Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Bang8

Indlæg af Bang8 »

Det er satme optimistisk! :P

FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

Jesper Van Gynther skrev:Som en evig optimist ser jeg sådan på sagen: Ronaldo vil til Real - Real vil have Ronaldo. Manchester vil ikke sælge og bliver pist på Real fordi de ikke stopper deres flirteri med spilleren. Ronaldo bliver sur på Manchester fordi de ikke vil sælge ham til Madrid og vil nu forlade klubben uanset hvad. Manchester opgiver at beholde Ronaldo men vil ikke sælge til Real pga. de har opført sig svinsk i deres jagten på stjernespilleren. Barca træder ind og byder en halv milliard kroner. Manchester United godtager buddet selvom Real byder mere (Manchester United godtager Barcas bud istedet for Reals pga. ovenstående grund (svinskhed)). Ronaldo vil hellere til Real men hvis han skal vælge mellem Manchester og Barca vælger han Barca. Så Ronaldo tager til Barca og bliver en del af et utroligt stærkt angreb.

Ronaldo - Henry - Messi.

Dermed kan man sige at Ronaldo bliver Ronaldinhos arvtager på venstreflanken.
Hvis det, imod alle odds, går han og bliver til virkelighed, vil jeg kalde det, det mærkligste scenarie i fordboldens historie.
Fed tankegang! :D

dinero

Indlæg af dinero »

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=84829,84868,85074
^ Nyheder om Man U's klager til FIFA om Madrids involvering.

Hvad kan FIFA egentlig gøre ved det?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

dinero skrev:http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=84829,84868,85074
^ Nyheder om Man U's klager til FIFA om Madrids involvering.

Hvad kan FIFA egentlig gøre ved det?
Hvis de finder overbevisende bevis materiale så får real en stor bøde..
Jeg har dog endnu ikke set noget særligt overbevisende materiale..
#jesuisSheep

dinero

Indlæg af dinero »

Fuel to the fire: Barca Mock Madrid's Ronaldo Chase

Ja, jeg ved godt det er goal.com, men kan nu godt lide den her udtalelse.

Det er Soriano, der er ude og fortælle, at 90 millioner euro for én spiller ikke er sund fornuft. Men også at Barca hår råd til at byde, hvis det nu var - "There is no limit for what we can spend. But the marker has to be common sense,"

Nim

Indlæg af Nim »

han er sgu for en stor egoist til dette barca hold .. Manu skal sælge ham de der ca. 1 mia. kr. og så lad idioten trække trøjen over hovdedet .. og når han kommer til real er han ikke 'stjernen' som han fx. var i manu ..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber virkelig at han plukker Real Madrid for 1 mia. kr.
MDCCCXCIX

lamsn

Indlæg af lamsn »

Nim skrev:han er sgu for en stor egoist til dette barca hold .. Manu skal sælge ham de der ca. 1 mia. kr. og så lad idioten trække trøjen over hovdedet .. og når han kommer til real er han ikke 'stjernen' som han fx. var i manu ..
Selvfølgelig er han da det. Se bare på Beckham. Han var også stjernen i Madrid da han kom der ned. At det så gik af lort senere, er en anden sag :)

lamsn

Indlæg af lamsn »

Lopezzz skrev:Jeg håber virkelig at han plukker Real Madrid for 1 mia. kr.
Hvorfor det. Hvad er det fede i, at de mister 1 mia, men samtidig vinder ligaen. Hvor meget får vi ud af det ? Tror næppe at Ronaldo, vil gøre RM dårligere, og vi kunne ikke engang ende over dem, denne sæson. Så bliver det da kun sværere næste sæson :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Tror du at Real Madrid har bedre spillere end Barca?
Tror du at Real Madrid vinder igen bare fordi de har Ronald?
Bolden er rundt min ven og der spilles til dommeren fløjter kampen af.
Og i La Liga ved man ikke hvem vinder før de sidste 4-5 runder :wink:
MDCCCXCIX

lamsn

Indlæg af lamsn »

Lopezzz skrev:Tror du at Real Madrid har bedre spillere end Barca?
Tror du at Real Madrid vinder igen bare fordi de har Ronald?
Bolden er rundt min ven og der spilles til dommeren fløjter kampen af.
Og i La Liga ved man ikke hvem vinder før de sidste 4-5 runder :wink:
De vinder nødvendigvis ikke igen, fordi de har Ronaldo, men det bliver nok ikke sværere for dem, da de får et bedre hold..

Sådan kunne jeg egentlig også stille spørgsmålet.. Hvorfor er du glad for at de mister 1 mia., hvis de får et bedre hold ud af det ?

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

For mig skyld gør det ikke noget hvis han skifter til RM for 1 mia. Ingen spiller er sportsligt så meget værd, om han er økonomisk er en helt anden historie og så længe han ikke har spillet der i 3-4 år også en ren hypotetisk diskusion.
Som jeg ser det har RM (for engang skyld) et homogent hold, spillerene har selv opfordret ledelsen til ikke at lave for mange ændringer i truppen på grund af den gode stemning. Jeg tror at en spiller som Ronaldo vil kunne skabe splid og gnidninger i truppen. Det er helt sikkert at hvis han kommer til RM så vil alt fokus være på ham, præcis som for Portugal her under EM. Uanset hvordan holdet generelt klare sig vil kritikken og historierne udelukkende handle om Ronaldo hvis han blot har spillet 3-4 kampe under standart og hvis han spiller godt vil pressen og folket lyn hurtigt give han al kreditten for holdet gode resultater.
På den anden side kan man også sige at det faktum at der PT er en god stemning i truppen gør at de har optimale muligheder for at klare de pressende situationer som kan komme ved et køb at Ronaldo. Men når alt kommer til alt ville jeg ikke købe ham for en 1mia hvis jeg var Calderon, kunne jeg få ham for omkring 200-250 mill og en års løn på 60-80 mill og højst en 3 årige kontrakt ville jeg nøje overveje det ellers ikke....

dinero

Indlæg af dinero »

Jønde skrev:For mig skyld gør det ikke noget hvis han skifter til RM for 1 mia. Ingen spiller er sportsligt så meget værd, om han er økonomisk er en helt anden historie og så længe han ikke har spillet der i 3-4 år også en ren hypotetisk diskusion.
Som jeg ser det har RM (for engang skyld) et homogent hold, spillerene har selv opfordret ledelsen til ikke at lave for mange ændringer i truppen på grund af den gode stemning. Jeg tror at en spiller som Ronaldo vil kunne skabe splid og gnidninger i truppen. Det er helt sikkert at hvis han kommer til RM så vil alt fokus være på ham, præcis som for Portugal her under EM. Uanset hvordan holdet generelt klare sig vil kritikken og historierne udelukkende handle om Ronaldo hvis han blot har spillet 3-4 kampe under standart og hvis han spiller godt vil pressen og folket lyn hurtigt give han al kreditten for holdet gode resultater.
På den anden side kan man også sige at det faktum at der PT er en god stemning i truppen gør at de har optimale muligheder for at klare de pressende situationer som kan komme ved et køb at Ronaldo. Men når alt kommer til alt ville jeg ikke købe ham for en 1mia hvis jeg var Calderon, kunne jeg få ham for omkring 200-250 mill og en års løn på 60-80 mill og højst en 3 årige kontrakt ville jeg nøje overveje det ellers ikke....
Kloge ord dér, Jønde!

Det kan godt være, RMad kan tjene en stor del af det ind på trøjesalg, men det ville ikke være grund for at købe ham. Lad os nu lige se, hvad Manchester har tænkt sig at gøre, for de vil selvfølgelig holde på ham. Eller om Fergalicious virkeligt sætter ham på bænken, eller om han skaber splid i truppen. Hey, det håber jeg han gør, for jeg er langt fra Manchester-fan :).

PEP Guardiola er gud

Indlæg af PEP Guardiola er gud »

Læste at Real bød Sneijder + 425 mil for Ronaldo, GØR DET!! Set med United-briller skal han ud nu, han tror han er større end klubben! Den filmende, tudende og mega-egoistiske dreng skal have så mange tæsk at han kommer ned på jorden så hurtigt at det er løgn!

Set med Barca øjne, Real mister Sneijder - den eneste spiller fra Real jeg virkelig er irreteret over er i deres klub, han er helt ok især hvis han ryger fra Real - de får en Ronaldo, jeg tror ikke han kan leve op til det spil han har leveret for Man Utd, han skal nok blive god men ikke ligeså god, de vil aædrig kunne få så meget for ham som de kan idag.

United får 3 stjerner (Sneijder + 2 for pengene) der er dedikeret til klubben istedet ham.

Nu ved jeg at Ronaldo har mange fans, men hans største er Ronaldo selv.

I øvrigt synes jeg det er helt forykt at han på denne måde ser ud til at kunne trumfe en handel igennem, manden har stadig kontrakt for 4 år!

Som jeg ser det er "the point of no return" intruffet, fansene i Man Utd må så småt begynde at se at der er tale om en spiller der ikke gider være i klubben

Remmen

Indlæg af Remmen »

PEP Guardiola er gud skrev:Læste at Real bød Sneijder + 425 mil for Ronaldo, GØR DET!! Set med United-briller skal han ud nu, han tror han er større end klubben! Den filmende, tudende og mega-egoistiske dreng skal have så mange tæsk at han kommer ned på jorden så hurtigt at det er løgn!

Set med Barca øjne, Real mister Sneijder - den eneste spiller fra Real jeg virkelig er irreteret over er i deres klub, han er helt ok især hvis han ryger fra Real - de får en Ronaldo, jeg tror ikke han kan leve op til det spil han har leveret for Man Utd, han skal nok blive god men ikke ligeså god, de vil aædrig kunne få så meget for ham som de kan idag.

United får 3 stjerner (Sneijder + 2 for pengene) der er dedikeret til klubben istedet ham.

Nu ved jeg at Ronaldo har mange fans, men hans største er Ronaldo selv.

I øvrigt synes jeg det er helt forykt at han på denne måde ser ud til at kunne trumfe en handel igennem, manden har stadig kontrakt for 4 år!

Som jeg ser det er "the point of no return" intruffet, fansene i Man Utd må så småt begynde at se at der er tale om en spiller der ikke gider være i klubben
Er helt enig med alt du skriver om Ronaldo..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster