Claudio Bravo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Navas har været bedre i denne sæson - det ændre kampen i lørdags ikke på. Bravo var så bedre i sidste sæson (Navas spillede næsten ikke) mens Navas var bedre i sæsonen inden.

Vil mene at de er ca lige gode bedømt på de sidste år i ligaen.
Hvorfor har Navas ligefrem været bedre i år? Jeg synes altså lidt at man glemmer at han virkelig ikke har haft meget at se til, i de kampe hvor han har holdt clean sheet. Det var sådan set kun kampen mod Levante, hvor de havde 5 skud på mål, at han for alvor havde noget at se til. I de andre kampe har Madrid stort set ikke givet modstanderne store muligheder. Jeg synes der er mange der bare har set statistikkerne og så ikke lige taget det næste spadestik, for at se om han overhovedet har haft noget at se til. Han stod en brandkamp mod Levante - dog intet sammenlignet med Bravos præstation i lørdags - og reddede et vigtigt straffespark mod Atlético Madrid. Derudover har han altså ikke haft voldsomt meget at lave. At han så også reddede et straffespark mod Betis, i en kamp de vinder 5-0, synes jeg måske er lidt ligegyldigt. Det mål havde ikke ændret på noget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Du glemmer kampen mod celta. Der var han helt vild. Men ellers der har navas flere redninger pr mål og flere redninger pr kamp. Han er desuden blevet kåret som ugens målmand i la liga 7 gange af squawka.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Du glemmer kampen mod celta. Der var han helt vild. Men ellers der har navas flere redninger pr mål og flere redninger pr kamp. Han er desuden blevet kåret som ugens målmand i la liga 7 gange af squawka.
Denne gang rammer Storken faktisk hovedet på sømmet:
Storken skrev:Stats er ikke særlig anvendeligt på målmænd. Redningsprocent er eksempelvis en ret dårlig indikator for en målmands evner. Tallet svinger simpelthen for meget fra sæson til sæson, hvilket er et udtryk for, at tilfældigheder har en stor betydning.

Man er reelt nødsaget til at se dem spille. Her kan man ligeledes vurdere deres evner med fødderne, deres evner i feltet på indlæg/dødbolde, deres placeringsevne, deres kommunikation med forsvaret osv.
I øvrigt er forskellen mellem Bravo og Navas for så vidt angår redninger per mål på 0,06. Det er altså så forsvindende lille en forskel, at den statistik er komplet ubrugelig hvis man vil argumentere for at Navas er den bedste. Dertil så har Bravo, Navas og Kameni (for lige at tage en tilfældig La Liga målmand) alle flere redninger per mål end Manuel Neuer har. Jeg tror de færreste ville mene at de tre er bedre end Neuer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Så du mener overhovedet ikke at det er relevant at både squawka og whoscored har Navas rated højere end Bravo?

Men jeg vil dog godt gå på kompromis og sige at de har været lige gode.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, jeg synes overhovedet ikke det er vigtigt for målmænd at se på den slags. Valdés havde aldrig en gennemsnitlig bedømmelse på over 7,00 hos WhoScored, ikke engang i sine bedste sæsoner. Jeg kan huske at Kossi Agassa for nogle år siden havde en vanvittig bedømmelse på WhoScored. Jeg havde aldrig hørt om ham og han er aldrig kommet videre fra Reims. I denne sæson har han en gennemsnitlig bedømmelse på 6,41.

På Squawka er Anthony Lopes (Lyon), Ludovic Butelle (Angers, aldrig fucking hørt om ham), Jack Butland (Stoke) og Heurelho Gomes (Watford) alle i top 10 i deres målmands ratings. Jeg kunne virkelig ikke være mere ligeglad med den ranking, når Lloris er nummer 26, de Gea er nummer 29 og Buffon er nummer 47.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

God pointe!

Det ændre dog ikke på at jeg mener at Navas mindst har været på niveau. Og når man læser lidt rundt omkring så bliver Navas også fremhævet som den helst store grund til at real ikke har lukket flere mål ind i år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Det ændre dog ikke på at jeg mener at Navas mindst har været på niveau.
På niveau med hinanden indtil videre, yes!
Blaugrana92 skrev:Hvorfor har Navas ligefrem været bedre i år?
;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20766
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Koval er bedre end begge to.

kklaus
Indlæg: 9730
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af kklaus »

According to several media, Bravo, who has a calf muscle injury, will at least mis the upcoming league game against Espanyol #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.marca.com/en/football/barcel ... b45e0.html

Endnu en skattesnyder... Det var da ufatteligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af emo »

Før Barca, men mon ikke vi skal høre på at han jo lærer af Messi og Masch...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Jojo det skal vi sikkert.

Men det er da utroligt som de snyder i skat. Så mange sager efterhånden og her tænker jeg ikke kun på barca... Real har f.eks. også haft en del.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20766
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fatter bare ikke hvorfor de snyder, tjener de ikke nok?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

FCBarcelonaChr skrev:Fatter bare ikke hvorfor de snyder, tjener de ikke nok?
Omvendt tjener de så også nok til at de kan vinde mange millioner ved lidt fusk.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster