Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Ja, derfor er det mest sandsynligt at han bliver i Juve frem til sommer 16.

Men håber stadig at aftalen kan have en option at går det skidt for os så skid på hans Juve Chl og hent ham hjem til vinter og få ham til at løfte os i efteråret i ligaen.

Stemmer klart for at han først kommer sommer 16, lidt Juve må man have i hjertet.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Michman »

Er han et nødvendigt køb?
Og er 80 mil Euro ikke ret meget?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Priserne på spillere er generelt latterlige. Pogba er imo verdens største talent på den centrale midt. Og jeg vil meget gerne have ham til klubben. Om han er de penge værd er svært at sige da det er et talent man køber og ikke en færdig udviklet spiller. Men det er meget. Og spørgsmålet er hvordan pogba ville passe ind. Han ville være fremragende i luchos system mens det nok ikke ville fungere hvis vi gik tilbage til tiki taka.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Michman »

Synes bare at Verratti vil passe bedre ind..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Reevenge »

Jeg ser også, ligesom Michman, Veratti være et bedre match for os. Omend Pogba er en klassespiller, så er Veratti mere dominerende og spiletablerende end Pogba, imo. Veratti virker mere som en fuldblodserstatning for Xavi end Pogba. Han virker mere boldsikker, mere spilstyrende og er på trods af den åbenlyse forskel i størrelse også overraskende stærk fysisk; kampen mod Chelsea på Stamford Bridge er et eksempel på dette. De var en mand i undertal i 90 min. og han dominerede fuldstændigt midtbanen.

Desuden vil de vist begge meget gerne til Barca. Juventus er dog noget nemmere at forhandle med, da de har større interesse i at sælge ud fra et finansielt perspektiv end olierige PSG, hvilket måske kan være den afgørende forskel på, hvem vi i sidste ende henter af de to; én af dem skal vi nok få.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Priserne på spillere er generelt latterlige. Pogba er imo verdens største talent på den centrale midt. Og jeg vil meget gerne have ham til klubben. Om han er de penge værd er svært at sige da det er et talent man køber og ikke en færdig udviklet spiller. Men det er meget. Og spørgsmålet er hvordan pogba ville passe ind. Han ville være fremragende i luchos system mens det nok ikke ville fungere hvis vi gik tilbage til tiki taka.
At han skulle være verdens bedste talent på CM positionen vil jeg gerne betvivle. Jeg vil mene at Koke og Verratti er på niveau med ham på mange måder. Han er helt sikkert i blandt de bedste talenter på CM pladsen, men jeg mener du overdriver hans talent hvis du mener det er stort nok til at du vil erklære som det ubestridt største talent.

Og jeg synes generelt du selv besvarer spørgsmålet ganske glimrende om hvor vidt han er 80Mio Euro værd. Hvis man køber ham køber man et talent og ikke en færdig udviklet spiller. Og 80Mio eller derover er i min bog priser der udelukkende er reserveret til etablerede stjerner der enten er på toppen af deres niveau (så som Suarez) eller er meget tæt ved at nå det. 80Mio er simpelthen 20Mio for meget for en spiller som man ikke kan være sikker på kan gå ind og konsekvent levere et fantastisk højt niveau og retfærdiggøre sit prisskilt.

Og desuden så vil jeg gerne tilslutte mig Reevenge og Michman i at jeg føler at Verratti vil passe meget bedre ind som en faktisk afløser for Xavi

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg kun vil have pogba. Men du kan da have ret i at verratti er tæt på pogba. Koke mener jeg dog ikke er.

For mig kommer det helt an på hvor stort talentet er. Jeg har f.eks. ikke noget imod at vi gav den pris for neymar som vi gjorde. Desuden leverer pogba allerede på et højt niveau nu. At han så kan udvikle sig endnu mere er kun godt. Han ville dog med sit nuværende niveau gå direkte ind på holdet. Og være en markant forstærkning.

Og når det kommer til hvem der bedst vil passe ind så kommer det an på hvem som vi har som træner. Hvis vi skulle fortsætte med lucho (hvilket vi burde) så ville pogba passe fremragende ind!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

BOOM! PSG have offered 11m€ yearly wages to Pogba, according to RMC!
Fuck mand, det er mange penge. Er det pengene som trækker Pogba, eller er det konkurrence og det at spille for en unik klub, lad os se ... !
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
BOOM! PSG have offered 11m€ yearly wages to Pogba, according to RMC!
Fuck mand, det er mange penge. Er det pengene som trækker Pogba, eller er det konkurrence og det at spille for en unik klub, lad os se ... !
Hvem er det du citerer emo. Det er lidt sjovt med at vedkommende tit starter med "BOOM!".
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Ham du ikke bryder dig om, tror jeg... Tancredi. Men jeg synes nu at han er udmærket, især hvad angår mercato, han var ikke den eneste ude med det.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Brombi »

Han er en kæmpe nar. Jeg er pisse træt hans BOOM tweets! Han sætter al hensyn til ordenlig journalistik til side, for at få flest followers eller clicks. Jeg har vist allerede set ham skrive 3-4 tweets hvor der står BOOM, og så med enten Pogba eller Reus til Barca. For ham handler det mere om at være først, end at være sikker, hvilket er lidt EB agtigt.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Men hvem er ikke sådan? Find folk som rygter spillere til klubber, som agerer meget anderledes. Der er intet i at vente til en handel er officiel. Det er hele racet op til som er det fede at være en del af, følge, og skrive om.

Som sagt, når det drejer sig om det italienske marked, så har jeg mere tiltro til ham, end nogle af de andre folk jeg følger, som også slynder transfer-rygter ud.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Di Marzio er ret god. Må indrømme at jeg ikke stoler så meget på tancredi. Men måske har han fat i den lange ende her i den her sag. Det er aldrig til at sige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Manchester United and Chelsea are both ready to pay €100m for Pogba according to Di Marzio.
Lads os nu se.

Jeg siger ikke at han er PSG spiller, men jeg tror da fanme at de har fremlagt et så godt et bud. Han vil dog være en kæmpe hest hvis han valgte PSG fremfor en af de mere konkurrence dygtige bejlere, os, RM, Cfc, United...

Men måske han også skal sikre mad på bordet for hele familien, ligesom Silva skulle...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Ham du ikke bryder dig om, tror jeg... Tancredi. Men jeg synes nu at han er udmærket, især hvad angår mercato, han var ikke den eneste ude med det.
Hehe jeg tror det er Brombz, der ikke kan lide ham. Min viden angående ham er ret begrænset. Men ja, det er lidt sjovt at han starter med "BOOM".

Du har citeret ham nogengange herinde, hvor han starter med det ord.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Dytrax og 91 gæster