André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Xavi6Smede »

Er det desuden ikke meningen at Mascherano skal bruges en del på midtbanen? I så fald kan jeg slet ikke se hvor Samper skal få sin spilletid henne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

så skal Enrique virkelig bruge truppen godt før at alle får tilfredsstillende med spilletid.
Og det er jeg sikker på at han vil gøre. Vores trup var virkelig skidt i sidste sæson hvilket jeg håber var grunden til der ikke blev roteret mere.

Nu skal MSN bare lige finde sig i at sidde lidt mere på bænken og så ser det godt ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:Er det desuden ikke meningen at Mascherano skal bruges en del på midtbanen? I så fald kan jeg slet ikke se hvor Samper skal få sin spilletid henne.
Det må ikke ske. Han er ikke god nok til at spille def midt for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:Er det desuden ikke meningen at Mascherano skal bruges en del på midtbanen? I så fald kan jeg slet ikke se hvor Samper skal få sin spilletid henne.
Det må ikke ske. Han er ikke god nok til at spille def midt for os.
Men det i hvert fald hvad der er meldt ud. Og med indkøbet af Umtiti virker det også sandsynligt, at han er blevet lovet en rolle på midtbanen for at blive i klubben. At han så ikke passer ind på midtbanen er jeg enig i. Han er muligvis den bedste defensive midtbanespiller udover Busquets, men for at skabe stabilitet på den midtbane kræver det mere forståelse end krigeregenskaber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

According to Mundo Deportivo, Andre Gomes turned down bigger fee transfers to Chelsea and Juve to go to Barcelona
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:Er det desuden ikke meningen at Mascherano skal bruges en del på midtbanen? I så fald kan jeg slet ikke se hvor Samper skal få sin spilletid henne.
Det må ikke ske. Han er ikke god nok til at spille def midt for os.
Men det i hvert fald hvad der er meldt ud. Og med indkøbet af Umtiti virker det også sandsynligt, at han er blevet lovet en rolle på midtbanen for at blive i klubben. At han så ikke passer ind på midtbanen er jeg enig i. Han er muligvis den bedste defensive midtbanespiller udover Busquets, men for at skabe stabilitet på den midtbane kræver det mere forståelse end krigeregenskaber.
Jeg tror man "køber" ham. Han får smidt en ny kontrakt i hovedet og så er han tilfreds. Håber i hvert fald ikke at han kommer til at spille dm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Drake »

Xavi6Smede skrev:Er det desuden ikke meningen at Mascherano skal bruges en del på midtbanen? I så fald kan jeg slet ikke se hvor Samper skal få sin spilletid henne.
Ja det synes jeg også at jeg har læst. Tror Samper bliver lejet ud, og det håber jeg også. Han har brug for spilletid, hvis han skal blive god nok.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sgu ikke andet end at få lidt optur på over at vi nappede ham foran Real!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: André Gomes

Indlæg af A$AP »

Ja, det har lige gjort ugen der er gået meget bedre. Forhåbentlig de går hen og bliver lidt desperate og bruger nogle unødvendige penge. Mere desperate end normalt. Det bliver dog interessant at se hvad de gør nu.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Kubala »

De køber nok Kante.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:De køber nok Kante.
Hehe det tror jeg ikke...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 780
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Parla »

Synes det er et godt køb til central midtbane rotation.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:De køber nok Kante.
Hehe det tror jeg ikke...
Der var rigtige mange rygter omkring ham til Real. Hvem er han rygtet til nu da?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:De køber nok Kante.
Hehe det tror jeg ikke...
Der var rigtige mange rygter omkring ham til Real. Hvem er han rygtet til nu da?
Hehe han spiller for chelsea.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: André Gomes

Indlæg af Bager »

Jeg har aldrig hørt om eller set Andre Gomes. Handlen kommer fuldstændig som et lyn fra en klar himmel. Umiddelbart forstår jeg ikke hvorfor man køber endnu en midtbanespiller, når det vi skal bruge er en angriber.

Men velkommen til. Hvis Lucho mener han er brugbar, så skal han have en chance lige som alle andre. Forfriskende at man tænker fremtiden frem for altid at købe etablerede spillere. Også liiidt bekymrende, for mange af disse 22 årige skal jo steppe up, hvis de skal forbedre holdet.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster