Alejandro Grimaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Madbassen »

@barcastuff: Mestre (vice president): "Grimaldo and Samper? There are buyout fees, but we plan for them to stay in January, certainly Samper." [md]

Mærkelig udtalelse. Det irriterer mig virkelig med Grimaldo. Fik debut som 15-årig i Segunda, har altid kæmpet, vice-kaptajn, en af de bedste på holdet sidste sæson og så behandler man ham sådan. Han har aldrig fået chancen og i stedet lader man en alibispiller og evigt skadet Adriano sidde på tjansen som reserve på backen.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af zqa »

Han er vel ikke god nok.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Han er vel ikke god nok.
Præcis. Jeg har set alle de b-holds kampe som er blevet vist i fjernsyn i denne sæson, og han har ikke været vildt imponerende. Han er endnu en af de spillere, som spiller for at promovere sig selv. Jeg har skrevet om tendensen tidligere, nemlig at det minder lidt om D-League i USA, hvor alle spillere nærmest kun spiller for sig selv, og for at prøve at sikre sin egen fremtid fremfor holdets succes her og nu. Jeg har set Grimaldo gå og hænge med mulen op til flere gange, i de kampe hvor vi har haft hård modstand, eller hvor tingene bare ikke er lykkedes.

Hvis Grimaldo i øvrigt skal rende rundt med den attitude, og så spille middelmådige kampe i fucking tredje division, så kan han bare smutte. Han kan gøre som Roberto, Bartra osv. Holde sin kæft og arbejde og kæmpe videre til man får chancen. Lad være med at gå til pressen og opføre sig som en lille (undskyld mig udtrykket) bitch.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Brombi »

Grimaldo: "I am very happy at Barça. I have this year and an optional one left in my contract. I'm at the best club in the world."
Grimaldo: "I the first team call me up, I'm ready. The coach decides. Previous comments? Misunderstanding. There's nothing. We're alright.
Grimaldo: "My role as captain? Together with coaches, I have to support the younger players who haven't experienced certain situations yet."

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af kklaus »

Negotiations between Barcelona and Benfica on the transfer of Grimaldo are ongoing. The player could leave in January, for 1M. [catradio]
Barcelona prefer to sell Grimaldo in January, so that they can possibly invest the transfer fee in a January signing. [as]
1M!? Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man holder på Adriano i stedet for at give Grimaldo en chance.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5151
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 794 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Kvoller »

B left back Alex Grimaldo (20) will join Benfica in January. Benfica will pay 1M, not clear if there will be a buy-back option. [sport]
Det ville da være fint, hvis der er en buy-back. Bare just in case!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ingen buy back. Klubben fortjener det ikke. Beholder Adriano og Mathieu, for at sælge et af klubbens talenter for ingen penge..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af zqa »

Er han nu også et talent?
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det vil jeg nu mene.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Brombi »

Han gør det ikke specielt godt for os, måske har han godt af at forlade fuglereden. Han kan altid hentes tilbage ligesom Alba.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det kan næppe være værre end Adriano og Mathieu. Vil hellere give en ung spiller chancen, end to afdankede spillere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af A$AP »

Han er alt for god, til at spille på b-holdet, og sågar også i den 3. Divisionen. Lur mig ikke, om han går hen og får en vigtig rolle i Benficas trup. Jeg håber han han får en masse success der. Alba er uden nogen kompetent konkurrent på hans plads, Adriano skal snart på pension, (vi beholder ham sikkert) og Mathieu er en lost case.

Der skal bare forhandles en buy-back option med i denne handel.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af Brombi »

Okay jeg har et helt andet indtryk af Grimaldo. Jeg har efterhånden set ret mange B holds kampe, og han har ikke rigtig imponeret så meget. Jeg tror førsteholdsstaben forventer at de:

1) Viser en betydelig progression fra sæson til sæson, hvor Grimaldo slet ikke er blevet bedre siden han kom tilbage efter skaden. Og det er ikke teknik mæssigt, men beslutningsmæssigt på banen og attitude.

og

2) Viser at de virkelig vil det her. Grimaldo har ikke rigtig vist nogle tegn på en som virkelig gerne vil tage ansvar, det har mere lignet at han har prøvet at få sig selv til at se godt ud. Grunden til at Gumbau får så mange chancer er netop fordi det virkelig lyser ud af ham, at han gerne vil ofre sig.

Og så hjalp hans dumme udtalelser ikke lige på hans chancer for at komme på førsteholdet. Middelmådige/dårlige indsatser mod middelmådige/dårlige hold, med en dårlig attitude.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Alejandro Grimaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Grimaldo kom fint tilbage fra sin skade. Problemet er at han er fanget lidt mellem de to hold. Han er ikke klar til førsteholdet, men han spilder sin tid i tredje række.

Det er selvfølgelig en dårlig kvalitet ikke at kunne motivere sig selv i halvsvære situationer, men Grimaldos situation er svær, og han er ung, han bekymrer sig nok for om hans karriere strander.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster