Nicklas Bendtner.

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af soul_pitcher »

Michman skrev:
# 23 skrev:
Michman skrev:Bendtner er nu tilbage i Arsenal. Tør vædde med at han ingen spilletid får..! Kæft hvor er det dumt-.-
Muligvis er det dumt, men han får stadig 25 mil for at ikke lave noget.
Ja det er så rigtig nok.. Hvor lang er hans kontrakt? Og hvad vil han gøre når den udløber? Der er ingen klubber i verden der vil betale den løn..
Den løber et år endnu. Og efter det, så må han vel ned i løn, med mindre han indstiller karrieren, og melder sig til Robinson Hotel i Junglen.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

soul_pitcher skrev:
Michman skrev:
# 23 skrev:
Michman skrev:Bendtner er nu tilbage i Arsenal. Tør vædde med at han ingen spilletid får..! Kæft hvor er det dumt-.-
Muligvis er det dumt, men han får stadig 25 mil for at ikke lave noget.
Ja det er så rigtig nok.. Hvor lang er hans kontrakt? Og hvad vil han gøre når den udløber? Der er ingen klubber i verden der vil betale den løn..
Den løber et år endnu. Og efter det, så må han vel ned i løn, med mindre han indstiller karrieren, og melder sig til Robinson Hotel i Junglen.

Kan ikke fatte at penge tæller mere end at spille fodbold.. Der er ingen der kan lide Bendtner mere, han er højst sandsynligt færdig på landsholdet hvis altså Morten Olsen er lidt realistisk. Lige meget hvad så tror jeg aldrig nogensinde Bendtner bliver den angriber som han kunne være blevet. Han er en fucking drengerøv, det er hvad der sker når unge mennesker med for meget selvtillid kommer til penge.. Han kunne lære noget af Christian Eriksen, han har penge, men han er utrolig ydmyg. Det er direkte sørgeligt at se en dansk spiller i sådan et forfald..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Mkj 77 »

En sportspsykolog udtalte at hans behov for opmærksomhed gør at han konstant havner i medierne, hvis han kunne burde han koble dette til fodbolden, men det har nok ikke talent til.
Store tosse, dårlige beslutninger, hamrende usympatisk.. prototypen til paradise hotel

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Visca El Barca »

Malaga-boss: Bendtner vil bare tjene penge

Klubbens manager Bernd Schuster mener hvert fald, at Nicklas Bendtner er mere interesseret i at tjene penge end at spille førsteholdsfodbold, udtaler han til et spansk medie.

- Med Bendtner var det økonomiske spørgsmål næsten umuligt. Han vil fortsætte med at tjene penge, siger Bernd Schuster ifølge eldesmarquemalaga.com.


http://www.bt.dk/fodbold/malaga-boss-be ... jene-penge
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

Han burde helt alvorligt tage sin fodbold karriere til efterretning.. Det er sørgeligt at se en dansk fodbold spiller i det forfald som han er igang med. Er der seriøst ikke en der kan få ham til at fatte at han ikke er Robert Van Persie? Forhelved jeg håber inderligt at der er en manager der kan få ham ned på jorden. Og få udviklet det talent han trods alt har. Men lige nu, så tør jeg ingen gang håbe på at det kommer til at ske..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Kvoller »

Så længe han har den holdning, burde han ikke være i nærheden af landsholdet. Han skal bare ned på jorden igen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

Fatter ikke at Wenger har taget ham med i truppen til CL.. Men okay. Så desperat bliver Wenger nok ikke.

Sørgeligt er det ihvertfald..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Mkj 77 »

Specielt når man tager med i betragtningen at Marica render rundt på en fri transfer

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af zqa »

Billede

Måske er indlægget egentligt for seriøst?
#jesuisSheep

sonnybarca

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af sonnybarca »

Jeg håber for ham, at han kan gøre comeback. Det skylder han sig selv.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Jamial »

Michman skrev:Fatter ikke at Wenger har taget ham med i truppen til CL.. Men okay. Så desperat bliver Wenger nok ikke.

Sørgeligt er det ihvertfald..
Virker dumt IKKE at bruge ham, når han får den løn han får. Det er jo ikke fordi drengen ikke kan spille fodbold. Brug ham hvis det passer ind, og så ellers smid ham på porten når kontrakten udløber.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

Jamial skrev:
Michman skrev:Fatter ikke at Wenger har taget ham med i truppen til CL.. Men okay. Så desperat bliver Wenger nok ikke.

Sørgeligt er det ihvertfald..
Virker dumt IKKE at bruge ham, når han får den løn han får. Det er jo ikke fordi drengen ikke kan spille fodbold. Brug ham hvis det passer ind, og så ellers smid ham på porten når kontrakten udløber.
Hvis Wenger havde lidt hjerne have han købt eller lejet en angriber. Nu er han tvunget til at bruge Bendtner. Bendtner kan bestemt bruges. Men han skal til en klub hvor han passer ind. Lige meget hvad folk synes om Bendtner så vil vi vel endelig at det vil være rart at se ham i topform for vores landshold. Men jeg nægter at tro på han får den top form i Arsenal.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Jamial »

Michman skrev:
Jamial skrev:
Michman skrev:Fatter ikke at Wenger har taget ham med i truppen til CL.. Men okay. Så desperat bliver Wenger nok ikke.

Sørgeligt er det ihvertfald..
Virker dumt IKKE at bruge ham, når han får den løn han får. Det er jo ikke fordi drengen ikke kan spille fodbold. Brug ham hvis det passer ind, og så ellers smid ham på porten når kontrakten udløber.
Hvis Wenger havde lidt hjerne have han købt eller lejet en angriber. Nu er han tvunget til at bruge Bendtner. Bendtner kan bestemt bruges. Men han skal til en klub hvor han passer ind. Lige meget hvad folk synes om Bendtner så vil vi vel endelig at det vil være rart at se ham i topform for vores landshold. Men jeg nægter at tro på han får den top form i Arsenal.
Så Wenger (og klubben endnu mere så) skulle bare lade en mand gå rundt og få 25millioner for ingenting? Seriøst? Hellere bruge ham i f.eks. Carlingen og spare stamspillerne, end at have ham gå i byen for 25 millioner...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

Jamial skrev:
Michman skrev:
Jamial skrev:
Michman skrev:Fatter ikke at Wenger har taget ham med i truppen til CL.. Men okay. Så desperat bliver Wenger nok ikke.

Sørgeligt er det ihvertfald..
Virker dumt IKKE at bruge ham, når han får den løn han får. Det er jo ikke fordi drengen ikke kan spille fodbold. Brug ham hvis det passer ind, og så ellers smid ham på porten når kontrakten udløber.
Hvis Wenger havde lidt hjerne have han købt eller lejet en angriber. Nu er han tvunget til at bruge Bendtner. Bendtner kan bestemt bruges. Men han skal til en klub hvor han passer ind. Lige meget hvad folk synes om Bendtner så vil vi vel endelig at det vil være rart at se ham i topform for vores landshold. Men jeg nægter at tro på han får den top form i Arsenal.
Så Wenger (og klubben endnu mere så) skulle bare lade en mand gå rundt og få 25millioner for ingenting? Seriøst? Hellere bruge ham i f.eks. Carlingen og spare stamspillerne, end at have ham gå i byen for 25 millioner...
Nej. Kan godt forstå dit argument. Wenger er nok glad nok for Bendtner nu. Men undre mig over at Arsenal/Wenger ikke købte en angriber. Men hvis vi skal snakke om Bendtner så håber jeg da han får comeback i Arsenal selv om jeg har lidt svært ved at se det. Hvis man tænker lidt fremad rettet tror jeg ikke at der er mange klubber der vil give ham den løn han forlanger. Men det vil være et comeback der vil noget.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster