Lucas Digne

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af A$AP »

Fantastisk, ikke Raphael Guerreiro talent, men det her er meget godt.

Så mangler man bare Vietto, og så er det vel det. Ved mindre de har noget mere gemt i ærmerne? Umtiti, Denis Suarez og Digne + en ung angriber, vi er på rette vej.

Billede

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev:De mangler trods alt ikke penge.
Det er måske derfor, de sælger? De finder bare en anden, hvis/når det bliver aktuelt. PSG føler sig utvivlsomt i den skråsikre situation, at de altid bare kan købe sig frem.

Jeg synes det er et glimrende køb. Ung, men med passende erfaring fra to større klubber, vel ret beset storklubber, slår ikke hul i klubkassen. Umtiti, Digne - det ser positivt ud. Nu skal Luis Enrique, ham den anden, bare vise dem noget tillid.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Jeg er enig i, at det er positivt med unge nyindkøb. Derudover har Lucas Digne en del spilletid fra større klubber på cv'et. Jeg er dog langt mere solgt på Umtiti end Digne af en eller anden grund.

Nu må vi se. Det er trods alt ikke meget, vi kender til vores nyindkøbte talenter. Lucas Digne har dog gode muligheder for at overraske mig positivt.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Drake »

Velkommen til Digne!

Jeg må sige at jeg er skeptisk omkring købet. Det jeg har set på youtube ser da fint ud, men heller ikke mere. Og som nævnt før, hvis han er så god, eller har så stort et talent, til at kunne spille for os, hvorfor beholder PSG ham ikke, eller i hvert fald kræver flere penge, og han er oven i købet Fransk. Maxwell er ikke ligefrem ung mere.


Det mest positive er at han er 22 år, og vi ikke behøver at bruge en defensiv back som Umtiti eller Mathieu ville være.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Storken »

Han er godt nok kun venstreback, men hans offensive stats er ikke noget specielt. Man må trods alt forvente, at han er kommet frem af banen i klubber som PSG og Roma, hvorfor han har haft gode muligheder for at skabe noget offensivt.

Han skiller sig egentlig ikke ud fra mængden på andre områder end ariel duels, hvor han vinder 69%, hvilket er pænt for en forsvarsspiller på 1.78 meter. Jeg ved dog ikke om ariels duels er så afgørende for en venstreback i Barca.

Det skal dog siges, at stats er mindre anvendeligt på forsvarsspillere.
Senest rettet af Storken ons jul 13, 2016 3:32 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

3 mål og 3 assist er ok. Han er samtidig rated som den 3. bedste vb med over 15 kampe i serie a hos whoscored.

Jeg er egentlig mest glad for at vi nu slipper for at se mathieu og adriano på backen. Det er en rigtig fin reserve at have
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:3 mål og 3 assist er ok. Han er samtidig rated som den 3. bedste vb med over 15 kampe i serie a hos whoscored.

Jeg er egentlig mest glad for at vi nu slipper for at se mathieu og adriano på backen. Det er en rigtig fin reserve at have
Han virker spælndende specielt taget prisen i betragtning. Uanset hvad, så er det fedt at de tager chancen med unge "billige" talenter istedet for trætte 30-årige.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, han deler fuldstændig vandene mellem Roma-fans. Der er nogen der synes at han var kanon og så er der nogen der synes, at han ikke engang var blandt de 5 bedste Roma-spillere gennem sæson. Der er også Roma-fans der er direkte glade for det her, for det betyder jo med sikkerhed at Roma ikke smider 20 millioner euro efter ham.

I de kampe jeg har set med Roma, har han været solid defensivt og forudsigelig offensivt, forstået på den måde at han meget sjældent satser noget som helst, og i stedet nøjes med den lette løsning i langt de fleste tilfælde.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Michman »

Jeg har set en del Roma kampe i sæsonen, han er okay.. Men om han er god nok er jeg ikke sikker på..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Piquénbauer »

Lucas Digne has the highest ratio of tackles won in 2015/16 Serie A (among the best 20 defenders), won 49 out of 56 tackles (87.5%). [Opta]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:Altså, han deler fuldstændig vandene mellem Roma-fans. Der er nogen der synes at han var kanon og så er der nogen der synes, at han ikke engang var blandt de 5 bedste Roma-spillere gennem sæson. Der er også Roma-fans der er direkte glade for det her, for det betyder jo med sikkerhed at Roma ikke smider 20 millioner euro efter ham.

I de kampe jeg har set med Roma, har han været solid defensivt og forudsigelig offensivt, forstået på den måde at han meget sjældent satser noget som helst, og i stedet nøjes med den lette løsning i langt de fleste tilfælde.

Det lover ikke godt. Jeg havde håbet på en meget offensiv back.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af zqa »

Han skal vel også umiddelbart kun agere reserve for meget offensive Alba - som forhåbentligt så kan rive hans bundniveau op på et respektabelt niveau igen.
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Drake »

zqa skrev:Han skal vel også umiddelbart kun agere reserve for meget offensive Alba - som forhåbentligt så kan rive hans bundniveau op på et respektabelt niveau igen.
Ja, han skal kun agere reserve Alba, men derfor kan men vel godt købe en meget offensiv back alligevel. Det havde jeg ellers håbet på, så når man spiller med ham, så får man stadig meget offensivt, som jeg synes er vigtigt for vores spil.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af Bager »

Havde jeg ikke set komme. Spændende. Lad os nu give ham en chance for at vise sig inden vi dømmer ham. Manden er kun 22 og langtfra færdigudviklet. Velkommen til.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Lucas Digne

Indlæg af emo »

Ja, og købt som reserve. Uden tvivl bedre reserve end nogen af vores andre på den position. Han kan kun blive en gevinst eller har han alderen til at sælges videre.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster