Marco Verratti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Jesni »

Thiago er også helt klart favoritten i min verden. Men når han lige har forlænget med Bayern, så viser det nok at hans loyalitet ligger i det sydtyske fremfor Barcelona. Han er sku drømmespilleren, som vi lod gå af en eller anden retarderet grund.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Michman »

Vil elske Verratti i Barca. Man har lov at håbe.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Verratti har igen igen udtalt at han bliver i PSG da han har 4 år tilbage af sin kontrakt og kan lide at være der. Jeg håber virkelig ikke at det udvikler sig til en "Marquinhos" og vi bruger for meget tid på ham for at panikke til sidst og købe coutinho.

Ingen af de bedste cm'er er på markedet så gå efter en der er gået under radaren. Eller endnu bedre - sats på roberto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af A$AP »

Jeg begynder sgu snart at undre mig over hvad han ser i PSG. De kollapsede totalt imod os i CL, som kun små hold ville gøre det. De vinder ikke engang ligaen i år. Han har været der i 5 år nu. Han er 24 nu, og vil han gerne udvikle sig endnu mere som spiller, så ville en transfer til et af de allerstørste klubber jo være det optimale for ham. Han ville jo gå ind og få en startplads på klart de fleste hold. Nu vil han så åbenbart blive i PSG endnu, og det er ikke til at sige hvor mange år mere. Så kan han vel bare blive der. Han bliver dog aldrig den bedste eller en af de største, hvis han bliver der i hele sin karriere imo, eller under hans peak.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af emo »

Medier, og medier. Den anden dag skrev de at han havde kun et ønske om at skifte til Real da konkurrencen var stærkere der. Medier, medier.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Verratti har igen igen udtalt at han bliver i PSG da han har 4 år tilbage af sin kontrakt og kan lide at være der. Jeg håber virkelig ikke at det udvikler sig til en "Marquinhos" og vi bruger for meget tid på ham for at panikke til sidst og købe coutinho.

Ingen af de bedste cm'er er på markedet så gå efter en der er gået under radaren. Eller endnu bedre - sats på roberto.
Så kan han fandeme også bare rådne op i PSG så! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Marco Verratti

Indlæg af Lopezzz »

Jeg ved ikke hvorfor er han så desperat for at skifte til Barcelona. For mig er han ikke noget specielt.
Random spiller
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Blaugrana92 »

:lol: :lol: :lol:

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Marco Verratti

Indlæg af Blaugrana al vent »

Når denne sæson ligger op til en VM slutrunde, så er det desværre PSG der har de bedste kort på hånden. Han kan "pjække" fra træningen alt det han vil - i sidste ende går det kun udover ham.
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:Når denne sæson ligger op til en VM slutrunde, så er det desværre PSG der har de bedste kort på hånden. Han kan "pjække" fra træningen alt det han vil - i sidste ende går det kun udover ham.
Og dog ... Det er ikke fordi, at Italien svømmer i direkte verdensklasse spillere, når det angår CMs. Det er kun Marchisio, de har, som kan på dagen være fantastisk, og så en aldrende de Rossi.

Verratti er sikret den plads, om han så mangler det ene ben på Italiens landshold. Især fordi, det tætteste, Italien kommer på en reserveplaymaker er Montolivo, og han er slet ikke i nærheden af Verrattis kvalitet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Marco Verratti

Indlæg af Blaugrana al vent »

MessiPogba skrev:
Blaugrana al vent skrev:Når denne sæson ligger op til en VM slutrunde, så er det desværre PSG der har de bedste kort på hånden. Han kan "pjække" fra træningen alt det han vil - i sidste ende går det kun udover ham.
Og dog ... Det er ikke fordi, at Italien svømmer i direkte verdensklasse spillere, når det angår CMs. Det er kun Marchisio, de har, som kan på dagen være fantastisk, og så en aldrende de Rossi.

Verratti er sikret den plads, om han så mangler det ene ben på Italiens landshold. Især fordi, det tætteste, Italien kommer på en reserveplaymaker er Montolivo, og han er slet ikke i nærheden af Verrattis kvalitet.
Hvis PSG havde udeladt ham i et helt år, så havde hans form ikke været en startplads værdig. Men det er alt sammen ligemeget nu. En kombination af inflation og idiotiske lange kontrakter gør at en spiller som Verratti, hvis talent er klart for enhver, nu er låst i en - efter CL-standarder - middelmådig klub i en middelmådig liga. Men okay - han er jo ikke den første der ofrer titler for penge.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er godt nok ked af vi ikke fik ham i sommers!

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg er godt nok ked af vi ikke fik ham i sommers!

Billede
Fuck ham. Han kunne bare have lagt pres på PSG og have skiftet til os, men takkede i stedet for ja for flere penge hos PSG. Hans tab. Der er mange dygtige spillere derude, så vi dør heldigvis ikke med Verrattis nej, selvom han er en fantastisk spiller.

Pjanic kunne gøre noget lignende samme arbejde,som Verratti gør, og kan nok købes for det halve af Verrattis pris.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Arrrhhhh, der er nu gode grunde til ikke at hente ham alligevel...

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Drake »

Vi mangler vel en ryger i truppen efter at Mathieu ikke er her mere :lol:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster