Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

Sagen mod Ronaldo tager en ny drejning.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... at/7466323
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:Sagen mod Ronaldo tager en ny drejning.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... at/7466323

Vil ikke kalde den ny, nærmere en fortsat ensretning! Håber virkelig at han får som fortjent :mad:

Men han snor sig sikkert ud af det..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Kidnappe, skære, smide i en flow.

Javel.

That's how mafia works.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Der er grund til at han "accepterede udfordringen" :roll: og flyttede til Italien. Cosa Nostras skal nok passe godt på ham
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »



:grin:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »



Jeg er simpelthen så forvirret.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg har lige haft en tanke...

CR bliv ofte hyldet for at have bevist sig i 3 store ligaer.

Men...

Da han kom på førsteholdet i Man U, var det i den mest glorværdige periode for Man U nogensinde. De vandt ligaen back to back.

Så skiftede han til Real. Men her beviste han sig ikke i ligaen de 9 sæsoner han spillede der. 2 gange la liga titler blev det til, men selvfølgelig beviste han sig i CHL, det kan man ikke komme uden om.

Nu skiftede han så til Juve i en periode hvor de har vundet ligaen med stor margin de sidste 5-6 år... de fleste sæsoner med kun meget få nederlag i ligaen.

Beviser han sig ved at skifte til Juve?
Har han bevist sig i Man U?
Har han bevist sig i Real?

Hvad synes i?
Kan man lave en afstemning her på siden om det?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Det er ligesom når folk skrev at Pep ikke beviste sig i Bayern da det jo var en vundet liga i forvejen, og tildels med City da han har de penge han vil have.

For mig har det intet at sige om du præstere kun et sted hele karrieren eller i flere klubber. Det viser også loyalitet at være det samme sted, ikonisk.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Enig.. men det var egentlig ikke det pointen gik ud på... har CR bevist sig i Man U da de jo i forvejen vandt back to back ligaer uden ham... det samme med Juve
I Real vandt de 2 ligaer ud af 9...

Kan man egentlig sige at han har bevist sig i 3 ligaer?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

SpillerSomMESSI skrev:Enig.. men det var egentlig ikke det pointen gik ud på... har CR bevist sig i Man U da de jo i forvejen vandt back to back ligaer uden ham...
Seriøst vrøvl.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
Hvorfor er det vigtigt for dig? Ændrer det på at Messi er bedst?

Trump blev præsident i USA - man kan ikke gardere sig mod pøblens ignorance
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
Hvorfor er det vigtigt for dig? Ændrer det på at Messi er bedst?

Trump blev præsident i USA - man kan ikke gardere sig mod pøblens ignorance
Selvfølgelig er det da vigtigt. Vi kan alle blive enige om at ballonen, på mange måder, er noget populistisk fis efterhånden, men alle, fra sportsmedier, til fans til mainstream medier og din nabo, så er den hurtige konklusion: hvem har vundet netop denne ikoniske pris flest gange!? Ok, så er han den bedste. Lige meget hvor meget video, statistik og sund fornuft du spiller ud med, så vil folk kunne trumfe den med "Ja ja, men hvem har vundet flest ballons'!?"

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Muddi12345 skrev:Jeg tror helt seriøst, DESVÆRRE, at hvis Ronaldo formår at vinde CHL med Juve, så vil han af rigtig mange blive husket som den bedste spiller af de to. Han vil gå over i historien som en spiller, som ene mand førte Juve til ChL titlen. De har været i 2 finaler, som de tabte, men da han kom til, så vandt de. Det betyder meget hos folk. Det ville være ubærligt.
Også bare det faktum, at Messi og Ronaldo har lige mange Ballon D’or - Det er i min verden ret misvisende.
Håber for alt i verden ikke, at Juve vinder CHl.
Hvorfor er det vigtigt for dig? Ændrer det på at Messi er bedst?

Trump blev præsident i USA - man kan ikke gardere sig mod pøblens ignorance
Selvfølgelig er det da vigtigt. Vi kan alle blive enige om at ballonen, på mange måder, er noget populistisk fis efterhånden, men alle, fra sportsmedier, til fans til mainstream medier og din nabo, så er den hurtige konklusion: hvem har vundet netop denne ikoniske pris flest gange!? Ok, så er han den bedste. Lige meget hvor meget video, statistik og sund fornuft du spiller ud med, så vil folk kunne trumfe den med "Ja ja, men hvem har vundet flest ballons'!?"
Men, Maradona har aldrig vundet den pris... og han regnes stadig som den bedste eller blandt det bedste. Hvis den tese skal holde at Ballon afgører det, så ville han ikke engang være i top.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster