Arda Turan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af PuyolErGud »

Haha, virker skørt. Hvilken ledelse vil gå i mod en træners ønske om en spiller? Og hvad hvis Atl. Madrid ikke vil købe ham tilbage?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Heartbreaker »

What the.. Nå, velkommen til. Lad ham endeligt overbevise os om, at det er et fornuftigt køb.
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:Haha, virker skørt. Hvilken ledelse vil gå i mod en træners ønske om en spiller? Og hvad hvis Atl. Madrid ikke vil købe ham tilbage?
De skal købe ham tilbage... Men klubben vil så miste 10 mio. Det er virkelig underligt men det giver trods alt den nye præsident en mulighed for at hente en anden.

Det kommer dog ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af emo »

Jeg glæder mig sq. En vildbasse og jeg er sikker på at han vil os så meget at han skruer ned for sine dumheder, har der jo ikke været mange af. Håber at LE kan lave ham om til en arbejds bæst inde centralt.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Har han forresten ikke haft mange problemer med skader?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af JonasV »

Billede

Den havde jeg godt nok ikke set komme for en måned siden. Men velkommen til! Gør det nu godt. Og behold skægget.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Heartbreaker »

Halvdelen af forummet lige nu
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af A$AP »

Suarez, Alves, Turan, Alba, selv Neymar, nu er vi da efterhånden også ved at få godt med temperament og fight ind på holdet.

Vidal og Turan, Pogba næste år. Realistisk med et køb mere? En CB, måske endnu en cm, tvivler på at vi får en angriber/wing ind, med Turan's ankomst, og Lucho vil angiveligt have Munir fast op på førsteholdet.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Kubala »

Godt nok fra Marca, men de refererer til Laporta:
Laporta went on to claim that clarification was needed over whether Luis Enrique "has asked for the players" Barça are looking to sign (Paul Pogba and Arda Turan) as he feels that "he is perhaps being used" with regard to comments made about the signing and sales activities the management board would carry out with the coach's backing.
http://www.marca.com/en/2015/07/03/en/f ... 38830.html

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Billede

Den havde jeg godt nok ikke set komme for en måned siden. Men velkommen til! Gør det nu godt. Og behold skægget.
Haha, nu får vi endnu mere vildskab ind på holdet. Jeg har det fint med købet. Enrique ville have ham og nu er han her. Bliver sgu spændende at se hvad han kan bidrage med, især imod Real Madrid. Velkommen, Arda!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af JonasV »

Heartbreaker skrev:Halvdelen af forummet lige nu
phpBB [video]
Den anden halvdel:
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Blaugrana92 »

Det bedste ved købet er at han har et stærkt beard game. Det har altid været lidt en mangelvare på holdet. Dani forsøger sig nogle gange og Piqués er skam også meget pænt, men ikke så vildt som Ardas. Montoya har også gjort forsøget her i foråret, men han spiller jo alligevel aldrig. Men nu har vi en med rigtigt hipster skæg!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Det bedste ved købet er at han har et stærkt beard game. Det har altid været lidt en mangelvare på holdet. Dani forsøger sig nogle gange og Piqués er skam også meget pænt, men ikke så vildt som Ardas. Montoya har også gjort forsøget her i foråret, men han spiller jo alligevel aldrig. Men nu har vi en med rigtigt hipster skæg!

Sendt fra min fede telefon, bitches!
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
PuyolErGud skrev:Haha, virker skørt. Hvilken ledelse vil gå i mod en træners ønske om en spiller? Og hvad hvis Atl. Madrid ikke vil købe ham tilbage?
De skal købe ham tilbage... Men klubben vil så miste 10 mio. Det er virkelig underligt men det giver trods alt den nye præsident en mulighed for at hente en anden.

Det kommer dog ikke til at ske.

Man mister vel ikke 10 mio. euro, hvis han sendes tilbage, men mere 3,4 mio euro, for de 7 mio euro er jo incentives.

Atleti får vel 34 mio. euro og kan yderligere få 7 mio. euro, hvis visse incitamenter(incentives) bliver opfyldt.
Senest rettet af Kubala man jul 06, 2015 9:24 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af A$AP »

Haha, alle andre tabere sidder til nytårsaften og tæller ned til det nye år, men os Barca fans tæller ned til at Turan og Vidal må spille.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster