Denis Suárez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af De La Barça »

zqa skrev:Hver tiende kamp.. op til hvor mange kampe?
Ville jeg også gerne vide. Går ikke ud fra det er en evigshedsting. Gad vide om man kan finde kontrakten nogen steder.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

6 - Denis Suárez

Indlæg af De La Barça »

Fandt en artikel fra Sport hvor der står €800.000 for den første kamp og efterfølgende €800.000 for hver tiende kamp op til ti gange.

https://www.sport.es/es/amp/noticias/ba ... zo-4781796

Det vil sige indtil videre har han kostet omkring €10 mio minus hvad Villarreal gav for ham og kan komme til at koste €4 mio. mere hvis han når 100 kampe.

Hvis jeg altså kan regne rigtigt [emoji3]


Visca el Barça i Visca Catalunya

gygfo

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af gygfo »

Ét af lyspunkterne i gårsdagens kamp mod Levante var Denis Suarez. Da han blev skiftet ind i stedet for Dembele kom der et helt nyt flow og kreativitet i offensiven. Også hans indlæg var geniale, men Luis Suarez brænder en kæmpe chance desværre.

Jeg håber virkelig, at der bliver lagt mærke til ham, og at han får en reel chance for at bevise sit værd næste sæson.

Han bliver sikkert solgt til City eller Tottenham, og udvikler sig til en hjernedød spiller a la Isco.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Tello »

gygfo skrev:Ét af lyspunkterne i gårsdagens kamp mod Levante var Denis Suarez. Da han blev skiftet ind i stedet for Dembele kom der et helt nyt flow og kreativitet i offensiven. Også hans indlæg var geniale, men Luis Suarez brænder en kæmpe chance desværre.

Jeg håber virkelig, at der bliver lagt mærke til ham, og at han får en reel chance for at bevise sit værd næste sæson.

Han bliver sikkert solgt til City eller Tottenham, og udvikler sig til en hjernedød spiller a la Isco.
Denis i City? Woooooh boy. Også om et par år er vi villige til at betale en milliard, og vi begræder tabet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

gygfo

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af gygfo »

Jeg betragter det virkelig ikke urealistisk at Pep ser stort potentiale i Denis Suarez. Måske er det bare mig, der har en hvis ømhed overfor manden :roll:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af SIOUX »

Denis er et kæmpe talent, som bare venter på at blive 100% udløst. Men lur mig om han ikke bliver solgt, og vi så ender med at købe et andet "talent" på nogenlunde samme alder, bare fordi at vi ikke ser hvor meget talent der står lige foran os i Denis og Alena.

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Slindj93 »

Denis har helt klart noget potentiale. Det drive han har med bolden er rigtig godt. Dog har han stadigvæk for mange udfald og mangler slutprodukt. Han er 24 år, hvilket betyder, at vi snart skal til at se ham træde et step op. Ingen tvivl om, at han er en god spiller. I Barcelona er det bare ikke nok at være god. Der skal man være en af de bedste, og der mangler han meget. Jeg ser ham ikke få mere end en reserverolle i Barca. Hvis vi skal være det bedste hold, er Denis ikke god nok til start-11 og bliver det aldrig.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af !Option »

Slindj93 skrev:Denis har helt klart noget potentiale. Det drive han har med bolden er rigtig godt. Dog har han stadigvæk for mange udfald og mangler slutprodukt. Han er 24 år, hvilket betyder, at vi snart skal til at se ham træde et step op. Ingen tvivl om, at han er en god spiller. I Barcelona er det bare ikke nok at være god. Der skal man være en af de bedste, og der mangler han meget. Jeg ser ham ikke få mere end en reserverolle i Barca. Hvis vi skal være det bedste hold, er Denis ikke god nok til start-11 og bliver det aldrig.
Denis behøver heller ikke nødvendigvis være god nok til en start-11, for at være sin plads i truppen værd. Men han burde være en af de første subs eller reserver der starter når der spares stamspillere, fremfor fx Pau, Gomes eller Vidal for den sags skyld.

Jeg har tidligere været efter ham, men hans sidste mange indhop har været virkelig positive og han har altid skabt flere farlige situationer.

Han har desværre også en tendens til at smide nogle farlige bolde væk midt på banen af og til, men det er immervæk konsekvensen af at spille så fremadrettet og risikobetonet som han gør.
Rey Abi!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

!Option skrev: Han har desværre også en tendens til at smide nogle farlige bolde væk midt på banen af og til, ...
Til forskel fra Pau, Gomes og Vidal?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af !Option »

Prøv og læs indlægget igen...
!Option skrev:
...Men han burde være en af de første subs eller reserver der starter når der spares stamspillere, fremfor fx Pau, Gomes eller Vidal for den sags skyld.
Rey Abi!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

!Option skrev:Prøv og læs indlægget igen...
!Option skrev:
...Men han burde være en af de første subs eller reserver der starter når der spares stamspillere, fremfor fx Pau, Gomes eller Vidal for den sags skyld.
Havde jeg læst.. vi er enige i at han burde bruges før de andre.. Han mister jo heller ikke bolden mere end de andre.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af !Option »

SpillerSomMESSI skrev:
!Option skrev:Prøv og læs indlægget igen...
!Option skrev:
...Men han burde være en af de første subs eller reserver der starter når der spares stamspillere, fremfor fx Pau, Gomes eller Vidal for den sags skyld.
Havde jeg læst.. vi er enige i at han burde bruges før de andre.. Han mister jo heller ikke bolden mere end de andre.
Jeg ved ikke om han mister den mere eller mindre end de andre, men jeg kan bare huske et par tilfælde hvor han har mistet den i farlige positioner på banen, netop pga. hans spillemåde.
Rey Abi!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

!Option skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
!Option skrev:Prøv og læs indlægget igen...
!Option skrev:
...Men han burde være en af de første subs eller reserver der starter når der spares stamspillere, fremfor fx Pau, Gomes eller Vidal for den sags skyld.
Havde jeg læst.. vi er enige i at han burde bruges før de andre.. Han mister jo heller ikke bolden mere end de andre.
Jeg ved ikke om han mister den mere eller mindre end de andre, men jeg kan bare huske et par tilfælde hvor han har mistet den i farlige positioner på banen, netop pga. hans spillemåde.
Kan jeg også selv huske.. men selv Iniesta og Busquets husker jeg også flere tilfælde hvor det er sket... Denis er selvfølgelig ikke helt ligeså bold sikker som de 2 - men har har - som du selv, og andre, påpeger nogle helt vild gode tekniske egenskaber fremad banen, et drive med bolden der skifter tempo.. etc.. Jeg stemmer for at han er førstevalg som indskifter efter Cou.. og helst på venstre siden.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af !Option »

SpillerSomMESSI skrev:
!Option skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
!Option skrev:Prøv og læs indlægget igen...
!Option skrev:
...Men han burde være en af de første subs eller reserver der starter når der spares stamspillere, fremfor fx Pau, Gomes eller Vidal for den sags skyld.
Havde jeg læst.. vi er enige i at han burde bruges før de andre.. Han mister jo heller ikke bolden mere end de andre.
Jeg ved ikke om han mister den mere eller mindre end de andre, men jeg kan bare huske et par tilfælde hvor han har mistet den i farlige positioner på banen, netop pga. hans spillemåde.
Kan jeg også selv huske.. men selv Iniesta og Busquets husker jeg også flere tilfælde hvor det er sket... Denis er selvfølgelig ikke helt ligeså bold sikker som de 2 - men har har - som du selv, og andre, påpeger nogle helt vild gode tekniske egenskaber fremad banen, et drive med bolden der skifter tempo.. etc.. Jeg stemmer for at han er førstevalg som indskifter efter Cou.. og helst på venstre siden.
Vi er bestemt ikke uenige! Mere spilletid til Denis, tak! ;-)
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Antimadridista »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/denis ... it-ar.html

Havde nærmest glemt at han eksisterede, men altid positivt med gåpåmod!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster