Claudio Bravo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Han skulle tage til Manchester på torsdag (spiller kampen onsdag) for at gennemgå sin medical. Nu er der penge til en angriber... Tror det bliver en spændende uge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg bryder mig ikke om det her.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14993
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil have Valdes tilbage
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Det er strålende at klubben fortsætter med at tænke på fremtiden. Først med vores transfers og nu med Stegen. Godt at se og en god løsning på en uholdbar situation.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Du mener ikke det er en uholdbar situation kun at have én brugbar målmand? Masip har knapt nok spillet en førsteholdskamp for os. Sæt nu at ter Stegen river et ledbånd over.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det godt at vi henter en anden. Stort set alt tyder på at vi henter Alves fra Valencia for 5 mio...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Diego Alves har stort set lige været skadet i 7 måneder og siden har han været alt andet end overbevisende. At Valencia er villig til at sælge ham for så lidt, indikerer vel også rigtig fint at de ikke for alvor tror på ham. I det hele taget har Diego Alves ikke imponeret mig specielt meget siden skiftet til Valencia. Jeg synes hans evner er stærkt overvurderede, og jeg synes ofte folk bliver forblændet af hans evner på straffespark, hvor han ganske vist er helt fænomenal. Han har også fantastiske reaktioner på stregen, men jeg har utrolig ofte set Valencia spille og tænkt at Diego Alves traf beslutninger af aldeles tvivlsom karakter. Jeg kan sagtens forstå hvis Valencia satser på Jaume Domènech, der var vældig imponerende i efteråret i sidste sæson.

I øjeblikket ser jeg egentlig ikke Diego Alves som en mærkbart bedre målmand end Pinto var. Han er stadig klart at foretrække i forhold til Masip, men hvis vi sælger Claudio Bravo for 17 millioner euro og køber Diego Alves for 5 millioner euro, så går Claudio Bravo handlen jo ligesom i nul, da vi selv gav 12 millioner euro for ham. Det ville jeg være lidt skuffet over, for Claudio Bravo har altså lige vogtet buret som fast mand i to La Liga triumfer i streg, og dertil også vundet Copa América to somre i streg som chilensk anfører. Hvis han absolut skal væk - hvilket jeg i øvrigt ikke synes han skal - skulle vi meget gerne kunne hente mere end 17 millioner euro for ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Prisen på Bravo skulle være 25 mio. Så der vil stadig være et pænt overskud at hente. Og det på en målmand der har ramt de 33 år.

Når det kommer til alves' niveau så stoler jeg på vores scouts. Bravo var også ret usikker hos La Real og lavede selv ekstremt mange fejl. Han løftede sit niveau markant og man mener vel at Alves kan gøre det samme. Og så er det forresten vigtigt at huske på at han skal være en rutineret anden målmand. Han kommer ikke til at spille ret meget.

Det skal desuden siges at det ikke er klubben der vil sælge men Bravo der vil væk. Nok fordi han har fået at vide at han skal være nummer 2 i næste sæson. Derfor skal vi have en målmand ind som vil være tilfreds med den rolle og der får man bare ikke en spiller på Bravos niveau til at acceptere hvorfor man må gå nogle niveauer ned.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Parla »

Hvad skal Pinto have i løn? :lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Storken »

Jeg er ikke helt solgt på Diego Alves, selvom prisen er fair nok. Han har nærmest skuffet en smule i Valencia, hvis man skal være lidt kritisk. Han var vel egentlig spået en lovende karriere i sin tid, da han blev købt.

Det er dog bare en backup keeper, hvorfor det næppe betyder det helt store hvem vi henter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Det er dog bare en backup keeper, hvorfor det næppe betyder det helt store hvem vi henter.
Præcis. Vi får en rutineret reserve ind som kan træde til hvis det er nødvendigt. Det er ikke verdensklasse og det skal det heller ikke være for ellers ville vi ende i samme situation som vi forsøger at komme væk fra pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Det er dog bare en backup keeper, hvorfor det næppe betyder det helt store hvem vi henter.
Præcis. Vi får en rutineret reserve ind som kan træde til hvis det er nødvendigt. Det er ikke verdensklasse og det skal det heller ikke være for ellers ville vi ende i samme situation som vi forsøger at komme væk fra pt.
Vise ord.

Efter tiden med Pinto har jeg kun et krav til en backup keeper: Ingen hero ball :grin:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af FCBSOCI »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Det er dog bare en backup keeper, hvorfor det næppe betyder det helt store hvem vi henter.
Præcis. Vi får en rutineret reserve ind som kan træde til hvis det er nødvendigt. Det er ikke verdensklasse og det skal det heller ikke være for ellers ville vi ende i samme situation som vi forsøger at komme væk fra pt.
Vise ord.

Efter tiden med Pinto har jeg kun et krav til en backup keeper: Ingen hero ball :grin:
Målmænd bliver jo desværre også skadet, derfor synes jeg, at det var positivt med to fremragende målmænd. Det skærper bare konkurrencen = burde gøre målmændene bedre. Men det er klart, at hvis Bravo (eller Ter Stegen) vil væk, så er det uholdbart.
@Storken: Beklager, jeg fik ikke ønsket tillykke med dit indlæg nummer 5.000. Tilfældigt?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Michman »

Jeg tog gerne Valdes tilbage..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster