Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Indlæg af Elbarca »

Chistiano fik scoret i finalen og spillede en god kamp. Men før hans mål mod Chelsea havde han ikke scoret mod dem i 12 opgør! Det kunne Oleguer gøre bedre :lol:

Messi har tydeligvis et større medfødt talent. Som 18 årig holdt han legestue på Chelseas hjemmebane.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Elbarca skrev:Chistiano fik scoret i finalen og spillede en god kamp. Men før hans mål mod Chelsea havde han ikke scoret mod dem i 12 opgør! Det kunne Oleguer gøre bedre :lol:

Messi har tydeligvis et større medfødt talent. Som 18 årig holdt han legestue på Chelseas hjemmebane.
C. Ronaldo har heller ikk været ude med alvorlige skader endnu.. Overvej messi uden skadesperioder.. :P

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:
Elbarca skrev:Chistiano fik scoret i finalen og spillede en god kamp. Men før hans mål mod Chelsea havde han ikke scoret mod dem i 12 opgør! Det kunne Oleguer gøre bedre :lol:

Messi har tydeligvis et større medfødt talent. Som 18 årig holdt han legestue på Chelseas hjemmebane.
C. Ronaldo har heller ikk været ude med alvorlige skader endnu.. Overvej messi uden skadesperioder.. :P
Messi uden skader ville være et syn for guder, ja. En skadesfri sæson fra Messi vil være noget som vil glæde alle fodboldelskere. Ellers har de da brug for at få deres hoved undersøgt.

Det er egentlig lidt pudsigt og meget imponerende, at C. Ronaldo har så få skader. Der bliver gået meget hårdt til ham. Ja, faktisk hårdere end nogen anden spiller i engelsk fodbold. Men han har stadigvæk ikke haft en skade siden han kom tilbage fra VM 2006. Det er 2 år uden en eneste skade. Messi burde få lidt af de vitaminer som C. Ronaldo spiser. :wink:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Bevar lige en sober tone..

Cristiano er vel bare vokset op som Madrid fan, ligesom du er med Barca ? Længere er den vel i princippet ikk.

Desuden kan jeg kun påpeje endnu engang, at det er rygter. Real har sq aldrig budt 1 mia. kroner på ham.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Som sagt før, han er en død mand for mig.
Han har solgt sin sjæl til Puta Madre p.g.a penge. Lorte spiller!!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Lopezzz skrev:Som sagt før, han er en død mand for mig.
Han har solgt sin sjæl til Puta Madre p.g.a penge. Lorte spiller!!!
Well said my friend, well said ! 8) :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Forza-Barca skrev:Jamen, medierne snakker hele tiden om Cristiano til Real Madrid, men tror at det vil blive så fuldstændigt sindsygt at de helt seriøst byder United 1 mia. for Cristiano?? Det er jo sindsygt! Det er en fordobling af den nuværende som er med Zidane fra Juve til Real...
Men tror i ikke Cristiano kunne finde på at flirte kræftigt med at han vil spille i Spanien, og så skriver han under med os? Hvorfor Real? Hvad har de som vi ikke har, og han ville sku da kunne udvikle sig bedre hos os, end de hvide svin!
Jeg har hørt et eller andet med at han havde lovet sin mor at en dag ville han spille for Real Madrid.
Mener det var sådan et eller andet, men er ikke helt sikker. Hvis det er rigtig er det svagt af hende moderen, alle ved at striber klæder en hver klasse spiller bedre end hvid ;)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

dinero

Indlæg af dinero »

Ja, og striber slanker, har jeg hørt :D

Jeg håber at han får en rigtig Ronaldo-effekt af at skifte til puha-klubben.
Ikke det med at være pisse-farlig som Ronaldo nu engang var, men at tage lidt for mange ekstra kilo på over sommerferien. Det kunne være rart, for jeg er i forvejen ikke så stor en tilhænger af tudefjæset.

Nim

Indlæg af Nim »

Jeg tror at hvis Ronaldo kommer til spansk fodbold vil han ikke dominere så meget som i England - jeg ved ikke hvorfor jeg tror det , måske fordi fx dengang barca spillede mod manu fik han næsten intet ud af hvad han foretog sig.. men jeg tror at hvis han kan skifte til Real så lad ham det !

Messi-fan

Indlæg af Messi-fan »

han er vel den spiller der er mest værd i verden pga. salg er merchandise, så 1 mia. kan han vel godt blive værd hvis han skiftede til real og spillede der resten af hans karriere.
men jeg tror faktisk ikke at han ville være den bedste spiller hvis han kom til spanien. engelsk og spansk fodbold er meget forskelligt, og der hvor den største forskel er (udover at den engelske er meget hårdere) må være på backpladserne og fløjene. i spanien spiller de fleste hold med backs der også fungerer som fløje. og hvis der er en back der løber op og tager ronaldos plads, så skal han til at have en ny position. og hvordan vil han klare det?

jeg ved det selvfølgelig ikke, men mener bare at han ikke er selvskrevet til at få succes i spanien

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Hvem ville tro at Pepe var kampens bedste spiller igår da Portugal spillede mod Tyrkiet :shock:
Reagan har ikke vist noget som helst,den idiot :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Messi-fan skrev:han er vel den spiller der er mest værd i verden pga. salg er merchandise, så 1 mia. kan han vel godt blive værd hvis han skiftede til real og spillede der resten af hans karriere.
men jeg tror faktisk ikke at han ville være den bedste spiller hvis han kom til spanien. engelsk og spansk fodbold er meget forskelligt, og der hvor den største forskel er (udover at den engelske er meget hårdere) må være på backpladserne og fløjene. i spanien spiller de fleste hold med backs der også fungerer som fløje. og hvis der er en back der løber op og tager ronaldos plads, så skal han til at have en ny position. og hvordan vil han klare det?

jeg ved det selvfølgelig ikke, men mener bare at han ikke er selvskrevet til at få succes i spanien
Det vil han kunne klare fint. Evra hos United er også en særdeles offensiv backspiller og ham kombinerer Ronaldo strålende med. I øvrigt spiller Ronaldo lige så meget hængende angriber, offensiv midtbane og target man som han spiller wing. Han er lidt over det hele. I går for Portugal fik han jo også nået at spille i begge kanter plus oppe foran da Nuno Gomes blev taget af banen.

Jesper Van Gynther

Indlæg af Jesper Van Gynther »

Som en evig optimist ser jeg sådan på sagen: Ronaldo vil til Real - Real vil have Ronaldo. Manchester vil ikke sælge og bliver pist på Real fordi de ikke stopper deres flirteri med spilleren. Ronaldo bliver sur på Manchester fordi de ikke vil sælge ham til Madrid og vil nu forlade klubben uanset hvad. Manchester opgiver at beholde Ronaldo men vil ikke sælge til Real pga. de har opført sig svinsk i deres jagten på stjernespilleren. Barca træder ind og byder en halv milliard kroner. Manchester United godtager buddet selvom Real byder mere (Manchester United godtager Barcas bud istedet for Reals pga. ovenstående grund (svinskhed)). Ronaldo vil hellere til Real men hvis han skal vælge mellem Manchester og Barca vælger han Barca. Så Ronaldo tager til Barca og bliver en del af et utroligt stærkt angreb.

Ronaldo - Henry - Messi.

Dermed kan man sige at Ronaldo bliver Ronaldinhos arvtager på venstreflanken.

dinero

Indlæg af dinero »

Jah, optimisme var vist nøgleordet i scenariet ovenover. Men jeg ville ikke have noget imod det!!

Men i min verden er der ingen enkelt spiller der er over en halv milliard værd.
Og Messi er bedre end Ronaldo :D ... så vi, fordi man kan pille Ronaldo helt ud af en kamp (Barcelona-Man Ud), men Messi er der ingen der kan holde.

lamsn

Indlæg af lamsn »

Jesper Van Gynther skrev:Som en evig optimist ser jeg sådan på sagen: Ronaldo vil til Real - Real vil have Ronaldo. Manchester vil ikke sælge og bliver pist på Real fordi de ikke stopper deres flirteri med spilleren. Ronaldo bliver sur på Manchester fordi de ikke vil sælge ham til Madrid og vil nu forlade klubben uanset hvad. Manchester opgiver at beholde Ronaldo men vil ikke sælge til Real pga. de har opført sig svinsk i deres jagten på stjernespilleren. Barca træder ind og byder en halv milliard kroner. Manchester United godtager buddet selvom Real byder mere (Manchester United godtager Barcas bud istedet for Reals pga. ovenstående grund (svinskhed)). Ronaldo vil hellere til Real men hvis han skal vælge mellem Manchester og Barca vælger han Barca. Så Ronaldo tager til Barca og bliver en del af et utroligt stærkt angreb.

Ronaldo - Henry - Messi.

Dermed kan man sige at Ronaldo bliver Ronaldinhos arvtager på venstreflanken.
Haha. Jeg ved ikke engang om jeg vil sige at det var en mulighed, men det var nu ret underholdende at læse :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster