Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Jeg kunne sagtens se ideen med Coutinho, hvis vi mistede Neymar. Han gør det ret godt for Liverpool ude på venstrekanten. Han har næsten altid 2-3 fantastiske aktioner per kamp.

Jeg er derimod lidt skeptisk, hvis han skal erstatte Iniesta på den offensive midt. Jeg har svært ved at se, hvordan det skal fungere sammen med MSN. Det ville være meget flashy og offensivt på bekostning af kontrol og defensiven.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

4-2-3-1 med coutinho til højre. Og så to cm'er der hovedsageligt tænker defensivt... Det kunne være en mulighed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af emo »

Den taktik er meget omstillingsorienteret... For direkte, efter min smag. No possession.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke nødvendigvis men nej det er ikke tiki taka.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:4-2-3-1 med coutinho til højre. Og så to cm'er der hovedsageligt tænker defensivt... Det kunne være en mulighed.
Så du vil betale 80 mio+ euro for en mand, der ikke har spillet højre kant endnu.

En af Coutinhos store forcer i hans spil er at sætte hans direkte mand af med et glidende træk og fyre hans kanon af. Hvordan skal han gøre det fra højre side?

Cou er enten venstre offensiv kant eller 10'er. Han er ikke højre kant, og vi skal så absolut ikke brænde så mange penge af for at omskole ham til højre kant, når meget af hans spil er baseret på hans skud og hans evne til at gå indover banen med sin gode fod.

Det ville være næsten ligeså håbløst som da van Gaal afprøvede di Maria af som angriber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

1. Jeg ønsker ham ikke til klubben.
2. Han spiller højrekant på landsholdet.
3. Jeg ønsker ham ikke til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:1. Jeg ønsker ham ikke til klubben.
2. Han spiller højrekant på landsholdet.
3. Jeg ønsker ham ikke til klubben.
Han spiller ikke højrekant på landsholdet.

Der har de for det meste spillet

Jesus
Coutinho - Neymar - Douglas Costa

Da Costa var skadet, og Jesus var skadet, dækkede han det, og han var hamrende ligegyldig.

Derfor, du betaler ikke 80 mio. euro, hvor han ikke er optimal. Det er relativ logik for burhøns, ville jeg mene.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Fangede du ikke 1 og 3?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Xavi6Smede »

Det kan godt være Coutinho endte på højrekanten pga skader til Costa, Jesus og Willian, men det ændrer ikke på, at han har haft stor succes, hvilket har gjort at han har beholdt pladsen, på trods af at de 3 andre nævnte spillere har været tilbage. Han har været en af de største stjerner på landsholdet det sidste års tid.
Når det så er sagt, så ønsker jeg bestemt ikke Coutinho til klubben. Eller jo, jeg vil elske at vi købte ham hvis Neymar blev solgt, så jeg ønsker som sagt ikke Coutinho til klubben.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

En @rac1 hace 3 días ya contamos que a Kloop le gusta mucho Rafa y una salida de Coutinho puede precipitar el interés #mercato
Klopp kan åbenbart godt lide Rafinha, og han kunne være med i en eventuel handel med Coutinho. Det ville ikke være så skidt en ting imo. Det ville spare os en del penge (30-40 mio?), Rafinha er god når han rammer dagen, han gør det ikke så meget og skaderne plager ham meget. Dertil kommer de så, at han er en rigtig barcadreng. Han er sammen med de helt unge gutter og gør meget for fællesskabet. Personligt for ham, vil han måske også få mere med spilletid og en større rolle i lfc.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Der er rygter nu på nettet, at Liverpool har afvist vores bund på 100 mio. euro på Coutinho

Helt seriøst, videre til næste. Coutinho er ikke 100 mio. euro værd.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Tello »

Kæft vi er gode til at blive afvist. Først Ghuanzhao og nu Liverpool. Who's next?

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Parla »

MessiPogba skrev:Der er rygter nu på nettet, at Liverpool har afvist vores bund på 100 mio. euro på Coutinho

Helt seriøst, videre til næste. Coutinho er ikke 100 mio. euro værd.
Eriksen, Thiago, Forsberg, Naby Keita

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

MD skriver at vi har sendt vores forhandlingshold til England. Det var dem der lukkede semedo handlen på 24 timer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:MD skriver at vi har sendt vores forhandlingshold til England. Det var dem der lukkede semedo handlen på 24 timer.
Så la' da vær'. Ikke Coutinho forhelvede ......
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster