Nicklas Bendtner.

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Jurij »

Hvis han kommer til Barcelona, så får jeg et tøsseflip. Både personligheden, spillet, hans adfærd udenfor banen og hans træningsintensitet passer ikke ind på holdet. Men der er sikkert en del danskere som sidder og tænker, at han ville kunne slå Neymar af holdet :lol:
Genopbygning status: færdig.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Alias-A »

Var jeg den eneste der grinede lidt da jeg læste artiklen på fcbarcelona.dk?

Ej okay, hvis Bendtner pakker smartass-attituden væk, træner benhårdt, giver sig 200% og løfter sit spil 10 niveauer.. så er der måske - MÅSKE - en plads som bolddreng-assistent-vikar..
93' Iniesta

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af # 23 »

Han siger det jo i anledning, hvis han selv kunne vælge, hvor han ville spille, og Real eller Barca er jo 98 procent af samtlige fodbolddrenges drøm at spille, så det er denne gang bare Bendtner der er offer for at medierne skævvridder hans ord.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af brilleaben »

Billede

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af # 23 »

Hårdt at være Bendtner og stå med valget mellem disse to klubber..

Billede
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

# 23 skrev:Hårdt at være Bendtner og stå med valget mellem disse to klubber..

Billede
Alene det at man kan se ham i en Real Madrid bluse er jo faktisk rart. Men jeg tror ingen gang Real Madrid er så dumme, men hey de købte Gravesen så vi har da lov at håbe :D
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

sonnybarca

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af sonnybarca »

I må give mig en røffel, hvis i lyster! For nu skriver jeg følgende:

Hvis manden tog sig gevaldigt sammen, kunne han faktisk godt være et brugbart emne her i klubben. I min egen optik og ifølge rygter, mangler vi i perioder en fysisk og luftstærk boksspiller, noget som Bendter også besidder. Derudovre er han yngre end en Klose f.eks. og har trods alt lidt teknisk potentiale, modsat et par af de andre emner jeg har set. Han er vant til at sidde på bænken og har tilsyneladende heller ikke noget i mod det.

Og altså, hånden på hjertet, hvem ved... hvis han nu kom til Barcelona, hvor hele fodbold kulturen er noget helt andet end han er vant til, måske det så kunne ændre hans indstilling? Jeg nægter at tro på, at han inderst inde, ikke ønsker at få noget mere ud af hans karriere. Han mangler blot en vej, en tro på fodbolden og på ham selv.

Han skal have en 1-årig kontrakt til sommer og så bevise hans værd!

Hit me!
Senest rettet af sonnybarca lør nov 23, 2013 1:13 pm, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Lopezzz »

Hvis han kommer så skal han først starte på Barcas C hold ;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bentner..?? Er det ikke ham robotten i Futurama?

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Jurij »

sonnybarca skrev:I må give mig en røffel, hvis i lyster! For nu skriver jeg følgende:

Hvis manden tog sig gevaldigt sammen, kunne han faktisk godt være et brugbart emne her i klubben. I min egen optik og ifølge rygter, mangler vi i perioder en fysisk og luftstærk boksspiller, noget som Bendter også besidder. Derudovre er han yngre end en Klose f.eks. og har trods alt lidt teknisk potentiale, modsat et par af de andre emner jeg har set. Han er vant til at sidde på bænken og har tilsyneladende heller ikke noget i mod det.

Og altså, hånden på hjertet, hvem ved... hvis han nu kom til Barcelona, hvor hele fodbold kulturen er noget helt andet end han er vant til, måske det så kunne ændre hans indstilling? Jeg nægter at tro på, at han inderst inde, ikke ønsker at få noget mere ud af hans karriere. Han mangler blot en vej, en tro på fodbolden og på ham selv.

Han skal have en 1-årig kontrakt til sommer og så bevise hans værd!

Hit me!
Don't feed the troll.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Blaugrana92 »

Rent fodboldmæssigt kunne jeg sagtens se os afprøve ham. Hvis vi leder efter en decideret spids med styrker à la hvad vi havde i Julio Salinas for mange år siden, kunne Bendtner skam være et spændende emne. Han er stadig relativt ung. Rent teknisk er han ikke helt tabt bag en vogn, mens han fysisk er stor og stærk og kan begå sig i luftrummet. Det er mere indstillingen og mandens gøren og laden udenfor banen, der gør at jeg overhovedet ikke kan forestille mig Bendtner hos os. Manden virker så useriøs som man overhovedet kan blive. Både omkring sit privatliv og sit professionelle liv. Han virker slet og ret som en kæmpe idiot, med meget, meget lidt mellem ørerne.

sonnybarca

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af sonnybarca »

Nu må man ikke engang begå relativ simpel hærværk mere, uden at alle skriver om det! LEAVE!!! BENDTNER!!! ALONE...!!!

Manden kommer bare længere og længere væk fra hvad der ligner en seriøs fodboldkarriere. Jeg tager mine ord om Bendtner som mulig FC Barcelona spiller i mig igen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Skydefinten »

@KraulDR: En opgørelse viser, at det lige nu er helt lige mellem antallet af mål og anholdelser for B52 i 2013... #spændende #knivskarpafgørelse

Men nu kommer julefrokosterne...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Heartbreaker »

Tjek nogle af de tweets, der er skrevet om ham.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Nicklas Bendtner.

Indlæg af Michman »

sonnybarca skrev:Nu må man ikke engang begå relativ simpel hærværk mere, uden at alle skriver om det! LEAVE!!! BENDTNER!!! ALONE...!!!

Manden kommer bare længere og længere væk fra hvad der ligner en seriøs fodboldkarriere. Jeg tager mine ord om Bendtner som mulig FC Barcelona spiller i mig igen.
You better do that...!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster