Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af DeanCassady »

Han skal bare hentes. Han har niveauet og vil uden tvivl løfte sit spil endnu mere, når han får nogle ordentlige holdkammerater omkring sig.
Robert Zimmerman

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Jesni »

DeanCassady skrev:Han skal bare hentes. Han har niveauet og vil uden tvivl løfte sit spil endnu mere, når han får nogle ordentlige holdkammerater omkring sig.
Tror ikke han er tilgængelig før han har 1-2 år tilbage af sin kontrakt, og ikke ønsker at forlænge med Tottenham. Han er alt for vigtig for dem til at de sælger ham.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/luna- ... -navn.html

Når vi tilsyneladende stadig er interesseret i Eriksen, og vi allerede har købt Coutinho til Iniesta afløser. Så tænkte jeg om han så ikke kunne være en slags Xavi afløser? så bare mere også kommer med skud udefra, men mest kommer til at lægge og fordele boldene, som er han er så fremragende til. Han har jo også en stort løbepensum lige som Rakitic, så det ville vi ikke komme til at mangle :glad:

Hvad tænker i ? (Ved godt han kommer til at koste spidsen af en jetjager, men det kan vi efterhånden ikke undgå nu om dags, desværre!)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Vi er meget fokuserede på en Xavi og Ini erstatning, hvad med Busquets. Det ville være noget af et slag at stå uden ham fra den ene sæson til den anden uden en klar og kompetent erstatning.

Vi skal til at kigge i den retning også..., snart 30 så ikke helt så tæt på igen måske, men er bange for at vi ender i en situation som med Xavi hvor vi stadig leder efter en dirigent.

Men, enig Eriksen er meget mere en Xavi type end en Iniesta type, og vil være særlig ideal til den position.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

emo skrev:Vi er meget fokuserede på en Xavi og Ini erstatning, hvad med Busquets. Det ville være noget af et slag at stå uden ham fra den ene sæson til den anden uden en klar og kompetent erstatning.

Vi skal til at kigge i den retning også..., snart 30 så ikke helt så tæt på igen måske, men er bange for at vi ender i en situation som med Xavi hvor vi stadig leder efter en dirigent.

Men, enig Eriksen er meget mere en Xavi type end en Iniesta type, og vil være særlig ideal til den position.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Enig, har også tænk på en Busquets erstatning på et tidspunkt, og det vil være et kæmpe slag når vi har ham mere, for jeg kan ikke se nogen som kan det samme som ham. Vi kan vel kun håbe på at enten Samper eller Oriol Busquets kan blive gode nok til at overtage, eller så skal vi måske købe Jorginho fra Napoli, men ved ikke hvor god defensiv han er.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

Jeg vil have ham.. Frygter han kommer i en anden hvid trøje i stedet for Tottenham. Ellers bliver han i Tottenham og bliver en legende det vil jeg dog også godt kunne leve med. Men seriøst Eriksen i en Barca trøje.. Eriksen er Danmarks bedste spiller siden Laudrup imo. Forstår ikke at man i det mindste ikke prøver.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Skydefinten »

Kilder siger at CE er plan B, hvis Grise-handlen fejler.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af B-Freak »

Sjov plan B når de er så forskellige.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Haha ja. Siger måske også lidt om klubben at de ikke aner hmi hvilken retning de skal gå, med spillet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Goaaal »

Vil langt hellere have CE end endnu en angriber. Klart midtbanen vi er svagest på. Real har vundet 4 Cl på 5 år ved at have en fantastisk midtbane og en af verdens bedste offensive backs i form af Marcelo. Det vilde er at Barca netop også vandt alt i flere år pga. dette hvorefter den stupide indkøbspolitik lod Alves gå og samtidig købte for dårligt ind til midten. Med CE og Cou begynder det at ligne noget. Så mangler vi bare at hive Alves hjem igen. Tror han har 2 sæsoner i sig endnu.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:Vil langt hellere have CE end endnu en angriber. Klart midtbanen vi er svagest på. Real har vundet 4 Cl på 5 år ved at have en fantastisk midtbane og en af verdens bedste offensive backs i form af Marcelo. Det vilde er at Barca netop også vandt alt i flere år pga. dette hvorefter den stupide indkøbspolitik lod Alves gå og samtidig købte for dårligt ind til midten. Med CE og Cou begynder det at ligne noget. Så mangler vi bare at hive Alves hjem igen. Tror han har 2 sæsoner i sig endnu.
Altså, hvis vi virkelig skal forstærke os på midten, så skal vi hente Arthur, Thiago og Eriksen.

Så vil vi have Busquets, Rakitic til 6'eren, til de to 8'ere kan vi have Thiago, Eriksen, Arthur, Denis og Paulinho.

Så kan vi have Dembele, Messi og Coutinho til angrebet med Paco og Suarez som rotation i første omgang.

Så ja, jeg er faktisk helt enig med dig. Det vil uden tvivl koste over 200 millioner euro som minimum at hente de tre, men det er det, der er krævet af os, hvis vi skal tilbage til CL-toppen, nu hvor Iniesta er fortid især. Vores midtbane er alt for svag.

Som jeg ser det lige nu, så er angrebet hellere ikke den største hovedpine i allerførste omgang, da vi sagtens kan score en helvedes masse mål, så længe vi har Messi, men vi mangler en, der forstår og kan kontrollere vores kampe. Det var bl.a. det, vi tabte på mod Roma. Det blev aldrig på vores præmisser. Busuqets er der selvfølgelig, men vi skal også have en mellem midtbanen og angrebet til at styre det, for så kan vi rykke Messi endnu længere frem, hvor det gør mest ondt på modstanderne, nu hvor don Andres er fortid.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Eriksen er dybt urealistisk. Han vil koste langt mere end griez. Og så vil jeg egentlig gerne se hvad alena kan blive til. Arthur kommer til og hvis thiago kan hentes til en fin pris så kan man også hoppe på. Det er ok. Samtidig kommer cou efter alt at dømme også ned på midten. Så der sker noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Busi (oriol)
Rak/thiago (Arthur) - cou (alena)

Det er imo en fint midt. Og den er realistisk. Det er ikke den bedste i verden men den burde sammen med et godt forsvar og et farligt angreb kunne gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Rb88 »

Kan vi hente Thiago og Arthur synes jeg også det er fint. Thiago og Busquets ville virkelig kunne styre midtbanen og diktere tempoet sammen. Så kan Messi være den eksplosive og cou kan være sidste cm der spiller lidt længere fremme så vi får udbyttet hans mål bidrag

Så virkelig gerne de forreste 6 være

Thiago - Busquets - coutinho
Griezman - Messi - dembele

Så kan Suarez være 4. Mand i angrebet og Arthur og Alena rotere som 4. Og 5. Mand på midtbanen og spilles ind på holdet

Det vil også give os mange måltrusler da både coutinho, Griezman, Suarez og på sigt dembele burde være garant for mål foruden Messis absurde tal

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster