Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

@ Visca. Godt indlæg igen, efter min mening. Er enig i, hvad du skriver.

@ Jonas. Fedt billede. Ja, han har stil hele vejen igennem.

@ Jbninc. Jeg tror nu du overfortolker, men jeg ved det selvfølgelig ikke bedre end dig. Grunden til at de ikke gik ud og svinede Zlatan til ved hans afgang, kunne eventuelt have noget at gøre med, at de har mere klasse end ham - og jeg kan i øvrigt ikke se grunden til, hvorfor de skulle forfalde til det niveau. Der er også en reel mulighed for, at Guardiola måske faktisk godt kan lide Zlatan, og rent faktisk mener han har bidraget med meget, på trods af den vanvittige opførsel, han også har lagt for dagen. Det jeg mener med voldsom reaktion fra cheftræneren er, at hvis en episode kommer frem om sådan fra Guardiola oven på Zlatans udfald, så ser jeg det absolut ikke som noget, man skal "skamme" sig over, eller være bange for kommer frem. Det med "næppe tvivl om", skal jo ses i kontekst. Der er en biografi på vej, hvor Zlatan selv beskriver sit verbale angreb på Guardiola. Og en troværdig kilde i Barcelona-lejren (Vilarrubi er trods alt vicepræsident) kommer med en udtalelse, der ikke er blevet dementeret. Zlatan har jo ikke slået Guardiola, men muligvis udtalt at han ville. Han nævner selv, at han brugte Madrid som pression, og til Guardiola har udtalt, at han ingen nosser har, og kan gå ad helvede til. I tillæg at han (Zlatan) har lavet så meget lort, at han ikke tør tænke på det. Du har fuldstændig ret i, at det er ord mod ord. Men Zlatan har ikke kommenteret Vilarrubis udtalelse, og jeg ved godt hvem jeg finder den troværdige part her.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:@ Visca. Godt indlæg igen, efter min mening. Er enig i, hvad du skriver.

@ Jonas. Fedt billede. Ja, han har stil hele vejen igennem.

@ Jbninc. Jeg tror nu du overfortolker, men jeg ved det selvfølgelig ikke bedre end dig. Grunden til at de ikke gik ud og svinede Zlatan til ved hans afgang, kunne eventuelt have noget at gøre med, at de har mere klasse end ham - og jeg kan i øvrigt ikke se grunden til, hvorfor de skulle forfalde til det niveau. Der er også en reel mulighed for, at Guardiola måske faktisk godt kan lide Zlatan, og rent faktisk mener han har bidraget med meget, på trods af den vanvittige opførsel, han også har lagt for dagen. Det jeg mener med voldsom reaktion fra cheftræneren er, at hvis en episode kommer frem om sådan fra Guardiola oven på Zlatans udfald, så ser jeg det absolut ikke som noget, man skal "skamme" sig over, eller være bange for kommer frem. Det med "næppe tvivl om", skal jo ses i kontekst. Der er en biografi på vej, hvor Zlatan selv beskriver sit verbale angreb på Guardiola. Og en troværdig kilde i Barcelona-lejren (Vilarrubi er trods alt vicepræsident) kommer med en udtalelse, der ikke er blevet dementeret. Zlatan har jo ikke slået Guardiola, men muligvis udtalt at han ville. Han nævner selv, at han brugte Madrid som pression, og til Guardiola har udtalt, at han ingen nosser har, og kan gå ad helvede til. I tillæg at han (Zlatan) har lavet så meget lort, at han ikke tør tænke på det. Du har fuldstændig ret i, at det er ord mod ord. Men Zlatan har ikke kommenteret Vilarrubis udtalelse, og jeg ved godt hvem jeg finder den troværdige part her.
Han siger endda, at han virkelig var i det røde felt, og sparkede til ting. Det han siger, og det man kender til mandens temperament, så er det vel ikke helt utænkeligt, at han har sagt det, som Vilarrubi siger, han har.

Ligesom dig ved jeg også, hvem jeg tror på, lige netop i denne sag.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Raman93 »

Vilarrubi lyver. Hvordan skulle Zlatan ture at slå Pep med disse bodybuildere i truppen?

Billede

Billede

Billede

Mod en tynd svensker

Billede

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Nyhuus »

Visca El Barca skrev:
Nyhuus skrev:
Guardiola skrev:Stakkels Barca-fans, der nåede at give penge for en Zlatan trøje.
Det gjorde jeg ....... Og jeg hader mig selv for det !

Overvejer lidt at brænde lortet imens jeg filmer det, og så smide den op på youtube :)

Arrh, det synes jeg er lige lovlig voldsomt. Det er vel den reaktion, Ibra håber at fremprovokere, hos Barca folk og hos Barca fans. Overvej lige en reklame det ville være for hans selvbiografi, hvis flere Barca fans, begyndte at brænde hans trøje!. Ikke alene fortjener vores kære trøje med de flotte farver, og den stolte historie, ikke at blive brændt. Den bedste reaktion på hans tåbeligheder er, at smile lidt af det hele, og så bare trække på skulderen ad det.

Man skal i hvert fald ikke bidrage til, at hans selvbiografi få den reklame, som Ibra og hans pr. folk har håbet på, ved at offentliggøre disse udtalelser.
Kan du have fuldstændig ret i !

Var nok også bare mere end tanke, end noget jeg ville gøre ..
Uanset hvad fortryder jeg ihvertfald at de penge ikke gik til en trøje med Xavi eller Puyol istedet :)

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af puyol83 »

Ang. vicepræsidentens udtalelser om Zlatans trusler mod Guardiola, og troværdigheden heraf, var det så ikke fremme på et tidspunkt at Zlatan efter skiftet havde lovet Guardiola tæsk næste gang han så ham? I så fald har Barca da stadig troværdigheden i behold.

Og noget helt andet: Hvorfor er det en fornærmelse når Zlatan kalder Guardiola en filosof? Jo man kan da godt få lange løg af at høre på filosoffer i for lang tid af gangen, men at blive kaldt det som træner opfatter jeg som et kompliment der siger noget om Guardiolas indsigt i spillet...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Det siger vel noget om, at Zlatan har en mere pragmatisk tilgang til spillet. Hvad du så end vil lægge i det.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af JonasV »

puyol83 skrev:Og noget helt andet: Hvorfor er det en fornærmelse når Zlatan kalder Guardiola en filosof? Jo man kan da godt få lange løg af at høre på filosoffer i for lang tid af gangen, men at blive kaldt det som træner opfatter jeg som et kompliment der siger noget om Guardiolas indsigt i spillet...
Haha, helt enig. I min bog er det også et udtryk for åndsfattighed hvis man mener filosof er et nedsættende øgenavn. I øvrigt også langt ude, at det ifølge Zlatans udtalelser virker som han synes det er foragteligt at Xavi, Iniesta og Messi "bare gør hvad træneren siger". Douche. Jeg mister mere og mere for ham.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:
puyol83 skrev:Og noget helt andet: Hvorfor er det en fornærmelse når Zlatan kalder Guardiola en filosof? Jo man kan da godt få lange løg af at høre på filosoffer i for lang tid af gangen, men at blive kaldt det som træner opfatter jeg som et kompliment der siger noget om Guardiolas indsigt i spillet...
Haha, helt enig. I min bog er det også et udtryk for åndsfattighed hvis man mener filosof er et nedsættende øgenavn. I øvrigt også langt ude, at det ifølge Zlatans udtalelser virker som han synes det er foragteligt at Xavi, Iniesta og Messi "bare gør hvad træneren siger". Douche. Jeg mister mere og mere for ham.
Det siger vel lidt om mandens manglende intelligens.

Han er såret på stoltheden, agenter og bogudgivere kan sno ham om lillefingeren da han er nem at manipulere og voila man har en pressesensation så snart man trykker på de rigtige knapper.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Mander »

’Du har inga pungkulor’
Hahahahahahaahahahahaha, det kan jeg jo ikke tage seriøst.

Mon ikke Zlatan burde stoppe med sin vendetta, den er ret kedelig efterhånden.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Daluigi »

Denne tråd eksisterer vel stadig, alene for at jeg så kontinuerligt kan komme med et ubrugeligt, men alligevel ret så tilfredsstillende: HVAD SAGDE JEG!!!

En af klubbens ringeste transfer målt på økonomi og kontroverser. Har ALDRIG ville have ham i klubben, har ALDRIG accepteret hans attitude og spil, selv da folk skulle rakke ned på os såkaldte "haters"... And now you see why.

Manden er en idiot, han er hverken spilmæssigt eller mentalt egnet til verdens bedste klub, og nu skal man lægge øre til sårn en omgang bitterhed fra hans side... Tsk tsk, hans vendetta er så patetisk, at end ikke alle mine Madrid-tosser gider spilde tid på at tage hans sure opstød for gode vare.

Lad os slette tråden. På den måde slipper jeg for at læse mere om denne klaptorsk af en svensker, og I slipper for at se mig sige: HVAD SAGDE JEG!!
Forumlegende

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

puyol83 skrev:Og noget helt andet: Hvorfor er det en fornærmelse når Zlatan kalder Guardiola en filosof? Jo man kan da godt få lange løg af at høre på filosoffer i for lang tid af gangen, men at blive kaldt det som træner opfatter jeg som et kompliment der siger noget om Guardiolas indsigt i spillet...
Det var leveret med en pæn portion sarkasme, og derfor var det nedsættende.

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:En af klubbens ringeste transfer målt på økonomi og kontroverser.
Det lyder næsten som om, at det er Zlatan Ibrahimovic's skyld, at han kostede så meget. Det er ret irrelevant, da Laporta var manden bag den forhandling. Kontroverserne kunne man godt have været foruden, hvis der er hold i dem.
Daluigi skrev:Tsk tsk, hans vendetta er så patetisk, at end ikke alle mine Madrid-tosser gider spilde tid på at tage hans sure opstød for gode vare.
Lad os nu lige vente med spænding på, hvad han siger i bogen, før vi konkluderer i øst og vest.
Daluigi skrev:Lad os slette tråden. På den måde slipper jeg for at læse mere om denne klaptorsk af en svensker, og I slipper for at se mig sige: HVAD SAGDE JEG!!
Nej. Tråden er og vil altid være relevant. Han er en verdensklassespiller, og de fortjener en plads på forummet. Men ja, det ville være fint med mindre capslock og udråbstegn, der åbenbart er blevet moderne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Brombi »

Jbninc skrev: Det lyder næsten som om, at det er Zlatan Ibrahimovic's skyld, at han kostede så meget. Det er ret irrelevant, da Laporta var manden bag den forhandling. Kontroverserne kunne man godt have været foruden, hvis der er hold i dem.
nej
Jbninc skrev:Lad os nu lige vente med spænding på, hvad han siger i bogen, før vi konkluderer i øst og vest.
nej
Jbninc skrev:Nej. Tråden er og vil altid være relevant. Han er en verdensklassespiller, og de fortjener en plads på forummet. Men ja, det ville være fint med mindre capslock og udråbstegn, der åbenbart er blevet moderne.
nej

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:Han er en verdensklassespiller, og de fortjener en plads på forummet.
Jamen ... hvor er Oleguer tråden så henne?

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana92 skrev:
Jbninc skrev:Han er en verdensklassespiller, og de fortjener en plads på forummet.
Jamen ... hvor er Oleguer tråden så henne?
1. Hvis du kan huske tilbage, så har den eksisteret.

2. For ganske kort tid siden forsvandt mange tråde, hvilket Zlatan-tråden også gjorde, hvorefter ingen har genoprettet den.

3. Måske fordi, at han ikke er verdensklasse?

Man kan svine Zlatan Ibrahimovic alt det man vil, men hans kvaliteter kan ikke negligeres uanset hvor meget, der prøves.

Ja, han passede ikke ind i Barcelona. Han prøvede, fejlede og Guardiola lavede endnu en dårlig handel, desværre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster