Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Du svarede ikke på mit spørgsmål:
Hvis Neymar i næste transfervindue krævede, at vi købte hans nye ven til €120 mio skulle vi så gøre det?
Du kan starte med at svare på mit:
Men du vil måske hellere se os begynde at kaste 80 mio efter talenter og så håbe at en af dem ender som ney?
Jeg er meget nysgerrig efter at gøre, hvor langt du vil gå med den her nye tilgang, hvor spillerne kan diktere transferpolitikken.
Her:
Jeg tvivler forresten på at Neymar styrer noget som helst. Coutinho var rygtet til klubben inden alt det her ney fis. Selvom jeg ikke kan se planen med ham så må der være en. Og som bonus så ville ney garanteret blive glad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Men du vil måske hellere se os begynde at kaste 80 mio efter talenter og så håbe at en af dem ender som ney?
Jeg ville have €222 mio, hvis det kom dertil. Man kan sagtens købe et par klassespillere for de penge.

Det er samtidig lidt ironisk, at du ikke mener man kan købe stjerner fra andre topklubber, når nu hele situation opstår, fordi vi mister vores stjerne til en anden topklub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men du vil måske hellere se os begynde at kaste 80 mio efter talenter og så håbe at en af dem ender som ney?
Jeg ville have €222 mio, hvis det kom dertil. Man kan sagtens købe et par klassespillere for de penge.

Det er samtidig lidt ironisk, at du ikke mener man kan købe stjerner fra andre topklubber, når nu hele situation opstår, fordi vi mister vores stjerne til en anden topklub.
Hvordan fanden er det ironisk? Ney har en frikøbsklausul. Tror du vi ville sælge ham ellers? Nej vel,

Og ja jeg havde glemt at du mente man kunne hente verratti for 40-60 mio. Så ja vi kan sikkert hente et par klassespillere. Det der er sjovt er at du konstant er efter ledelsen og deres køb men nu kan de sikkert bruge dem fornuftigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men du vil måske hellere se os begynde at kaste 80 mio efter talenter og så håbe at en af dem ender som ney?
Jeg ville have €222 mio, hvis det kom dertil. Man kan sagtens købe et par klassespillere for de penge.

Det er samtidig lidt ironisk, at du ikke mener man kan købe stjerner fra andre topklubber, når nu hele situation opstår, fordi vi mister vores stjerne til en anden topklub.
Hvordan fanden er det ironisk? Ney har en frikøbsklausul. Tror du vi ville sælge ham ellers? Nej vel,

Og ja jeg havde glemt at du mente man kunne hente verratti for 40-60 mio. Så ja vi kan sikkert hente et par klassespillere.
Hvis spillerne insisterer på at komme væk, så bliver de ofte solgt. Det er selvom de er stjernen i verdens rigeste fodbodklub.

Jeg giver samtidig intet for dine "det kommer aldrig til at ske". Det er nærmest blevet en parodi efter du skrev det inden comebacket med PSG.
Senest rettet af Storken lør jul 22, 2017 2:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis spillerne insisterer på at komme væk, så bliver de ofte solgt. Det er selvom om de er stjernen i verdens rigeste fodbodklub.
Ja og det sker jo hver dag ikk? Det så vi tydeligt med Verratti. Det kræver at spilleren går ekstremt langt og det ses sjældent.
Jeg giver samtidig intet for dine "det kommer aldrig til at ske". Det er nærmest blevet en parodi efter du skrev det inden comebacket med PSG.
Ja det var næsten ligeså dumt som da du skrev at vi kunne hente verratti for 40-60 mio. Men også kun næsten da det var det vildeste comeback i historien og alt det der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Jeg giver samtidig intet for dine "det kommer aldrig til at ske". Det er nærmest blevet en parodi efter du skrev det inden comebacket med PSG.
Ja det var næsten ligeså dumt som da du skrev at vi kunne hente verratti for 40-60 mio. Men også kun næsten da det var det vildeste comeback i historien og alt det der.
Jeg skrev €60 mio, hvis han insisterede på at komme til Barca. Det er helt sikkert for lavt i det nuværende marked, men priserne er godt nok også eskaleret.

Jeg er dog aldrig absolut i mine indlæg. Jeg er nemlig klar over, at man ikke kan forudse fremtiden med 100% nøjagtighed. Det er kun tåber, der tror de kender fremtiden med sikkerhed.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg giver samtidig intet for dine "det kommer aldrig til at ske". Det er nærmest blevet en parodi efter du skrev det inden comebacket med PSG.
Ja det var næsten ligeså dumt som da du skrev at vi kunne hente verratti for 40-60 mio. Men også kun næsten da det var det vildeste comeback i historien og alt det der.
Jeg skrev €60 mio, hvis han insisterede på at komme til Barca. Det er helt sikkert for lavt i det nuværende marked, men priserne er godt nok også eskaleret.

Jeg er dog aldrig absolut i mine indlæg. Jeg er nemlig klar over, at man ikke kan forudse fremtiden med 100% nøjagtighed. Det er kun tåber, der tror de kender fremtiden med sikkerhed.
Haha ja det er jo det jeg er. Jeg er den første til at erkende at jeg ofte tager fejl og ikke ved alt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

Det er mig en gåde, hvorfor du stadig diskuterer med ham. Han er åbenlyst en lille troll i 50% af hans indlæg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Det er mig en gåde, hvorfor du stadig diskuterer med ham. Han er åbenlyst en lille troll i 50% af hans indlæg.
Keder mig ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg giver samtidig intet for dine "det kommer aldrig til at ske". Det er nærmest blevet en parodi efter du skrev det inden comebacket med PSG.
Ja det var næsten ligeså dumt som da du skrev at vi kunne hente verratti for 40-60 mio. Men også kun næsten da det var det vildeste comeback i historien og alt det der.
Jeg skrev €60 mio, hvis han insisterede på at komme til Barca. Det er helt sikkert for lavt i det nuværende marked, men priserne er godt nok også eskaleret.

Jeg er dog aldrig absolut i mine indlæg. Jeg er nemlig klar over, at man ikke kan forudse fremtiden med 100% nøjagtighed. Det er kun tåber, der tror de kender fremtiden med sikkerhed.
Haha ja det er jo det jeg er. Jeg er den første til at erkende at jeg ofte tager fejl og ikke ved alt.
Jeg har ikke brug for ydmydghed, når forudsigelserne tager fejl. Jeg vil i stedet se lidt ydmyghed, når du kommer med forudsigelserne i første omgang.

Jeg vil eksempelvis sige det er fjollet at benægte, at vi kommer til at spille tiki taka igen. Vi har fået en ny træner og transfervinduet er stadig åbent. Det skaber usikkerhed om fremtidens spillestil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg giver samtidig intet for dine "det kommer aldrig til at ske". Det er nærmest blevet en parodi efter du skrev det inden comebacket med PSG.
Ja det var næsten ligeså dumt som da du skrev at vi kunne hente verratti for 40-60 mio. Men også kun næsten da det var det vildeste comeback i historien og alt det der.
Jeg skrev €60 mio, hvis han insisterede på at komme til Barca. Det er helt sikkert for lavt i det nuværende marked, men priserne er godt nok også eskaleret.

Jeg er dog aldrig absolut i mine indlæg. Jeg er nemlig klar over, at man ikke kan forudse fremtiden med 100% nøjagtighed. Det er kun tåber, der tror de kender fremtiden med sikkerhed.
Haha ja det er jo det jeg er. Jeg er den første til at erkende at jeg ofte tager fejl og ikke ved alt.
Jeg har ikke brug for ydmydghed, når forudsigelserne tager fejl. Jeg vil i stedet se lidt ydmyghed, når du kommer med forudsigelserne i første omgang.

Jeg vil eksempelvis sige det er fjollet at benægte, at vi kommer til at spille tiki taka igen. Vi har fået en ny træner og transfervinduet er stadig åbent. Det skaber usikkerhed om fremtidens spillestil.
Og jeg vil mene at det er fjollet at tro at vi gør det når man ser på holdet. Hvis man er bare en smule realistisk så burde det stå ret klart at det vil kræve store ændringer.

Spar mig forresten for dine åndssvage stikpiller. Hvis der er en herinde der mangler ydmydghed og tror han ved alt så er det dig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Hvorfor ønsker vi en spiller skal blive når denne selv vil væk? Det er jo det han vil.

Sådan er skal være uøbsket I klubben. Det er ærgerligt at vi ikke har kunne gøre os selv mere attraktive så denne ønskede at blive. Måske kunne vi bare ikke, og det ikke var op til os.

Når en spiller ønsker sig slev videre, orker jeg ikke at se denne spiller i Barca.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Det er essentielt! Hvis spilleren oensker sig vaek, saa skal man ikke holde paa. Isaer i en klub som Barca. Som du skriver, det er aergerligt at vi ikke har kunnet goere os attraktiv nok, men hvis Ney virkelig vil skifte, saa skal han have lov til det.

Vi forlaengede hans kontrakt sidste aar, han har en meget fremtraedende rolle paa holdet, og indtil videre er der ikke noget der tyder paa at klubben (ledelsen) har behandlet ham daarligt.

Jag tror bare det handler om, at Ney synes det PSG tilbyder er meget attraktiv, plus han kan bo i Paris og vaere omgivet af sine venner, samtidig med at han kan kaempe med om de store titler. Saa er der loennen og alle de goder han faar, hvis han skifter.

Jeg mener, hvis bare en broeldel af det passer, som medierne skriver PSG er villig til at give Ney, saa er det meget meget attraktivt! Jag laeste et sted en sign on fee paa 40 Mio euro, 30 Mio i loen, plus han faar en del af indtaegterne fra PSG hoteller, samt han får udstillet et privat jet til raadighed, saafremt han oensker at rejse til hjemlandet. Det er altsaa meget attraktivt.

Hvis det er tilfaelde, saa skal Ney have tak og held og lykke. Kan de goere det paa en ordentlig maade, saa kan jeg ikke klandre ham for noget.

Hvad angaar spiillerkoeb, jag synes absolut ikke man skal koebe specifikke spillere efter Hvad en spiller i truppen oensker. Det er ikke sundt eller fornuftigt, hverken paa kort eller laengere sigt. Hvis den eneste grund til Ney skifter er, at Barca ikke har koebt de spillere som medierne paastaar Ney oensker til klubben, saa skal han bare skifte. Jag tror dog ikke det er saadan tingene haenger sammen.
Senest rettet af Visca El Barca lør jul 22, 2017 2:45 pm, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:@Jesni

Ja, det kan man, men bredden skal holdes; se evt. Cruyffs udlægning af diamant formation. Og vi ved ikke, hvad Valverde vil. Jeg tror, at han kombinerer den direkte stil med noget boldbesiddelse/Tiki-taka.
Bredden bliver holdt med backs i moderne fodbold, fuldstændigt som da Guardiola var her. Og dem har vi.
Pep benyttede sig af netop kanter. Noget han altid har gjort. Så det er ikke kun backs, der skal holde bredden. Jeg ved ikke, hvor du har det fra?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad angaar spiillerkoeb, jag synes absolut ikke man skal koebe specifikke spillere efter Hvad en spiller i truppen oensker. Det er ikke sundt eller fornuftigt, hverken paa kort eller laengere sigt. Hvis den eneste grund til Ney skifter er, at Barca ikke har koebt de spillere som medierne paastaar Ney oensker til klubben, saa skal han bare skifte. Jag tror dog ikke det er saadan tingene haenger sammen.
Hvis det er mig du hentyder til så var min pointe ikke at man skulle give ney hvad han ville have. Det var at hvis det i sidste ende ville gøre ham glad så synes jeg personligt at det er det værd selvom jeg ikke kan se hvad coutinho skal hos os.

Jeg tror desuden ikke at spillere kræver andre spillere til klubben. Det er mediesnak som da der blev skrevet at det var messi der ville have tata og alt det fis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Spar mig forresten for dine åndssvage stikpiller. Hvis der er en herinde der mangler ydmydghed og tror han ved alt så er det dig.
Jeg er arrogant omkring mange ting, men ikke når det kommer til at forudsige fremtiden. Erfaring med mine tidligere forudsigelser har gjort mig meget ydmyg på netop det punkt :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 90 gæster