Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af mathi »

Mkj 77 skrev:Kan man ikke få den man elsker, så panik køber man da bare en billig slut i det lokale supermarked.....
Lider zubi af manglende impulsstyring, kan han ikke få en støtte eller et eller andet?

Forstår ikke at man smider tæt på 40 mil ud på bredde spillere
Præcis. Vermalen var ikke blandt de 5-6-7 foretrukne cbs, men nu er han er godt køb. Vi har købt to aldrende middelmådige forsvarsspillere til at lappe hullet efter Tarzan himself.. Det er så hul i hovedet og uden perspektiv...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

mathi skrev:
Mkj 77 skrev:Kan man ikke få den man elsker, så panik køber man da bare en billig slut i det lokale supermarked.....
Lider zubi af manglende impulsstyring, kan han ikke få en støtte eller et eller andet?

Forstår ikke at man smider tæt på 40 mil ud på bredde spillere
Præcis. Vermalen var ikke blandt de 5-6-7 foretrukne cbs, men nu er han er godt køb. Vi har købt to aldrende middelmådige forsvarsspillere til at lappe hullet efter Tarzan himself.. Det er så hul i hovedet og uden perspektiv...
Det er da kun godt at vi har nogle erfarene midterforvarer som kan præstere højt fra dag et. Vermaelen er klasse når han er i form og Mathieu kunne sagtens ha spillet for en topklub de sidste sæsoner. Imens er Bartra upcoming og et par lovende Barca B spillere kunne komme op i de kommende sæsoner.

Vent nu at se. Barcas har haft gode erfaringer med med at krydre truppen med erfarene spillere som kan hjælpe holdet fra start.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af emo »

Ingen kan lukke hullet efter Puyol. Så vi skal lede efter et andet forsvars alternativ, og det har vi måske fundet i MatVerm
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Arsenal centre back Vermaelen could tomorrow travel to Barcelona and undergo medical tests, ahead of signing a contract on Sunday. [esport3]

Luk den nu. Vi skal have dette fremragende vindue lukket så vi kan se mod sæsonen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:Ingen kan lukke hullet efter Puyol. Så vi skal lede efter et andet forsvars alternativ, og det har vi måske fundet i MatVerm
Vi skal heller ikke glemme at Rey Abi lukkede hullet fint da Puyi var skadet. Bare syndt med Abis sygdom og alt det han skulle igennem. Mathieu minder lidt om Abidal, de begge spiller også højre back. Vermaelen er en målfarlig CB, noget som vi har savnet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Blaugrana92 »

rummenigge skrev:
emo skrev:Ingen kan lukke hullet efter Puyol. Så vi skal lede efter et andet forsvars alternativ, og det har vi måske fundet i MatVerm
Vi skal heller ikke glemme at Rey Abi lukkede hullet fint da Puyi var skadet. Bare syndt med Abis sygdom og alt det han skulle igennem. Mathieu minder lidt om Abidal, de begge spiller også højre back. Vermaelen er en målfarlig CB, noget som vi har savnet.
Arh, der er sådan cirka ingen af Mathieu eller Abidal der spiller højre back. Men vi ved jo godt hvad du mener, rumme. ;-)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

Blaugrana92 skrev:
rummenigge skrev:
emo skrev:Ingen kan lukke hullet efter Puyol. Så vi skal lede efter et andet forsvars alternativ, og det har vi måske fundet i MatVerm
Vi skal heller ikke glemme at Rey Abi lukkede hullet fint da Puyi var skadet. Bare syndt med Abis sygdom og alt det han skulle igennem. Mathieu minder lidt om Abidal, de begge spiller også højre back. Vermaelen er en målfarlig CB, noget som vi har savnet.
Arh, der er sådan cirka ingen af Mathieu eller Abidal der spiller højre back. Men vi ved jo godt hvad du mener, rumme. ;-)
Haha, sorry, venstre så!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Det eneste gode ved dette vindue har været rakitic...

Suárez for dyr og med karantæne, mathieu snart 31.
Salg af Asexis for at finansiere en biter.

I min optik er det mere dumheder der har præget dette vindue.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Drake »

Mkj 77 skrev:Det eneste gode ved dette vindue har været rakitic...

Suárez for dyr og med karantæne, mathieu snart 31.
Salg af Asexis for at finansiere en biter.

I min optik er det mere dumheder der har præget dette vindue.
For ikke at glemme at vi fik for lidt penge for Cesc.

Rakitic skal godt nok imponere mig meget, og over en længere periode, hvis han skal for mig til at glemme at vi købte ham i stedet for en Koke eller Kroos.

Men han spillede da godt i mod Napoli, og så lovende ud. Men har min tvivl om han er lige så god man Koke og Kroos.

Jeg har også lidt svært ved at se hvem der skal dirigere spiller, når Xavi ikke spiller eller stopper. Jeg synes ikke det skal være Iniesta, da han så kommer forlangt væk fra offensiven til at lave nogle afgørende driblinger.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

Drake skrev:
Mkj 77 skrev:Det eneste gode ved dette vindue har været rakitic...

Suárez for dyr og med karantæne, mathieu snart 31.
Salg af Asexis for at finansiere en biter.

I min optik er det mere dumheder der har præget dette vindue.
For ikke at glemme at vi fik for lidt penge for Cesc.

Rakitic skal godt nok imponere mig meget, og over en længere periode, hvis han skal for mig til at glemme at vi købte ham i stedet for en Koke eller Kroos.

Men han spillede da godt i mod Napoli, og så lovende ud. Men har min tvivl om han er lige så god man Koke og Kroos.

Jeg har også lidt svært ved at se hvem der skal dirigere spiller, når Xavi ikke spiller eller stopper. Jeg synes ikke det skal være Iniesta, da han så kommer forlangt væk fra offensiven til at lave nogle afgørende driblinger.
Say what?! Medmindre Rakitic går i mentalt, så har hans stats været langt bedre end Kroos og Koke. Koke er tilgengæld et talent hvorfor han er ekstremt spændende. Kroos komer til at tilbringe meget tid på bænken tror jeg.

Nu er dette en Vermaelen tråd, måske vi skulle tage diskussionen over i Barca tråden, for jeg mener helt sikkert at transfervinduet har været langt mere fornuftig for Barca end hvad nogen herinde mener.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Vermaelen is at this moment undergoing medical tests at Barcelona. If he passes them, transfer announced today, presentation tomorrow [rac1]

note: barcelona normally announce transfers before medical tests
Godt at vi er på den sikre side.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Culé »

Mundo Deportivo skriver at Vermaelen nu har gennemgået lægetjekket og at det ventes at han bliver officielt bekræftet som ny signing i aften. :cool:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Skydefinten »

Men er han god?

Vi bliver da en betydelig større trussel på hjørne i den kommende sæson.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

Skydefinten skrev:Men er han god?

Vi bliver da en betydelig større trussel på hjørne i den kommende sæson.
Hvis du ser lidt på Arsenal fansenes vurdering af ham, så er der en god grund til at han tabte kampen om startpladsen i deres forsvar.

De nævner lidt at han har problemer med at vurdere hvornår han skal gå frem og fortjekke og hvornår han skal lade være og han ofte bliver overløbet af den grund. Og da det som regel var enten ham eller Koscielny der konkurrerede om at blive makker til Mertesacker så var det vigtigt at have en dirigerende og hurtig forsvarspiller ved siden af ham til at komplementere Mertesackers evner. Og på den front da passede Koscielny bare meget bedre ind end Vermaelen.

Til gengæld så nævner de så også hans evner som boldbesiddende forsvarspiller som hans største force, hvilket vi jo egentlig godt kan bruge. Jeg synes ikke rigtigt at hverken Masch, Pique eller Bartra har vist sig for gode i den facet af spillet på det seneste
Senest rettet af theKing1988 lør aug 09, 2014 5:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Men hvem skal tage ansvaret og ledelsen i forsvaret, pique har mange kampe hvor han sejler rundt og målmanden er ny.
Jeg kan blive rigtig bekymret for det

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster