Marco Verratti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af ladislau »

Ikke niveau? Rakitic er jo vores klart bedste midtbanespiller. Det er nat og dag med den midtbane, og det står og falder efter min bedste overbevisning på om kroaten starter inde.
Mange herinde har været efter Lucho med hensyn til den manglende midtbane. Tror faktisk ikke han vil spille uden midtbane, men den eneste virkelig overbevisende spiller vi har er Rakitic. Rafinha skal nok komme, men for satan Ini...

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Mkj 77 »

Rak er på sine gode dage en fortrinlig spiller- men som jeg sagde siden købet af cesc.
Verratti har bare noget andre ikke har, fantastisk teknik, fighter godt og kan lægge baller som pirlo, han kunne snildt være arvtageren for xavi.
Ligeledes er hans overblik sublimt og han er stadig ung, ham, don andres og bussi, så har vi en midtbane der insisterer på at føre spillet, noget vi i min optik mangler med rak og rafinha, vi mangler ansvar og drive.

Enten det eller også fatter lucho ikke konceptet bag en midtbane.
Hvilket selvfølgelig er særdeles plausibelt....

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af theKing1988 »

Jeg kunne sagtens se Rakitic og Verratti danne makkerpar når Iniesta en gang når Xavi's alder (34-35) og skal begynde at trappe ned. Hvis selvfølgelig Verratti kommer til klubben.

Iniesta bliver trods alt også snart 31.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Blaugrana92 »



Damn, Verratti. Work Rate 20.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da op. Han arbejder røven ud af bukserne. Det eneste jeg er bange for omkring verratti er at han kan blive for ivrig i sit pres og derved efterlade plads bag sig. Men mon ikke det kan ordnes med lidt træning.

For ellers har han alt hvad der skal til! Han bliver imidlertid umulig at hente...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, det så sgu imponerende ud! Lidt Busquets over den måde, han eksekverer de tacklinger på. Ift. om han vil være for ivrig, tror jeg ikke det det er noget man skal bekymre sig om. Det kommer med tiden, og især hvis han bliver trænet i det her. Kræver bare lige at vi får ham løst af sin kontrakt, hvilket måske er en anelse vanskeligt...

Men det kunne være sweet as hell!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Brombi »

Fuck det der mål er så meget Verrattis, men Zlatan tager al credit self :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_BN_4

Ser ikke ud til at han vil videre. Det vil koke heller ikke. Så er der pogba og gundogan tilbage...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Marco Verratti

Indlæg af abx »

Der florerer rygter i de arabiske lande om, at Verrati skulle være en kvinde, der har skiftet køn. Wtf? Lol
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_BN_4

Ser ikke ud til at han vil videre. Det vil koke heller ikke. Så er der pogba og gundogan tilbage...
Hvad skulle han sige, at han gerne vil skifte? Vil vi have ham, kan vi hente ham, han skal selvf også ønske os, men gør alle.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... ID=HP_BN_4

Ser ikke ud til at han vil videre. Det vil koke heller ikke. Så er der pogba og gundogan tilbage...
Hvad skulle han sige, at han gerne vil skifte? Vil vi have ham, kan vi hente ham, han skal selvf også ønske os, men gør alle.
Ja? Han kunne holde sig åben for et skifte. Klichen om at man aldrig ved hvad der sker i morgen kunne f.eks. være kommet på banen. Jeg synes at han virker som en der lægger vægt på at PSG for alvor gav ham chancen og derfor gerne vil betale lidt tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af emo »

Det er en typisk udtalelse....jeg kan ikke læse det på en anden måde.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Bager »

Det virker til, at det ligger mere i kortene at Gundogan skifter til os - hvis man altså vurderer, at vi mangler en midtbanespiller. Som nedstående artikel siger, så passer Gundogan profilen; teknisk, godt overblik, hårdtarbejdende, målfarlig, pasningsstærk osv. Ydermere så spiller Dortmund ikke CL næste sæson, hvorfor det ikke vil være noget problem for vores CL, hvis han skifter i vintervinduet. Han har selv været ude for nyligt og udtale at han er åben for et skifte. Det eneste, der taler imod er hans ret alvorlige rygproblemer. Det ser dog ud til at han er ved at være kommet sig over det, og han er ved at finde sit spil igen. Han skulle være til at få for 20 mio euro, hvilket er en slik for en spiller af hans kaliber og alder.

Artikel: http://www.barcablaugranes.com/2015/5/1 ... nd-numbers

Spørgsmålet er også om vi mangler en ny midtanespiller. Mon ikke Xavi forlader os her til sommer eller til vinter. I forvejen har vi dog Iniesta, Rakitic, Rafinha og Roberto. Hvis man køber Veratti eller Gundogan, så betyder det at sidstenævnte, som i forvejen ikke får særlig meget spilletid, bliver presset ud.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Helt sikkert! Jeg ser også gundogan som en mulighed. Og en større en end verratti. Tror dog stadig at pogba er mål nummer 1. Det virker til at det er manden man vil have til klubben. Og her tænker jeg også på ansættelsen af braida.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Helt sikkert! Jeg ser også gundogan som en mulighed. Og en større en end verratti. Tror dog stadig at pogba er mål nummer 1. Det virker til at det er manden man vil have til klubben. Og her tænker jeg også på ansættelsen af braida.
Jeg tror ikke der bliver købt nogle spillere indtil efter valget, og dermed ser jeg Braidas position total irrelevant. Først efter et valg, hvor Barto vinder, eller hvor vinderen vælger at bruge Braida, bliver han relevant.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster