Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

GiovaniDosBentzen skrev:KAOS - trust me :D
Der er mange som er ret fortvivlede og desperate. Det er ikke så kønt. United har vundet Champions League og Premier League for lidt over 1 måned siden, så der er ellers masser at juble over.

I øvrigt: Hvis Ronaldo forsvinder får klubben alt for mange penge til nye verdensklasse spillere, hvis han bliver beholder klubben verdens bedste spiller. Win-win. Det eneste minus jeg kan se for United i situationen er, at klubben som institution bliver lidt ydmyget af Real Madrids forunderlige evne til at fremstå som Dream Team for alle sydlandske spillere. Men det er de ikke den første klub som bliver: Barca med Figo og Juventus med Zidane er andre eksempler.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

dinero skrev:
Jønde skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:Var lige inde og kigge på hvad United fans siger til det mulige Ronaldo transfer , DER ER PANIK ! :D
"Han kan ikke erstattes"
"Jeg synes godt nok ronaldo er pisse respektløs over for hans fans."
Det er lige sjovt og læse , så smider lige et link :D

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthr ... 2&page=384

KAOS - trust me :D
Og hvad tror der ville ske herinde hvis det var Messi?
Ja, jeg ville fandme skide grønne grise...
u n d s k y ld - s p r o g b r u g.
Der ville helt sikkert osse være kaos.
MEN , derfor er det da stadig sjovt og læse lidt i når man keder sig :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Frederik

Indlæg af Frederik »

Hvis i nu selv måtte bestemme hvem i helst ville have af C. ronaldo og messi hvem ville i så have ?

Hvis det stod til mig ville jeg ikke være 1 secund i tvivl... MESSI!!
Hva' med jer ?

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Ronaldinho Gaucho skrev:Han vil ikke passe ind ii spansk fodbold, i engelsk fodbold har han meget mere plads at løbe på, vi så det imod barca iic Champions league semifinalen. for ii spansk fodbold kommer der lynhurtigt 2-3 mand på diverse driblere. tror Ribery ville passe meget bedre til spansk fodbold end Ronaldo. han er også mere sansyndlig at få.
Ronaldo vil også helt til madrid.fordi det er hans mor ynglingsklub. så Ronaldo skal vi ikke have, vi tager Ribery. han vil også passe bedre end, når vi har så mange der snakker fransk ii truppen. Genial spiller.
Kan heller ikk klare Ronaldo attitude.
Grinte så meget da han brændte straffespark ii hans 2 vigtigste kampe. semi og finalen ii champions league (:
Jeg er enig i at han ikke spillede prangende imod Barcelona. Syntes langtfra , ja tværtimod at der er mere plads og løbe på i Prem. league.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Alias-A »

Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Alias-A skrev:Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243
hvad fanden sker der ? :S
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Indlæg af Alias-A »

GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243
hvad fanden sker der ? :S
Det er syret, jeg ved det :?

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Alias-A skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Alias-A skrev:Ja, hvad hvis det var Messi :

http://indkast.dk/index.php?nyhed=41243
hvad fanden sker der ? :S
Det er syret, jeg ved det :?
hmmmm, det er lidt svært at forholde sig til , har altid troet at han blev i Barcelona til hans karriere stoppede, men det ser ikke sådan ud, det er trist. Først Ronaldinho og nu Messi, (dog først om noget tid) , hvad bliver det næste ? , Xavi og Iniesta ? ... Kan ikke forstå hvorfor spillerne vil skifte fra denne fantastiske klub, de spiller med om mesterskabet hvert år, spiller CHL. De har stor status osv, hvorfor vil man bytte det ud ? , kan jeg slet ikke få til at hænge sammen .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Messi-fan

Indlæg af Messi-fan »

jeg tror ikke helt på det.. tror mere hans far er blevet spurgt til italien og at han så ikke har afvist at messi en gang kommer til at spille der. men jeg tror ikke at han har nogen planer om at flytte foreløbig.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Messi-fan skrev:jeg tror ikke helt på det.. tror mere hans far er blevet spurgt til italien og at han så ikke har afvist at messi en gang kommer til at spille der. men jeg tror ikke at han har nogen planer om at flytte foreløbig.


Stadigvæk ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

lamsn

Indlæg af lamsn »

GiovaniDosBentzen skrev:
Messi-fan skrev:jeg tror ikke helt på det.. tror mere hans far er blevet spurgt til italien og at han så ikke har afvist at messi en gang kommer til at spille der. men jeg tror ikke at han har nogen planer om at flytte foreløbig.


Stadigvæk ?

Hvorfor skriver du stadigvæk til ham ??. Du skrev det 10 minutter efter han skrev hans indlæg. Hvorfor skulle han ændre mening på 10 minutter :roll:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Der kan være mange årsager til, at hans far/agent siger sådan, så det betyder ikke nødvendigvis, at Messi vil væk. Og så er det i øvrigt ikke engang sikkert, at det var kernen i det han forsøgte at sige. Sportsjournalisters jobbeskrivelse er jo efterhånden at dreje folks ord så meget, at der kan komme noget kontroversielt og spændende ud af det. De fleste af dem er halvløgnere så længe det bare sælger aviser. Ligesom den traditionelle sladderpresse.

I alle fald bør Barca-fans sagtens kunne tage det roligt. Også selvom det næppe er det sidste som vi alle kommer til at høre om det her.

Ronaldinho-BIH

Indlæg af Ronaldinho-BIH »

Ville selvfølgelig have Dinho i de dage hvor han var allerbedst. Der er der ingen der kan overgå ham.

Men nu vil jeg hellere end gerne se Ronaldo og Messi på hver deres wing/fløj og trylle!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Indlæg af Quaresma »

lamsn skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Messi-fan skrev:jeg tror ikke helt på det.. tror mere hans far er blevet spurgt til italien og at han så ikke har afvist at messi en gang kommer til at spille der. men jeg tror ikke at han har nogen planer om at flytte foreløbig.


Stadigvæk ?

Hvorfor skriver du stadigvæk til ham ??. Du skrev det 10 minutter efter han skrev hans indlæg. Hvorfor skulle han ændre mening på 10 minutter :roll:
Det er jo nok ikke det han mener med 'stadigvæk' :wink: I denne situation kunne et synonym være 'alligevel'. Hans svar betyder det samme, som hvis han havde skrevet 'men alligevel'.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Rivaldo10

Indlæg af Rivaldo10 »

Noget siger mig, at han ville skifte til Barca, hvis Man U valgte, at sælge ham.

Tror ikke han bliver solgt til madrid, så længe AF er træner for Man U.

Spørgsmålet er så om han kan bruges til den tid. Men ham og Messi på hver deres fløj og Eto'o inde centralt ville ikke kunne fås bedre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 91 gæster