Aleix Vidal

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Synes han ser irriterende ud
Haha hvorfor?
Jeg ved det ikke helt. Men en kombination af følgende: lidt for tynd, lidt for stramme bukser, lidt for høje tindinger, lidt for meget flyveører, lidt for meget skæg, lidt for mange tatoveringer, lidt for smarte solbriller.
Jeg forstår hvad du mener. Han er nærmest en diametral modsætning til Petit, og det er der jo ikke nogen af os to, der bryder sig det mindste om! Vi kunne godt bruge Maxi López, bare for at have en enkelt spiller, der ligner Petit en lille smule.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:Synes han ser irriterende ud
Haha hvorfor?
Jeg ved det ikke helt. Men en kombination af følgende: lidt for tynd, lidt for stramme bukser, lidt for høje tindinger, lidt for meget flyveører, lidt for meget skæg, lidt for mange tatoveringer, lidt for smarte solbriller.
Jeg forstår hvad du mener. Han er nærmest en diametral modsætning til Petit, og det er der jo ikke nogen af os to, der bryder sig det mindste om! Vi kunne godt bruge Maxi López, bare for at have en enkelt spiller, der ligner Petit en lille smule.
Det er jo faktisk fuldstændig rigtigt. Godt observeret. Det er klart at Petit er enestående, men bare lidt mere Petit havde vlret i orden.... og med det mener jeg klasse, udtalt med tysk accent og fransk fornemmelse

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Det er jo faktisk fuldstændig rigtigt. Godt observeret. Det er klart at Petit er enestående, men bare lidt mere Petit havde vlret i orden.... og med det mener jeg klasse, udtalt med tysk accent og fransk fornemmelse
Ja, det er lige det. Manglen på Petit - eller i det mindste bare lidt Petit - er virkelig noget der kan mærkes i Barcelona, hvilket især ses på at det gennemsnitlige tilskuertal kun ligger på 77.000 i denne sæson. Der er med andre ord plads til 20.000 mere i snit og de var utvivlsomt dukket op, hvis der havde været bare et minimum af Petit at lokke med.

Nå, men hvis det ikke kan være anderledes, så må vi jo tage til takke med en hurtig, alsidig og hårdt kæmpende catalaner, så må det jo være sådan det bliver.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Guardiola »

Ok, det accepterer jeg - men modvilligt.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af klogfyr »

Alves, Keita, Adriano og Rakitic har alle vundet cl med barca i deres første sæson efter deres skifte fra Sevilla....

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Guardiola »

klogfyr skrev:Alves, Keita, Adriano og Rakitic har alle vundet cl med barca i deres første sæson efter deres skifte fra Sevilla....
Og Douglas the treble

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Piquénbauer »

Alcaraz (coach Vidal at Almeria): "If Aleix can't play until January, he'll train even harder. He'll make the physical coach cry." [rac1]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af A$AP »

Billede

Sådan.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af PuyolErGud »

Modstanderen vil ikke vide om de angriber over højre eller venstre side, hvis de begge starter inde med den frisure.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:Modstanderen vil ikke vide om de angriber over højre eller venstre side, hvis de begge starter inde med den frisure.
Ja, det er heldigt, at man ikke har rygnumre eller lignende i fodbold...

:cool:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:Modstanderen vil ikke vide om de angriber over højre eller venstre side, hvis de begge starter inde med den frisure.
Ja, det er heldigt, at man ikke har rygnumre eller lignende i fodbold...

:cool:
Nu håber jeg da ikke vores spillere løber med ryggen til den spiller de står over for, og man kigger nok ikke efter rygnunmeret ;-)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Drake »

Nu hvor Alves har forlænget. Så undre det mig indnu mere købet af Vidal.

Hvis vi regner med at Alves kommer til at spille næsten alle kampe, i de næste to år. Så er den ikke meget Vidal som er 25 år snart 26, kommer til at spille. Når han vel overtage om to år, så er han næsten 28 år.

Det syens jeg er lidt mærkelig, det ville passe meget bedre, hvis det var en yngre spiller som fx. Bellerin eller en anden.

Men det er da vel en kompetent backup til Alves vi har fået. Ser i hvert fald frem til at se ham spille.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af Storken »

Drake skrev:Nu hvor Alves har forlænget. Så undre det mig indnu mere købet af Vidal.

Hvis vi regner med at Alves kommer til at spille næsten alle kampe, i de næste to år. Så er den ikke meget Vidal som er 25 år snart 26, kommer til at spille. Når han vel overtage om to år, så er han næsten 28 år.

Det syens jeg er lidt mærkelig, det ville passe meget bedre, hvis det var en yngre spiller som fx. Bellerin eller en anden.

Men det er da vel en kompetent backup til Alves vi har fået. Ser i hvert fald frem til at se ham spille.
Det er slet ikke skåret i sten, at Alves sidder på pladsen de næste to år. Jeg er ret overbevist om, at Vidal napper den i 16/17 sæsonen. De to spilleres kurver går i hver sin retning. Vidal vil blive bedre og Alves vil blive dårligere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af emo »

Si...
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Aleix Vidal

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:
Drake skrev:Nu hvor Alves har forlænget. Så undre det mig indnu mere købet af Vidal.

Hvis vi regner med at Alves kommer til at spille næsten alle kampe, i de næste to år. Så er den ikke meget Vidal som er 25 år snart 26, kommer til at spille. Når han vel overtage om to år, så er han næsten 28 år.

Det syens jeg er lidt mærkelig, det ville passe meget bedre, hvis det var en yngre spiller som fx. Bellerin eller en anden.

Men det er da vel en kompetent backup til Alves vi har fået. Ser i hvert fald frem til at se ham spille.
Det er slet ikke skåret i sten, at Alves sidder på pladsen de næste to år. Jeg er ret overbevist om, at Vidal napper den i 16/17 sæsonen. De to spilleres kurver går i hver sin retning. Vidal vil blive bedre og Alves vil blive dårligere.
Ja, det er kun på tide at Alves får ordentlig konkurrence - perfekt.

Lucho vil samtidigt have reelle strenge at spille på på højre wing back positionen. Vidal er hurtigere og er nok mere målfarlig end Alves. Alves er tilgengæld en fuldendt, solid og en af de mest bold sikre wing back i verden og så er han en meget intelligent spiller - en leder.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster