André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Drake »

What det var pludseligt!

Er der nogen der har set han spille, og kan fortælle om hvad han kan og ikke kan? Hvor god er han i de små rum? På youtube kan man kun se ham i aktion når spille er direkte.

Umiddelbart virker han lidt som Rakitic type på youtube, bare en bedre dribler. Hvis det er tilfældet er jeg umiddelbart ikke vildt begejstret. Havde håbet på en type alla Iniesta/Xavi/Verratti.


Men velkommen til André Filipe Tavares Gomes.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Er han overhovedet god?
Han har ikke imponeret i Valencia og imponerede ikke til EM, og han har heller ikke gode stats, men er umiddelbart spændende, så der må være noget om ham.
Senest rettet af Kubala fre jul 22, 2016 12:24 am, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Et problem har dog været skader. Han skal sgu af med dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Xavi6Smede »

En spiller jeg har et virkelig godt øje til, men et køb jeg slet ikke forstår. Med den overbefolkning på midtbanen må Turan være på vej videre, selvom jeg synes det pinligt ikke at give ham en rigtig chance, med mindre det efter han eget ønske. Sergi Roberto er sandsynligvis heller ikke begejstret ved udsigten til ingen spilletid på midtbanen. For de unge talenter bliver der heller ikke de store muligheder for chancer på førsteholdet - synes jo ligeså godt Samper ku ha fået chancen. Men et spændende køb og en spændende spiller!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Altså det kan godt være at kubala ikke tror på det men ifølge en del rygter så har klubber som real, chelsea, man utd og juventus alle forsøgt at hente ham.

Han er på ingen måder et færdigt produkt men potentialet er der i den grad. Nu skal han spilles ind og så må vi håbe at han udvikle sig til en rigtig god spiller over de næste sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:En spiller jeg har et virkelig godt øje til, men et køb jeg slet ikke forstår. Med den overbefolkning på midtbanen må Turan være på vej videre, selvom jeg synes det pinligt ikke at give ham en rigtig chance, med mindre det efter han eget ønske. Sergi Roberto er sandsynligvis heller ikke begejstret ved udsigten til ingen spilletid på midtbanen. For de unge talenter bliver der heller ikke de store muligheder for chancer på førsteholdet - synes jo ligeså godt Samper ku ha fået chancen. Men et spændende køb og en spændende spiller!
Roberto er back nu. Det står ret klart. Så er der Denis og Arda som nok kommer til at spille en del på kanten. Hvis altså turan ikke ryger videre som du skriver.

Synes ikke helt midtbanen er så overbefolket igen. Tror faktisk at den helt store taber er munir som ikke kommer til at spille ret meget mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Kubala »

Jeg vil også godt nok anfægte, at han har været profil i Valencia i de seneste to sæsoner, da det klart er folk som Parejo, Mustafi, Otamendi, Javi Fuego, Gaya, Barragan, Alcacer og Piatti.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: André Gomes

Indlæg af A$AP »

Det bliver en stor udfordring for Lucho at få roteret nok og holde alle sammen tilfredse. Jeg hælder lige nu mest til at Turan sælges for en okay sjat penge, jeg synes slet ikke han er bevægelig og effektiv nok til at spilles på de 3 forreste pladser, han får næsten Cesc til at ligne Tevez.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Kubala »

Måske ryger Arda, eller også sendes Samper videre på leje? Kan jo være, at man ventede til denne transfer kom i hus, derfor Samper rykket op og lovet førstehold, da man var usikre?

Edit: Det ville dog være dumt, hvis det var tilfældet, at man lovede Samper førstehold, for derefter at sende ham på leje.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Tvivler stærkt på at man har pisset på samper på den måde. Desuden har Lucho lige sagt i dag at han regnes for DM hvorfor han ikke burde blive påvirket af dette køb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: André Gomes

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rakitic/Gomes - Busquets/Samper - Iniesta/Rafinha.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

André Gomes

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ups..
Senest rettet af FCBarcelonaChr fre jul 22, 2016 12:40 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:Rakitic/Gomes - Busquets/Samper - Iniesta/Rafinha.
Præcis. Og så denis og arda til kanterne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:En spiller jeg har et virkelig godt øje til, men et køb jeg slet ikke forstår. Med den overbefolkning på midtbanen må Turan være på vej videre, selvom jeg synes det pinligt ikke at give ham en rigtig chance, med mindre det efter han eget ønske. Sergi Roberto er sandsynligvis heller ikke begejstret ved udsigten til ingen spilletid på midtbanen. For de unge talenter bliver der heller ikke de store muligheder for chancer på førsteholdet - synes jo ligeså godt Samper ku ha fået chancen. Men et spændende køb og en spændende spiller!
Roberto er back nu. Det står ret klart. Så er der Denis og Arda som nok kommer til at spille en del på kanten. Hvis altså turan ikke ryger videre som du skriver.

Synes ikke helt midtbanen er så overbefolket igen. Tror faktisk at den helt store taber er munir som ikke kommer til at spille ret meget mere.
Og Roberto skal også være lykkelig for alt den spilletid han kan få på højre back, det bare ikke nogen hemmelighed at han ser sig selv om midtbanespiller. Turan, Denis og vel også Rafinha er helt sikkert tiltænkt som backupmuligheder på kanterne, men faktum er at MSN spiller 90 minutter mere eller mindre hver gang, så længe de ikke er skadet. Det vil sige at der til de to midtbanepladser vil være Rakitic, Iniesta, Rafinha, Gomes, Turan og Denis (Roberto). Og med eventuelt indkøb af Vietto, så skal Enrique virkelig bruge truppen godt før at alle får tilfredsstillende med spilletid.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:Rakitic/Gomes - Busquets/Samper - Iniesta/Rafinha.
Der bliver godt nok sparsom med spilletid, eller også opstår der utilfreds.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster