Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Rocco skrev:
Brombi skrev:Det er ikke så simpelt..

Barca spiller ikke med wings eller havde de beholdt quaresma..
Den bliver du sgu nødt til at uddybbe lidt den der.
se barca confidencial og i vil forstå

Rocco

Indlæg af Rocco »

Brombi skrev:
Rocco skrev:
Brombi skrev:Det er ikke så simpelt..

Barca spiller ikke med wings eller havde de beholdt quaresma..
Den bliver du sgu nødt til at uddybbe lidt den der.
se barca confidencial og i vil forstå
Øhh, kan du ikke bare uddybbe det for os? Det er nu lidt nemmere hvis du lige skriver hvad du mener i stedet, du må da have noget der bakker dit indlæg op??

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

Brombi skrev:
Rocco skrev:
Brombi skrev:Det er ikke så simpelt..

Barca spiller ikke med wings eller havde de beholdt quaresma..
Den bliver du sgu nødt til at uddybbe lidt den der.
se barca confidencial og i vil forstå
Har set den, op til flere gange forstår det stadig ikke. Men da du nu har forstået det, måske du så ville være så sød at forklare os andre det?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Indlæg af Jamial »

zqa skrev:Hvis nu han spillede i venstre, hvor han kunne ligge indlæg med hans favorit ben, ville han jo gøre det.. De ligger jo netop, altså Dinho og Messi, i deres respektive sider, så de også kan gå meget ind i banen og afslutte..
Men de gør det jo aldrig!? - Vi har (næsten) INGEN afslutninger udefra. Hvilket er en stor mangel i Barca's offensive spil. Messi skyder (næsten) aldrig udefra, og kun få gange har vi set at han faktisk har et ok spark. Alt for sjældent. Ronni er holdt op med det, og de små gør det ikke. Det så vi nok mest tydeligt i 0-0 kampen mod Rangers - De stod nærmest ti mand ved kanten af feltet, og vi så ingen skud udefra...

Barraza10

Indlæg af Barraza10 »

Nu hvor guden Ronaldinho skal væk, ville C. Ronaldo være den perfekte at få ind, med nr 7, hvis han vil beholde det kedelig nummer og så giv Messi 10eren.

Ronaldo ville være endnu bedre i Spanien end i England, han vill få mere plads og lov til at vise sit potentiale, ikke fordi han ikke gøre det nu, for jeg er virkelig imponeret at en spiller kan vise så mange ting i en liga som den engelske.

En anden grund til at jeg synes han ville passe perfekt er at Barca skal have den bedste spiller i verden, det har vi altid haft og den tradition skal ikke væk. Og ja vi har Messi, men de 2 bedste er heller ikke så skidt :o)

Bare vi ikke fylder det hele op med stjernespillere, vi så real madrid dumme sig med Galacticos og så gud fandne om vi ikke kopiere det med henry, ronaldinho, eto.

Holdet skal finde en Balance nu, ud med Henry, og Ronaldinho er jo signet væk, ud med deco og gudsforladtson og ind med Diego fra werder bremen og C Ronaldo. Så tror jeg vi har holdet igen. Og alves nede bag i ville heller ikke gøre det dårligere.

Men Ronaldinhos plads skal erstattes af den bedste. do doubt!

Remmen

Indlæg af Remmen »

uenig.. henter vi Ronaldo kommer der bare endnu et kæmpe ego til Barca.. det er ikke det vi har brug for.. vi skal have en spiller der kæmper mere for holdet.. vi har Messi, så har vi ikke brug for Ronaldo.. ville heller have Ribery, han spiller mere for holdet..

Men ud over det, så kunne jeg da ikke se hvorfor Ronaldo skulle komme til barca eller hvorfor Man U skulle slippe ham? Han har aldrig spillet bedre og kan ikke se ham forlade Man U pt..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Ronaldo Reagan er en af de spillere som mener alt godt om Barcelona men når tiden kommer
til beslutning så skifter han til Puta Madre.
Faktisk har han lyst til at tage pis på os.
Hvis han skifter til de hvide svin så er en død spiller for mig.
MDCCCXCIX

Leo Messi

Indlæg af Leo Messi »

hen over de 2 seneste sæsoner har ronaldo efter min mening været verdens klart bedste offensive spiller, men prisen på ham er trods alt ikke under de 500 mil og derudover er det sku svært at vide om han vil passe ligeså godt ind i barca spillestil som han indtil videre har gjort i man.u - se blot på en spiller som henry...Efter min mening er C.ronaldo på mindst lige så højt niveu som ronnie var for 2,5 sæsoner siden.. Men jeg er enig med dem der hellere vil investere i Ribery, manden bliver bare bedre og bedre og har været den klart bedste spiller i bundes ligaen. Han er dog en alderledes spiller end ronnie og ronaldo, da han er mere arbejdsivrig, direkte og pasningsstærk end dem begge - personligt mener han mig om en lynhurtig Zidan, grundet hans force i at få fodbold til at se utroligt nemt ud..

med hensyn til messi vil jeg nok kvalificere ham som angriber...barca spiller altså med 3 angriber i front de spiller ikke en 4-3-2-1 men en 4-3-3 system, hvor de 3 angriber i front tit skifter position...

Barca4Life

Indlæg af Barca4Life »

zqa skrev:Altså.. For det første koster han vel omkring 5-600 mil, for det andet; så jeg hellere dinho i form.
5-600 mil? Prøv 7-800 mil. Man U lader ham ikke gå billigt efter sådan en successæson.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Nu hvor vi snakker om Ronaldo, så er disse udtalelser af Sir Alex Ferguson ganske interessante:
Ferguson drew a comparison with Real's fierce rivals Barcelona as he fought to draw a line under continuing speculation surrounding the 23-year-old Portuguese winger's future: "In terms of great clubs, Barcelona have far better morality than Real Madrid will ever have ... Calderon makes that great statement 'slavery was abolished many years ago'. Did they tell General Franco that? Give me a break."
:lol:

lamsn

Indlæg af lamsn »

Barca4Life skrev:
zqa skrev:Altså.. For det første koster han vel omkring 5-600 mil, for det andet; så jeg hellere dinho i form.
5-600 mil? Prøv 7-800 mil. Man U lader ham ikke gå billigt efter sådan en successæson.
7-800 mio ? Prøv med 950-???? mio. De har sagt nej til 950 mio fra RM.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Det er jo rygter... Real har aldrig budt så meget, det er helt sikkert
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Indlæg af Daluigi »

Messi er bedre, især i de vigtige kampe. Holder han sig fri af skader denne sæson, vil han uden tvivl overskygge Ronaldo..... desuden mener jeg ikke at en spiller er så meget værd som nogen af jer mener der skal blive budt :P

Ved ikke hvorfor, men fik sQ bare lyst til at minde folk om, at messi er bedre :wink:
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Han scorede også i Champions League og var finalens 1. halvlegs bedste spiller. Han har i denne sæson scoret imod alle klubber i England (hvis man tæller FA Cuppen og Champions League med også) undtagen Manchester City. Så...

Jaws

Indlæg af Jaws »

Synes også alt det der med at han ikke kan score i store kampe er lidt langt ude. Senest bevist i Champions League finalen.
Når det så er sagt så synes jeg at Messi er bedre og det tror jeg også vi får at se næste år. (hvis han holder sig skadesfri)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster