Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Quaresma »

Problemet med Zlatan var jo også, at selvom den lå i hovedhøjde, ville han hellere forsøge sig med et saksespark end en hovedstødsafslutning.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Var han virkelig saa god i hovedspillet? Saadan som jeg husker det, var han ikke saerlig god lige netop i dette aspekt af spillet. Mod Inter mente Pep at vi skulle bruge trussel i luften, men der var Ibra helt vaek. Det var også den eneste kamp i den saeson, hvor vil havde brug for en spiller, der kunne true modstanderen paa hoeje indlaeg og i luftspillet.

Han gjorde mange gode ting, men hovedspillet var ikke hans force´, har generelt ikke rigtig vaeret det i hans karriere. Folk tror han er god i luftspillet fordi han er stor og staerk, men saadan forholder det sig ikke virkeligheden.

Han er en stor spiller, uden tvivl, men jeg maa indroemme at jeg ikke savner ham det mindste. Paa alle maader passede han bare ikke ind i Barca.

I dette interview siger han, at han ikke er særlig god i luftspillet, og han vil forbedre det aspekt i sit spil, hvis det var: http://www.youtube.com/watch?v=4jADQVaXWxE


Personligt mener jeg heller ikke, at han er særlig god i luften, taget hans statur i betragtning.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af A$AP »

Nogen der har læst hans selvbiografi, den kan varmt anbefales. Har lige færdiggjort bogen, den var godt nok underholdende og lige præcis hvad man forventer af Zlatan, kommer også med en masse stikpiller til Guardiola som der også fik smil frem på læberne og så står der også en masse om hans forhold til de forskellige Barca spillere og Især Messi, Uddrag jeg bogen som også indikere hvordan hans barndom var. Billede

Klasse og underholdende selvbiografi, men jeg forventede heller ikke andet.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af OliverDK »

A$AP skrev:Nogen der har læst hans selvbiografi, den kan varmt anbefales. Har lige færdiggjort bogen, den var godt nok underholdende og lige præcis hvad man forventer af Zlatan, kommer også med en masse stikpiller til Guardiola som der også fik smil frem på læberne og så står der også en masse om hans forhold til de forskellige Barca spillere og Især Messi, Uddrag jeg bogen som også indikere hvordan hans barndom var. Billede

Klasse og underholdende selvbiografi, men jeg forventede heller ikke andet.

Helt sikkert klasse underholdning. Det er altid spændende at få et indblik i fodboldverdenen indefra. Specielt Zlatans verden :grin:

Og skynd dig for satan at finde en oplader! ;-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af A$AP »

Ja, mange ting kan man sige om ham, men underholdning er han altid god for. :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »


Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Skydefinten »

phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »

Man skal være kildekritisk, men nu skrev Zlatan jo en bog, hvor han slyngede med ting mod Pep.


Símun Samuelsen(færøsk landsholdsspiller) som skrev til Aftonbladet:
- Zlatan kan godt lide at fortælle, hvor mange penge han tjener. Han er så god en spiller, at vi ikke forstår, hvorfor han er så gnaven. Han burde være glad for, at han er en god spillere, som tjener mange penge, lyder det fra Samuelsen til avisen.
- Normalt er vores kampe rolige, men han kan godt lide at snakke, og nogle gange kan jeg ikke forstå, hvad han siger. Han siger, at vi er fiskere, ja, vi er fiskere, for det tilhører vores kultur, og jeg forstår ikke, hvorfor han opfører sig sådan. Hvad han tjener pr. minut eller dag, tjener vi dårligt nok på et helt år, så det er svært at forstå, hvorfor han er så sur på banen, konkluderer Símun Samuelsen.


Jeg forstår det hellere ikke.

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Parla »

A$AP skrev:Nogen der har læst hans selvbiografi, den kan varmt anbefales. Har lige færdiggjort bogen, den var godt nok underholdende og lige præcis hvad man forventer af Zlatan, kommer også med en masse stikpiller til Guardiola som der også fik smil frem på læberne og så står der også en masse om hans forhold til de forskellige Barca spillere og Især Messi, Uddrag jeg bogen som også indikere hvordan hans barndom var. Billede

Klasse og underholdende selvbiografi, men jeg forventede heller ikke andet.
Læser fra telefonen med 1% batteri tilbage. Living on the edge.

Dog kan jeg skrive under på at forældre fra Balkan råber sådan nogle ting til deres børn når de er dårlige på banen. Jeg havde en bosnisk træner, og hans søn spillede på holdet =D

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Han vil væk. Monaco byder 30 mio EUR iflg monte Carlo medier.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Punto Pelota. Ibrahimović vil til MADRID og har fortalt det til Mino

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af zqa »

Atletico mangler også en angriber - go!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Tjah, tjoooh, hvorfor ikke, eller aaaargh !
Billede
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kvoller »

Han vil undgå blodige nipples?

Men han er en frækkert, det skal han have!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Kubala »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster