Lucas Digne

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Man kan aldrig gardere sig 100% mod skader, selv hvis man havde to startellevere med kvalitet, ville uheld kunne ødelægge en position.
Nej men man kan mindske de problemer der vil komme ved en skade. Det er forresten det vi er i gang med nu hvor starteren er på plads og det er bredden vi køber til. Der var et for stort spring i kvalitet på vb når alba ikke spillede og derfor blev digne købt. Det er det samme vi ser i forsvaret med umtiti og helt fremme hvor vi er ved at hente en reserve til suarez.

Hvem ville du forresten have købt til hb'en?
B E L L E R I N

:cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

Han er så overvurderet. Og han ville koste kassen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Man kan aldrig gardere sig 100% mod skader, selv hvis man havde to startellevere med kvalitet, ville uheld kunne ødelægge en position.
Nej men man kan mindske de problemer der vil komme ved en skade. Det er forresten det vi er i gang med nu hvor starteren er på plads og det er bredden vi køber til. Der var et for stort spring i kvalitet på vb når alba ikke spillede og derfor blev digne købt. Det er det samme vi ser i forsvaret med umtiti og helt fremme hvor vi er ved at hente en reserve til suarez.

Hvem ville du forresten have købt til hb'en?
Har du overhovedet set Digne spille? Han er solid, men jeg er ikke overbevist om at han på nuværende tidspunkt er nogen kæmpe opgradering. Ikke engang i forhold til Adriano eller Mathieu. Digne kan ærligt talt kun overraske mig positivt, for han har været okay i Roma, men ikke noget fantastisk. I hvert fald ikke så fantastisk at jeg på noget tidspunkt har tænkt at han da havde niveau til at spille i Barcelona. Men han har selvfølgelig alderen på sin side. Jeg må sige at jeg synes det er lidt af en lotto kupon for os, det her.

Jeg forstår ikke helt hvorfor den her handel bliver rost så meget. PSG har grundlæggende tjent penge på en spiller, som de vejede og fandt for let, efter to sæsoner med ikke engang 50 optrædener. Han blev sendt på leje i en sæson, man var tydeligvis ikke imponerende nok til at de gad satse på ham som backup for Kurzawa, som jeg forestiller mig overtager venstrebacken fra snart 35-årige Maxwell efter ferien.

Men jeg håber da at Digne slår til her. Hvis jeg ser på at PSG selv betalte 15 mio. € for ham, hvordan han har præsteret for både PSG og Roma, samt det faktum at hans ene konkurrent på positionen i PSG, er en snart 35-årig spiller som vi selv solgte for 4 år siden, så er jeg ikke specielt imponeret over at vi har sluppet op mod 20 mio. € for Digne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

Nej jeg har ikke set det store til ham. Og ja der kommer forskellige meldinger omkring hans niveau. Jeg tvivler dog på at han seriøst at på niveau med mathieu og adriano. Så dumme kan ledelsen ikke være...

Det ændre dog ikke på at det for mig er vigtigt at vi henter en ung spiller der kan vokse. Vi har brug for noget nyt blod til truppen hvor vi har for mange spillere der føler sig for sikre. Og til 16.5 mio er det ikke det store sats da han sikkert kan sendes videre hvis de ikke fungere pga alderen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Han er så overvurderet. Og han ville koste kassen.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan kalde Bellerin overvurderet, men samtidig rose købet af Digne. Sidstenævnte har da intet vist, som indikerer at han er god nok til Barca. Bellerin har modsat været Premier Leagues bedste højreback i den forgangne sæson.

Og jeg ved godt, at de ikke spiller den samme position, men de er trods alt begge backs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg roser hovedsageligt købet fordi han er ung og det viser man tænker fremad. Jeg kender ikke det store til hans niveau men med en alder på 22 så er der plads til forbedring. Og han kostede kun 16.5 mio.

Bellerin ville koste minimum 30 mio og jeg ser ikke det store i ham. Jeg ser ham ikke som en meget bedre spiller end dem vi har nu. Eller jeg vil i hvert fald foretrække at se hvad de kan fremfor at smide en formue efter en ny hb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg roser hovedsageligt købet fordi han er ung og det viser man tænker fremad. Jeg kender ikke det store til hans niveau men med en alder på 22 så er der plads til forbedring. Og han kostede kun 16.5 mio.

Bellerin ville koste minimum 30 mio og jeg ser ikke det store i ham. Jeg ser ham ikke som en meget bedre spiller end dem vi har nu. Eller jeg vil i hvert fald foretrække at se hvad de kan fremfor at smide en formue efter en ny hb.
Bellerin er 21 år gammel og har allerede præsterer langt mere end Digne.

Jeg er enig i, at Bellerin ikke er færdigudviklet, men han er catalansk, udviklet i La Masia, lynhurtig og har vist højt niveau over et par sæsoner. Derudover spiller han for en klub, der har en stil, der minder om vores egen.

Jeg vil sige, at han er det mest oplagte køb siden Alba og Cesc.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Michman »

Kan være man satser på Vidal samt Roberto på den højre back? Eller Adriano?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

Det giver ingen mening at snakke om digne >< bellerin? Den ene er købt som reserve og koster 16.5 mio. Den anden ville koste langt mere og være starter.

Jeg ser personligt ikke det store i Bellerin udover fart. Og det har vi allerede i Vidal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det giver ingen mening at snakke om digne >< bellerin? Den ene er købt som reserve og koster 16.5 mio. Den anden ville koste langt mere og være starter.

Jeg ser personligt ikke det store i Bellerin udover fart. Og det har vi allerede i Vidal.
Jeg ville helt sikkert være villig til at smide €40 mio for Bellerin. Man kunne sikkert godt sælge Vidal for €15 mio, hvorfor det ville være en nettoudgift på €25 mio at forstærke positionen markant.

I mine øjne er Vidal et stort spørgsmålstegn. Og sådan har jeg haft det lige siden vi købte ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

Han vil være et spørgsmålstegn indtil han får chancen. Og den skal han have inden man bruger en masse penge på en spiller der også til en grad vil være et spørgsmålstegn.

Jeg mener desuden ikke at Bellerin ville forstærke positionen markant fremfor det vi har nu. Han ville måske kunne forbedre den men det er ikke til at sige hvilket niveau Roberto og Vidal ville kunne komme op på. De har begge vist rigtig flot spil på hb'en.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Michman »

En af mine bedste venner er Arsenal fan, han siger selv at Bellerin er stærkt overvurderet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Jesni »

Michman skrev:En af mine bedste venner er Arsenal fan, han siger selv at Bellerin er stærkt overvurderet..
Han er i hvert fald dårlig defensivt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Han vil være et spørgsmålstegn indtil han får chancen. Og den skal han have inden man bruger en masse penge på en spiller der også til en grad vil være et spørgsmålstegn.

Jeg mener desuden ikke at Bellerin ville forstærke positionen markant fremfor det vi har nu. Han ville måske kunne forbedre den men det er ikke til at sige hvilket niveau Roberto og Vidal ville kunne komme op på. De har begge vist rigtig flot spil på hb'en.
Jeg bliver nødt til at spørge:
Hvad er det du har set, som gør dig fortrøstningsfuld omkring Vidals fremtid? Han har spillet 858 minutter for os i den forgangne sæson. Det er svært at konkludere noget på så kort tid rent spillemæssigt, men det siger vel et eller andet, at han har spillet så lidt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Michman skrev:En af mine bedste venner er Arsenal fan, han siger selv at Bellerin er stærkt overvurderet..
Han er 21 år gammel. Der er et kæmpe potentiale.
Senest rettet af Storken fre jul 15, 2016 3:27 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster