Arda Turan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

Fritte skrev:35 millioner er han købt for siges det!

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... turan.html
Hvad laver vi!? Det her er en ond drøm! Vi har ikke lige købt det svin for 35 millioner
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20382
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1081 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Daluigi skrev:
Fritte skrev:35 millioner er han købt for siges det!

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... turan.html
Hvad laver vi!? Det her er en ond drøm! Vi har ikke lige købt det svin for 35 millioner
Han skal holdes i snor og sendes på banen mod Real Madrid, vores egen muskelhund.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

FCBarcelonaChr skrev:
Daluigi skrev:
Fritte skrev:35 millioner er han købt for siges det!

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... turan.html
Hvad laver vi!? Det her er en ond drøm! Vi har ikke lige købt det svin for 35 millioner
Han skal holdes i snor og sendes på banen mod Real Madrid, vores egen muskelhund.
Amen tror I seriøst det her sker??... Det er da historiens underligste transfer!? Douglas er vand ved siden af. 35 millioner for en kamphund - Hvad skal vi bruge ham til? Han er samtidig gammel?...
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Kubala »

Lige et par ting: At sige, at Arda Turan ikke er en god spiller, en der ikke er god nok til Barca, er at stramme den. Han er virkelig dygtig, men spørgsmålet er mere, hvor han skal spille? Han er ikke rigtig en midtbanespiller, kan dog spille som offensiv midt, men det betyder vel også, at Luis Enrique pønser på et eller andet og kan desuden bruges på kanterne, men der er man godt dækket, med mindre Luis Enrique igen pønser på et eller andet.

Og så lige en bemærkning til Pep i Bayern. Pep har da været virkelig god i Bayern. I hans første sæson vandt han den tyske pokalturnering med dem samt ligaen og i hans anden sæson var han virkelig uheldig med skaderne. Jeg er ikke et sek. i tvivl om, at kampene mod Barca havde været noget helt andet, hvis Robben, Ribery og Alaba havde været tilgængelige.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af kklaus »

Bulut (agent Turan): "transfer to Barça? Speculation. I didn't have any contact with Barça. Only truth is that he'll leave Atletico." [rac1]
Umiddelbart er Barca og Atletico vidst enige, men Barca har ikke snakket med spiller og agent (siger de).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Bulut (agent Arda Turan): "We'll announce in one or two days which club Arda will join." [rac1]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20382
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1081 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af FCBarcelonaChr »

It's done.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Michman »

Der er meget der tyder på det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg har svært ved at forstå strategien. Sidste år betalte vi 18 mio € for en spiller som Rakitic; nu (tilsyneladende) det dobbelte for Arda Turan. Hvad gør ham så exceptionel til sammenligning?

Måske er det trættende at henvise til andre eksempler, men Georginio Wijnaldum har haft en flot sæson hos PSV, spiller samme positioner som Turan, er tre år yngre og Transfermarkt sætter markedsværdien til 12 mio. € og skriver desuden, at PSV har sat en prislap på 20 mio. € Andre eksempler i samme boldgade kunne være Mkhitaryan eller Alan Dzagoev.

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Kvoller »

Luis Enrique skrev:Jeg har svært ved at forstå strategien. Sidste år betalte vi 18 mio € for en spiller som Rakitic; nu (tilsyneladende) det dobbelte for Arda Turan. Hvad gør ham så exceptionel til sammenligning?

Måske er det trættende at henvise til andre eksempler, men Georginio Wijnaldum har haft en flot sæson hos PSV, spiller samme positioner som Turan, er tre år yngre og Transfermarkt sætter markedsværdien til 12 mio. € og skriver desuden, at PSV har sat en prislap på 20 mio. € Andre eksempler i samme boldgade kunne være Mkhitaryan eller Alan Dzagoev.
Jeg er helt enig. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor Turan skulle være det dobbelte værd af Rakitic. Det giver ingen mening i mit hoved.

gygfo

Re: Arda Turan

Indlæg af gygfo »

Turan i Barca? Føj for helvede

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Daluigi »

gygfo skrev:Turan i Barca? Føj for helvede
Jeg nægter stadig at tro det. Det kan simpelthen ikke passe. Især ikke til den pris!!!?

Hvis det er LE som har ønsket ham, så hjælper det ikke ligefrem på min tiltro til ham... Ja, han vandt alle 3 titler, men jeg synes endnu ikke har vist sig som den stærke strateg. Han har ladet spillernes talent udfolde sig, og sikkert indført nogle sunde træningspas.

Men hvad skal Turan bruges til? Har vi virkelig ingen talenter mere? Det virker så tosset, at den nuværende ledelse og trænerstab, forvandler os til en købeklub... 35 millioner for en svinsk arbejdshest. Det er for lamt købmandskab oveni hatten.
Forumlegende

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Raman93 »

Sammenligningen med Rakitic holder ikke. Han havde kun et år tilbage af sin kontrakt, hvis jeg husker rigtigt. Med de priser spillere går for i dag, kunne Sevilla snildt have fået 40-50 millioner euro for ham.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Luis Enrique »

Turan har kontrakt til 2017. Det ekstra år kan næppe forklare en fordobling.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
gygfo skrev:Turan i Barca? Føj for helvede
Hvis det er LE som har ønsket ham, så hjælper det ikke ligefrem på min tiltro til ham... Ja, han vandt alle 3 titler, men jeg synes endnu ikke har vist sig som den stærke strateg. Han har ladet spillernes talent udfolde sig, og sikkert indført nogle sunde træningspas.
Ja, han har bare ladet spillerne løbe rundt som de vil. Du vinder ikke The Treble på en tilfældighed.

Måske vi bare skulle ansætte Mourinho? Ham er du jo stor tilhænger af.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster