Aleix Vidal

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af kklaus »

Aleix Vidal, who was subbed off today, has an ankle injury and won't travel with ESP to Belarus for Euro qualifier #fcblive [rac1]
Well, han har heldigvis lang tid til at blive klar :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.martiperarnau.com/tactica/al ... =hootsuite

Spændende læsning! Glæder mig sgu til at han får spilletid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique: "Arda and Vidal are physically doing very well. Vidal's stats in training are even better than what is needed during a game."
Jeg tror virkelig at Vidal minder om Alves med hensyn til fysisk form osv. Hvis han får tilført nogle defensive egenskaber så kan han dominere vores højrekant præcis som Alves gjorde det da han var bedst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Luis Enrique: "Arda and Vidal are physically doing very well. Vidal's stats in training are even better than what is needed during a game."
Jeg tror virkelig at Vidal minder om Alves med hensyn til fysisk form osv. Hvis han får tilført nogle defensive egenskaber så kan han dominere vores højrekant præcis som Alves gjorde det da han var bedst.
Ja, det bliver spændende. Umiddelbart synes jeg både Arda og Vidal virker som rigtig "Lucho-spillere".

PS. Wenner/moderator - kan vi få tilføjet trøjenumre for Vidal og Arda? :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

Vidal er igen sorteret fra til truppen. Hvad sker der? Synes overhovedet ikke at han har været så skidt... Problemet har imo mere handlet om at Messi skal vænne sig til at have en back der skaber mere bredde og løber i dybden i modsætning til at indgå i kombinationsspillet.

Det lugter af et kæmpe flop!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu har gjort det fint. Så vil mene han er godkendt. Resten har dog været skidt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

Det samme er Bravo. Tror sgu at MAtS bliver. Han får sikkert en ny kontrakt og ser sig så til gode med en sæson til som andetvalg for at blive førstemålmand i 17/18.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af Raman93 »

Han skulle endda være et ønske direkte fra Lucho. Det samme med Turan. Jeg synes egentligt også, han har gjort det ok - dog på en billig baggrund.

Jeg kan dog forstå Lucho. Tiden er ikke til eksperimenter. Jeg forventer han bygger på næste sæson. Men hvis Vidal ikke slår igennem, ser det slemt ud på højreback positionen. Jeg har tiltro til Roberto, men han er i sidste ende ikke back.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af A$AP »

Robert (sports director): "Signing right back? We believe in Aleix Vidal, that's why we signed him. And we have the option of Sergi Roberto"
Robert (sports director): "Bellerin could return one day? He's a great player, but that's not an option we're considering now." #fcblive
Okay. Næste sæson bliver altså sæsonen hvor han får lov at vise hvad han kan, ser det ud til. Håber jeg tager fejl, og at han bliver et kæmpe hit.

Jeg vil dog stadig mene at vi i næste sæson vil komme svagere ud af transfervinduet på højrebacken. Måske sommeren 2017 vi kan hente en af de store talenter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

På et eller andet tidspunkt skulle det jo ske. Jeg er fint tilfreds med at skridtet bliver taget nu og man forsøger noget nyt.

Som jeg skrev i den anden tråd så er det ekstremt vigtigt at vidal bliver spillet mere som alba end alves. Det betyder at Messi må se bort fra småspillet og i stedet se på hvordan alba og ney fungerer hvor alba skaber den bredde der tillader ney at udfordre samt spille den dybt til ham i overlappet.

Jeg er overbevist om at hvis det bliver gjort så bliver han en succes. Synes egentlig også han har gjort det fint for os i de kampe han har fået. Det skulle også være problemer udenfor banen imellem ham og lucho der har holdt ham fra spilletid. Men det er eftersignende på plads nu.

Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer på hb og jeg er egentlig ikke så nervøs igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af Michman »

5 måneder.. Også var han lige så godt igang.. Fuck det er nedern.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af whidgee »

ØV! Jeg har lige læst på Twitter at man i Spanien tillader en klub at købe en spiller uden for transfervinduet hvis det er en erstatning for en alvorligt skadet spiller. Den nye spiller må dog ikke spille CL. Tror heller ikke at enrique benytter sig af det

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af MessiPogba »

whidgee skrev:ØV! Jeg har lige læst på Twitter at man i Spanien tillader en klub at købe en spiller uden for transfervinduet hvis det er en erstatning for en alvorligt skadet spiller. Den nye spiller må dog ikke spille CL. Tror heller ikke at enrique benytter sig af det
Gælder den regel da ikke kun for målmænd, eller er jeg helt skæv på den?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af whidgee »

MessiPogba skrev:
whidgee skrev:ØV! Jeg har lige læst på Twitter at man i Spanien tillader en klub at købe en spiller uden for transfervinduet hvis det er en erstatning for en alvorligt skadet spiller. Den nye spiller må dog ikke spille CL. Tror heller ikke at enrique benytter sig af det
Gælder den regel da ikke kun for målmænd, eller er jeg helt skæv på den?
http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... barca.html

Man må hente en erstatning, men det skal være en spiller som allerede spiller i Spanien

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 22 - Aleix Vidal

Indlæg af MessiPogba »

whidgee skrev:
MessiPogba skrev:
whidgee skrev:ØV! Jeg har lige læst på Twitter at man i Spanien tillader en klub at købe en spiller uden for transfervinduet hvis det er en erstatning for en alvorligt skadet spiller. Den nye spiller må dog ikke spille CL. Tror heller ikke at enrique benytter sig af det
Gælder den regel da ikke kun for målmænd, eller er jeg helt skæv på den?
http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... barca.html

Man må hente en erstatning, men det skal være en spiller som allerede spiller i Spanien
Jamen så send da Douglas til Valencia og Messis næste ufødte søn for Cancelo.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster