Desuden. Vi er mere end en klub. Vores egne spillere bør ikke behandles sådan. Punktum.
Så vil jeg heller ikke fornærme dig ved at sige, at du burde overveje at læse indlægget mere grundigt. Ordet tyder på er nøgleord i mit indlæg, så jeg aner det ikke, hvad der er i hovedet på nogen, det kunne tyde på, som sagt.

PS. Til alt det andet, du skriver, så er jeg enig. Jeg har sympati med Gomes. Det er ikke hans skyld, men ledelses skyld. Jeg ønsker ham det bedste.
Well, du skriver at "de her sætninger er bekymrende". De er vel kun bekymrende, hvis det er ekstraordinært eller unormalt at have den slags psykiske udfordringer, han oplever lige nu. Jeg tror personligt, at det eneste ekstraordinære er hans ærlighed omkring det i nævnte artikel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvorfor har han fået mere spilletid? Kunne det være at han faktisk viser en del til træning?

Jeg synes det er ærgerligt fokuserer på at han ikke er god nok i stedet for det han egentlig siger. Der er et problem med presset på spillere. Selv vores rekordkøb dembele har været under hård kritik og inden han havde spillet 10 kampe var der folk der ville af med ham.

Vi står overfor et generationsskifte og måske burde fansene lige skrue lidt ned for forventningerne og lade de unge spillere finde sig ind på holdet inden de bliver hængt ud. Og ja jeg ved godt at vi er en kæmpe klub og det eneste der tæller er titler men hvis vi vil fortsætte med at vinde så skal kulturen ændres.

Jeg snakker forresten ikke om hvad der bliver skrevet herinde. Jeg tvivler på at de læser med her. Men buh, tilråd osv på stadion bliver hørt. Det samme gør noget af det fis der bliver skrevet på sociale medier.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Nej men ini blev så heller ikke angrebet på samme måde af fansene. Han fik mere "ro" til at komme sig.

Jeg ved ikke hvad det kan/kunne blive til med gomes men det er ærgerligt at han aldrig har fået den tid han skulle. Han er blevet en form for syndebuk. Jeg håber at fans tager det til sig og hører når spillere udtaler sig om den slags. For selvom man ikke tror det påvirker så gør det.
Mht. tid, så er han i gang med sin anden sæson, så der synes jeg, at han har fået tid nok, i hvert fald mht. de nye tider. Dengang var det anderledes, man havde mere tålmodighed, men det har ændret og derfor må spillerne desværre også indstille sig efter de nye vilkår.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Goaaal »

Tror generelt fans bruger lidt for meget krudt på at have ondt af spillere... de tjener millioner. De er frivilligt i gamet.. De kan få snart alt hvad de peger på... Han kan skifte til Real Betis og stadig have tjent mere i løbet af sit liv end de fleste.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Sergenten skrev:
Kubala skrev:
Sergenten skrev:
Kubala skrev:De her sætninger er bekymrende. En ting er at leve med presset, noget andet er, om man føler sig god nok til klubben, hvilket disse sætninger tyder på, at han ikke gør:
”Jeg lever fint med presset, men ikke med det, der kommer fra mig selv”, siger André Gomes og fortsætter:

“men i kampene har jeg en dårlig følelse. Jeg tænker mange negative tanker, og jeg tænker på, hvordan jeg kan gøre det bedre”.

“Jeg tillader ikke mig selv at slippe af med de frustrationer, jeg har”
Nu vil jeg ikke fornærme dig, men din kommentar her får dig til at fremstå som én, der ved en helt masse om hvad der normalt foregår i hovedet på topspillere. Hvilket jeg nok tvivler lidt på - ret mig hvis jeg tager fejl? Hvordan ved du, at der ikke render 3-4 spillere rundt i Barcas trup med lignende følelser? You don't. Og Gomes har fået suverænt flest tæsk af alle so far - totalt uberettiget.

Ja, han spiller ikke på det niveau, som det kræver at spille i Barcas start 11'er, men dette burde klubben have vidst da de købte ham. Dermed er det reelt ikke hans skyld at han dels ikke har niveauet og dels ikke har den rette profil til Barca. Det gør bare hans oplevelser så meget desto mere ærgerlige.

Desuden. Vi er mere end en klub. Vores egne spillere bør ikke behandles sådan. Punktum.
Så vil jeg heller ikke fornærme dig ved at sige, at du burde overveje at læse indlægget mere grundigt. Ordet tyder på er nøgleord i mit indlæg, så jeg aner det ikke, hvad der er i hovedet på nogen, det kunne tyde på, som sagt.

PS. Til alt det andet, du skriver, så er jeg enig. Jeg har sympati med Gomes. Det er ikke hans skyld, men ledelses skyld. Jeg ønsker ham det bedste.
Well, du skriver at "de her sætninger er bekymrende". De er vel kun bekymrende, hvis det er ekstraordinært eller unormalt at have den slags psykiske udfordringer, han oplever lige nu. Jeg tror personligt, at det eneste ekstraordinære er hans ærlighed omkring det i nævnte artikel.
Ja, jeg mener at de er bekymrende, og hvis andre spillere i truppen har disse tanker, så er det ligeså bekymrende. Og ja, det er unormalt, når man ser på vedkommendes form, altså de tanker.
Senest rettet af Kubala man mar 12, 2018 10:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Nej men ini blev så heller ikke angrebet på samme måde af fansene. Han fik mere "ro" til at komme sig.

Jeg ved ikke hvad det kan/kunne blive til med gomes men det er ærgerligt at han aldrig har fået den tid han skulle. Han er blevet en form for syndebuk. Jeg håber at fans tager det til sig og hører når spillere udtaler sig om den slags. For selvom man ikke tror det påvirker så gør det.
Mht. tid, så er han i gang med sin anden sæson, så der synes jeg, at han har fået tid nok, i hvert fald mht. de nye tider. Dengang var det anderledes, man havde mere tålmodighed, men det har ændret og derfor må spillerne desværre også indstille sig efter de nye vilkår.
Tid fra fansene. IMO blev han meget hurtigt stemplet som dårlig og derfra er det svært at komme tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Goaaal skrev:Tror generelt fans bruger lidt for meget krudt på at have ondt af spillere... de tjener millioner. De er frivilligt i gamet.. De kan få snart alt hvad de peger på... Han kan skifte til Real Betis og stadig have tjent mere i løbet af sit liv end de fleste.
Nu er penge ikke alt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster