Alexandre Dimitri Song Billong

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af BarçaDK »

Fun fact:

Alexandre Song har 27 søskende.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Michman »

Nå det køb kom vi så ikke uden om.. Jeg kan kun blive prositivt overrasket i det mindste..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

iStokholm

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af iStokholm »

Piquénbauer skrev:Kan man regne med lidt spilletid til ham på mandag? Eller er det for tidligt? Hvilket nummer tror i at han får? Glæder mig sgu til at se ham... Han vil kunne give os lidt mere styrke på midten hvilket vi godt kan bruge... Og husk nu hvor mange der var negative omkring købet af masche... Ham er vi vel meget glade for nu?!

note: song's shirt number at barcelona has not yet been announced, are at this moment free (based on last season's numbers): 12, 15, 19, 25

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Brombi »

Stod det til mig, skulle nr 19 låses, selvom det ikke er muligt.. Når jeg hører 19, tænker jeg Messi :)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
It may be expected that an announcement will be made after the Arsenal-Sunderland game that Alex Song (24) will join Barcelona. [bbc]
Ha Ha ligeså snart jeg skriver det, så kommer det her frem på Barcastuff.
Du burde have din egen Barca Twitter service Visca! :razz:

Velkommen til Song. Jeg håber hvert eneste gram af dit store flotte garn og resten af kroppen iøvrigt tørster efter at kæmpe for FC Barcelona om det så må koste blod, sved, malplacerede dreads og tårer.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Song's ene søn har arvet sin fars særprægede hår:
Billede

BarçaDK

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af BarçaDK »

Fun fact nr. 2:

Song blev gift med sin kone (sjovt nok) i en alder af 18 år.

vamosbarca

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af vamosbarca »

jegt indrømmer blankt jeg ikke er vildt begejstret over dette køb,men man kan håbe man bliver positivt overrasket
havde hellere set en center back i stedet for af høj klasse

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Cesc (then at Arsenal): "Teammate with worst dress sense? Alex Song. A disaster, a complete disaster. He thinks he's fashion." [sky]
:lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Blaugrana92 »

vamosbarca skrev:jegt indrømmer blankt jeg ikke er vildt begejstret over dette køb,men man kan håbe man bliver positivt overrasket
havde hellere set en center back i stedet for af høj klasse
Det er jo det der er problemet. Hvem vil du foreslå? Hvis vi har 20 (+/-) millioner at bruge af, hvem er der så af centerbacks af høj, international klasse, når de samtidig skal passe ind hos os, altså med andre ord være teknisk begavede og have den rette mentalitet? Agger har vi ikke råd til. Det samme med Martínez. Thiago Silva ville vi aldrig være kommet i nærheden af. Vertonghen var åbenbart ikke rigtigt et emne, og det er lidt svært at vurdere hans egentlige niveau, når han kom fra Holland. Så kunne man i min optik ligeså vel satse på Bartra og Fontàs, især førstnævnte.

vamosbarca

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af vamosbarca »

jeg havde måske/måske ikke ventet til januar og sonderet terrænet her i efteråret,song er god offensivt og fabelagtige gode assists teknisk osse en god spiller,men defensivt synes jeg squ han sejler noget rundt,anyway barca er et bedre hold end arsenal med bedre spillere og måske vokser han med opgaven.
selvom det ikke var mit favoritkøb byder jeg dog ham velkommen til barca,naturligvis. :smile:

vamosbarca

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af vamosbarca »

bartra er jeg ret enig med dig jeg synes han har vist klassen i opvisningskampene,fontas er jeg dog mere i tvivl om.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

Song is the 7th Arsenal player Barcelona sign since 2000 (Petit Overmars VanBronckhorst Hleb Henry Cesc), for fees of around 150M [via md
Arsenal har godt nok "fået" mange af vores penge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

Alex Song assisted more goals away from home (7) than any other player in the English Premier League last season #fcblive [via opta]
Alex Song made more through balls (24) than any other player in the English Premier League last season #fcblive [via opta]
Before last season, Alex Song had given 4 assists in 116 English league games #fcblive Last season, he gave 11 in 34 games [via opta]
Alex Song got more league assists from open play last season (11) than any other central midfielder in the top-5 leagues [via @whoscored]
Det er derfor han er ideel til rollen som Seydous afløser. At spille ham som DM eller CB er ikke en god idé synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

Alex Song has also a French passport, which means he is not considered as an extra-communitarian player. #fcblive[via @frexien75]
Han er altså en meget underlig mand. Vi få en mærkelig spiller ind, han er i hvert fald ikke kedelig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster