André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: André Gomes

Indlæg af JonasV »

Ret atypisk transfervindue for os. Ganske forfriskende fornemmelse.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan egentlig meget godt lide Gomes. Jeg har bare et enkelt problem med den her signing. Jorge Mendes og Gestifute. Jeg er simpelthen træt af tanken om at vi lige gør Jorge Mendes en smule rigere. Køter. Altså Mendes.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Storken »

Jeg er ikke helt afvisende overfor det her køb. André Gomes var vel en af de få lyspunkter på Valencias hold i sidste sæson. Det var vel ret beset kun Alcacer og Mustafi, som var vigtigere for holdet i foråret. André Gomes tilførte i hvert fald noget kreativitet og teknik på Valencias midtbane.

Han er dog ikke typen, der slår 100 hundrede afleveringer i en kamp, hvorfor det bliver interessant at se, hvordan han vil tilpasse sig til en mere dominerende spillestil. Det er noget andet at skulle styre en kamp fremfor at lave fremadrettede afleveringer.

Min største anke ved købet er, at han reelt kun har vist et højt niveau i en halv sæson. Kurven er godt nok opadgående, men det har ikke tidligere være skrevet i kortene, at han skulle til Barca. Han er dog stadig ung (bliver 23 om en uges tid) og prisen er rimelig.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Drake »

Efter at havde sovet oven på sådan en nyhed, så forstår jeg stadig ikke købet, i sær ikke hvis vi ender med at betale 55 mil for ham. Så er vil handlen være helt hul i hoved, især også med tanke på at vi har andre uge talenter til den plads: Rafinha og Denis Suarez, også tilbagekøbsklausul på Halilović. Så kommer André Gomes til at blokere for dem.

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... ubber.html
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: André Gomes

Indlæg af klogfyr »

Hvis vi ender med at betale 55 mio for ham, så er der en stor sandsynlighed for, at han er blevet fast mand, medmindre det er nogle latterlige variabler, klubben har forhandlet sig frem til. Så hvis prisen ender med at lande der, så er de fleste nok tilfredse med købet på det tidspunkt.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Luis Enrique »

Hvis man sammenligner med, at United gav 7 mio € mere for Mkhitaryan, i praksis kan det ende med, at vi betaler 13 mio. mere for Gomes, så er jeg ikke helt overbevist. Dertil kan der sammenlignes med de 27 mio. €, City betalte for Gündogan.

Og, som Drake antyder, så synes jeg det er ret skidt, hvis/når det er på bekostning af Rafinha.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Hvis vi ender med at betale 55 mio for ham, så er der en stor sandsynlighed for, at han er blevet fast mand, medmindre det er nogle latterlige variabler, klubben har forhandlet sig frem til. Så hvis prisen ender med at lande der, så er de fleste nok tilfredse med købet på det tidspunkt.
Præcis!

Og det handler ikke om at blokere for andre talenter - det handler om at have det bedst mulige hold. Hvis det betyder at en spiller som Denis eller rafinha må videre på et tidspunkt så må det være sådan. Jeg kunne forstå man var irriteret hvis vi havde købt en spiller på 29 som tog deres tid men her handler det om en spiller på samme alder som i længden ville kunne give det samme til holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: André Gomes

Indlæg af gygfo »

Inden rafinha blev langtidsskadet, bossede han midtbanen. Han i enkelte kampe var han klart vores bedste spiller. Hvis andre gomes kommer på bekostning af ham, så er jeg bange for, at vi laver en ny thiago

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: André Gomes

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tror ikke Gomes kommer på bekostning af nogen. I sidste sæson var vores bredde skræmmende ringe, det bliver der lavet om på. Med 60+ kampe i sæsonen, skal der nok blive rigeligt med kampe til de nye spillere. Iniesta er desværre ikke ung mere og skal nok spares en del.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

gygfo skrev:Inden rafinha blev langtidsskadet, bossede han midtbanen. Han i enkelte kampe var han klart vores bedste spiller. Hvis andre gomes kommer på bekostning af ham, så er jeg bange for, at vi laver en ny thiago

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Så må han jo bare vise sig frem til træning og gøre det godt når han spiller? Det er ingen hemmelighed at lucho rigtig godt kan lide rafinha så han skal nok få sine chancer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Man skal forresten huske på at selvom vi har mange der kan spille cm så spillere som arda, denis og rafinha ikke udpræget cm'er. De er mere offmidt/wing typer hvor vi har brug for en spiller der naturligt kan spille pladsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Jesni »

gygfo skrev:Inden rafinha blev langtidsskadet, bossede han midtbanen. Han i enkelte kampe var han klart vores bedste spiller. Hvis andre gomes kommer på bekostning af ham, så er jeg bange for, at vi laver en ny thiago

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Jeg husker ikke Rafinha som værende en, der "bossede" midtbanen mere end i nogle enkelte kampe. Han er en fin, ung spiller, og har han talentet, skal han nok få spilletiden. Gomes er jo også selv 22 år, så bare fordi man er fra La Masia, skal man sku ikke have en længere snor end andre.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: André Gomes

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Link til præsentationen! Vi skal forresten have ham over til de andre barca spillere!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Gomes' far er åbenbart kæmpe barcafan. Det må godt nok være stort at se sin søn skifte til sit hold!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster