Martín Montoya Torralbo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

Vi kommer til at fortryde dette, men det kommer folk til at indse, når vi går ud og sælger Alves, selvom det skulle være 20+ mio euro, som vi fik for ham. Montoya er slet ikke klar til at overtage og Adriano har ikke samme niveau imo og har en skadehistorik, som holder ham væk fra spillet i stor dele af sæson. Vi kan dog gå ud og købe en ny spiller til pladsen, men denne skal vænne sig til systemet og falde til.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af zqa »

Det ville være totalt hul i hovedet at sælge Alves, og så købe en ny.
Montoya har kvaliteten til at overtage hans plads - han har ikke samme niveau endnu, men det er nu heller ikke livs- nødvendigt, så længe han har nok kvalitet til at spille og gøre det godt.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

Montoya har potentiale, men når man ikke en gang giver ham kampe som Depor hjemme, Getafe hjemme og så videre, så bliver det lidt svært, at man fra næste sæson af sælger Alves og sætter sin lid til uprøvet Montoya. Jeg tror ikke, at vi sælger Alves, og det vil være det bedste, imo. Vi skal ikke købe nogen, men det var mere hvis og hvis scenarie.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af emo »

Zqa har ret, og skrev det jeg tænkte da jeg skrev mit indlæg. Jeg mener ikke at vi skal købe en ny spiller hvis vi sælger Alves. Montoya har kval. til at spille for Barcelona. Vi kan nok aldrig får en Alves igen, han var en ener til den position. Adriano minder om ham og når han er i top-form kan han mere end udfylde Alves plads, desuden er Adriano mere målfarlig.

Alves skal ikke sælges, og en Montoya kan ikke forvente at være foran i køen når man har en Alves som han er i pt. form. Tror hellere ikke at en Montoya forventer det. Desuden, han har fået 17 kampe denne sæson allerede, fylder 22 her i April, og en spiller som skal slå igennem i Barcelona. Jeg mener at han har succes nok taget alt det i betragtning.

Jeg tror at vi alle ville have accepteret et bud på 20+ mill for en Alves i den form han var i i efteråret.
Allez...

BarçaDK

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af BarçaDK »

Spilletiden skal komme meget snart. Jeg synes det er ok ikke at satse på de unge spillere lige efter en periode med tre nederlag på fire kampe, men nu hvor ligaen snart ikke kan kikse længere skal Montoya, Bartra og Tello til at spille. Thiago skal have fuld tid, og dos Santos skal også prøve at være med. I ligaen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af zqa »

Hvilket alle vel også er enige om er tåbeligt. Uprøvet, og uprøvet, 3 sæsoner som fast mand i segundaen, dvs turneringer med u-landsholdene, samt kampe i La Liga og Copa del Rey (og 90 min i en copa del rey finale)..
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

Jeg mener også, at Montoya har potentiale, og sikkert også kommer til at vise dette. Men jeg vil nu ikke have solgt Alves for de 20+ mio euro, selvom han havde den dårlige periode, og tilbudet havde kommet i januar. For mig har Alves en vis anciennitet, som gør, at jeg stadig vil give ham chancen for at komme efter formen. Han bliver godt nok 30 her til maj, men han har stadig to-tre gode år i sig.
Senest rettet af Kubala man mar 18, 2013 7:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Hvilket alle vel også er enige om er tåbeligt. Uprøvet, og uprøvet, 3 sæsoner som fast mand i segundaen, dvs turneringer med u-landsholdene, samt kampe i La Liga og Copa del Rey (og 90 min i en copa del rey finale)..

Han har langt fra Alves' niveau, og så må man selvom imo. Han har potentiale, det er rigtigt. 11 kampe og 7 gange som indskifter, hvor Alves har haft en meget dårlig sæson, og hvor Adriano har haft skader.


Hvad er i øvrigt tåbeligt??

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af zqa »

At han, som du siger, ikke får spilletid mod bl.a. Deportivo, Getafe på hjemmebane.

Selvfølgelig er han "langt" fra Alves niveau - han er 8 år yngre og har 300 færre kampe. Det er alle enige om. Men hans niveau er ikke dårligt. Det er rigtig højt, og højt nok til at kunne begå sig i La Liga, CL osv.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

Det mener jeg også han har, og vi burde at spille med ham noget oftere, da det vil gavne hans udvikling og aflaste Dani. I nogle kampe, hvor Alves har haft en lad attitude, sikkert fordi han ikke har haft motivation m.m., hvem ved, da kunne Montoya godt have spillet. Samtidig vil det være dårligt, hvis han smuttede næste sæson pga. spillemangel.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af emo »

Man kan også vende den om og sige, hvis Alves ikke har fået kamptræning fra de kampe hvor han har spillet mindre godt, havde måske ikke ramt det niveau han har pt., og man må sige at han rammer det i den afgørende del af sæsonen.

Der er meget hvis og hvis her. Kort og godt så tror jeg at de fleste af os er store tilhængere af Montoya, selvf. ser vi ham spille så meget som muligt, og vi mener at han sagtens kan gå ind og udfylde en back plads for et hold som Barcelona, hvor som helst når som helst.

Desuden, skal han ikke være og han er det ikke, den nye Alves. Han er en anden spiller, og har vi brug for en ny Alves, skal vi bare kigge over på den anden side hvor Alba er tæt på at spille den samme rolle som Alves, (tæt på).
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

Jeg mener heller ikke, at han skal imitere Alves eller prøve på at være Alves. Montoya har sin måde at spille på, men hvis han ønsker at spille mere, og smutter pga. af det, så forstår jeg ham godt, selvom jeg vil fraråde ham det. For jeg tror og håber, at han får sig en stor karriere i Barca. Det eneste jeg vil ærgre mig over, er, at han smutter til sommer, hvor vi sagtens kunne have givet ham mere spilletid i denne sæson.

BarçaDK

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af BarçaDK »

Han er 21 år og har spillet i Barça siden han var 7-8. Jeg tror ikke, at han skifter bare fordi han ikke kan slå verdensholdets højreback af lige nu! :smile:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af Kubala »

Det er også bare rygter, og jeg håber det bliver ved det, altså bare rygter. Jeg er fortrøstningsfuld indtil der er noget officielt, og det bliver jo først aktuelt, når sæsonen slutter.

klink

Re: 19 - Martin Montoya

Indlæg af klink »

Spørgsmålet er vel egentlig om man ser så stort et lys i Montoya, når han ikke engang er andet valg som 21 årig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster