Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af PuyolErGud »

God spiller, men nej tak. Agenten skaber kun problemer.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Michman »

Han er vild, men synes ikke han passer ind i Barca..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jep!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/itali ... barca.html

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at rygter som disse ikke gjorde mig lidt glad. Synes han har alt hvad der skal til for at blive en klasse cm. Om det så kan lade sig gøre hos os ved jeg ikke da han muligvis ikke passer ligeså godt ind som f.eks. verratti ville. Men for pokker hvor er han god!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Brombi »

Jeg er ikke så imponeret over Pogba, som jeg er med Veratti. Det skal dog siges at jeg ikke har set såå meget med Pogba.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Drake »

Jeg er meget i tvivl om han er den type vi har brug for/mangler?

Jeg synes at han der rigtig spænende ud! Men først og fremmest synes jeg vi mangler en spiller type som Veratti eller så Koke, som kan styre og dirigere spiller på midten. Vi mangler en afløver for Xavi.

Men det laver måske til at LE vil have en sådan spille type, desværre!

Selvfølgelig efter vi har fået en verdensklasse højre back, eller en der kan blive det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Jesni »

For dyr.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Storken »

Han har et attitude problem i mine øjne. Han opfører sig som en kæmpe primadonna.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Han har et attitude problem i mine øjne. Han opfører sig som en kæmpe primadonna.
Billede

Det sagde man vel retfærdigvis også om ham der oppe for et par år siden? Nogle gør måske stadig. ;-)

Jeg forestiller mig faktisk at det indgyder en eller anden form for ærefrygt, når du har været vant til at være den bedste - måske endda med stor afstand - og du så kommer til Barcelona, hvor Messi bare er så meget bedre end dig, også selvom det bare er en eller anden ligegyldig træningsøvelse.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Han har et attitude problem i mine øjne. Han opfører sig som en kæmpe primadonna.
Billede

Det sagde man vel retfærdigvis også om ham der oppe for et par år siden? Nogle gør måske stadig. ;-)

Jeg forestiller mig faktisk at det indgyder en eller anden form for ærefrygt, når du har været vant til at være den bedste - måske endda med stor afstand - og du så kommer til Barcelona, hvor Messi bare er så meget bedre end dig, også selvom det bare er en eller anden ligegyldig træningsøvelse.
Neymar gør det med et glimt i øjet. Pogba virker derimod som franskmænd er flest. Jeg er er enig i, at han er en dygtig fodboldspiller, men han passer ikke ind i Barca.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Han har et attitude problem i mine øjne. Han opfører sig som en kæmpe primadonna.
Billede

Det sagde man vel retfærdigvis også om ham der oppe for et par år siden? Nogle gør måske stadig. ;-)

Jeg forestiller mig faktisk at det indgyder en eller anden form for ærefrygt, når du har været vant til at være den bedste - måske endda med stor afstand - og du så kommer til Barcelona, hvor Messi bare er så meget bedre end dig, også selvom det bare er en eller anden ligegyldig træningsøvelse.
Neymar gør det med et glimt i øjet. Pogba virker derimod som franskmænd er flest. Jeg er er enig i, at han er en dygtig fodboldspiller, men han passer ikke ind i Barca.
Pas nu på med dine udtalelser omkring franskmænd - jeg er sikker på at Rivaldo10 stadig lurer her på forum! :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Storken skrev:Han har et attitude problem i mine øjne. Han opfører sig som en kæmpe primadonna.
Nej.
#jesuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af klogfyr »

Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig har fået set ham spille andet lidt hist og her. Minder han om nogen andre i sin spillestil?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Yaya Touré, tror jeg umiddelbart jeg ville sige. Bare med laaaangt bedre overall teknik og mere speed.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Nói NPO »

Hans niveau af arrogance er desværre for højt til mig, desuden synes jeg heller ikke at man skal købe ham fordi han er god. I min optik bør man købe nogle der passer ind og er manglet, så man opretholder balancen på holdet og bruger pengene på det der er vigtigst. som feks. lige pt er at få tilbudt Dani en forlængelse, og begynder at kigge efter fremtiden på den back, samt en "arvtager" til Xavi.

Alt imens vi har kigget på pogba, er Danilo altså long gone.
Den lille ananas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster