Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Helt enig!
Mindes tit vi er enige [emoji6]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Eriksen er dybt urealistisk. Han vil koste langt mere end griez. Og så vil jeg egentlig gerne se hvad alena kan blive til. Arthur kommer til og hvis thiago kan hentes til en fin pris så kan man også hoppe på. Det er ok. Samtidig kommer cou efter alt at dømme også ned på midten. Så der sker noget.
Der ser vi forskelligt. Jeg anser slet ikke Cou som 8'er. Cous evner ligger på den sidste tredjedel af banen og derfor mere en kantspiller end en cm. Derfor jeg vil både have Eriksen og Thiago, for så vil vi have et fremragende udvalg til cm.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Det var der sikkert også mange der sagde om Iniesta da han rendte rundt på kanten under frank r... Cou har spillet cm for pool før og gjort det strålende.

Og så kan jeg egentlig ikke se hvorfor Eriksen skulle være en bedre cm end cou. Han er vel også bedre på den sidste halvdel? Måske også derfor han er blevet brugt en del på kanten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

De ti spiller minder slet ikke om hinanden. Coutinho er ifølge mig en offensiv midt der flagrer og har frihed, ala Iniesta mens Eriksen mere er en Xavi type der kontrollerer, har bolden og skaber spillet med afleveringerne.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

CE som Xavi? Den kan jeg godt nok ikke se. Eriksen er imo ligeså meget off midt som cou. Han har bedre afleveringer men er ikke nær så god på bolden.

Den kontrollerende midt får vi i Arthur eller hvis vi er rigtig heldige i Thiago. Hverken Eriksen eller cou bliver kontrollerende men er tiltænkt inis rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

Jeg vil tage ham over de fleste andre spillere..
Nok kun Thiago der er før ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Puha! Slet ikke samme syn på spillerne så. Langtfra. Ce minder mere om Thiago end han gør om Cou imo. Ce er ikke ligeså driblestærk som Cou, men mere boldsikker og pasningssikker.


Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det var der sikkert også mange der sagde om Iniesta da han rendte rundt på kanten under frank r... Cou har spillet cm for pool før og gjort det strålende.

Og så kan jeg egentlig ikke se hvorfor Eriksen skulle være en bedre cm end cou. Han er vel også bedre på den sidste halvdel? Måske også derfor han er blevet brugt en del på kanten.
Iniesta er også en helt unik spiller. Han har hjernen som 6'er, pasningen som en 8'er og driblingerne som en 10'er. Jeg har aldrig set så vild en hybrid spiller som Don Andres. Jeg ser slet ikke Cou i samme støbning af spillerprofil som Don ANdres.

Don Andres var som 24-årig CM under Pep. Cou er 26 år og er stadigvæk kant, så tiden er også ved at løbe fra ham, at han skal til at omskoles, da det er klart og tydeligt, at Cou er bedst i en så offensiv position osm muligt.

Det er noget andet at spille 8'er i vores foretrukne 4-3-3, da du skal kunne tænke spillet dybt fra banen og ikke blot være god på den sidste tredjedel.

Coutinhos spil er på ingen måder baseret på at kunne diktere spillet eller kreere det dybt fra. Hans spil er baseret på hans fantastiske sparketeknik, raids ind i banen og så kreative indslag via hans driblinger.

Eriksens spilelstil er baseret på at starte angrebene, og hans spil er baseret på at spille på den anden ud af de tre dele på banen. Han er slet ikke så individualist god som Coutinho, men han kompenserer med det ved at have en bedre fodboldforståelse end Cou. Eriksen er desuden en meget, meget løbestærk og hårdtarbejdende spiller, som i flere omgange har spilelt CM. Endda i en tomandsmidtbane. Det har Cou aldrig. Cou er opvokset som 10'er, og det ses, at hans spil er langt mere skræddersyet, når han har en-mod-en, eller at han skal afslutte angrebene.

Derfor er Eriksen for meget langt mere værdifuld som CM end Cou er, fordi Eriksen er en decideret playmaker og samtidig har nogle gode evner i spillet uden bold os qua hans løbearbejde og hans forståelse for spillet uden bold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er uenig. Da vores midt fungerede bedst spillede ini en rolle som cou godt kan spille. Jeg siger ikke at han kan gøre det ligeså godt men med to boldsikre spillere ved sin side (som ini havde med Xavi og Busi) så kan han få lov til at udfordre osv. Han viste også rigtig gode takter som cm for pool lige inden han blev solgt.

Men jeg er gået ind i en diskussion som jeg ser som ret usandsynlig/ligegyldig da jeg ikke tror på rygterne omkring Eriksen. Det er avis spekulationer fordi der er stille omkring griez (indtil han siger noget eller vi henter ham den 1 juli). Det virker til at cou kommer til at få en rolle på midten og så må vi se hvordan det kommer til at gå
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Tello »

Er lidt pessimistisk omkring Eriksen. In a perfect world, hvor vi får ham, så vil Valverde stadig fucke det op.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

Tello skrev:Er lidt pessimistisk omkring Eriksen. In a perfect world, hvor vi får ham, så vil Valverde stadig fucke det op.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det har jeg også lidt på fornemmelsen, han ville sikkert nok bruge ham på kanten :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:
Tello skrev:Er lidt pessimistisk omkring Eriksen. In a perfect world, hvor vi får ham, så vil Valverde stadig fucke det op.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det har jeg også lidt på fornemmelsen, han ville sikkert nok bruge ham på kanten :roll:
Tja, så er Poch også dum, for han har i flere omgange spillet Eriksen på kanten. Og en del af gangene med succes.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Tello »

Drake skrev:
Tello skrev:Er lidt pessimistisk omkring Eriksen. In a perfect world, hvor vi får ham, så vil Valverde stadig fucke det op.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det har jeg også lidt på fornemmelsen, han ville sikkert nok bruge ham på kanten :roll:
Kanten? Ya dreaming, m8. Han ville slet ikke spille ham halvdelen af tiden. Tænk lige på en typisk Valverde udekamp, hvor han bare vil hive 0-0 hjem.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af kklaus »

Officielt Inter spiller.
https://twitter.com/Inter/status/1222142280800329729

Håber han finder tilbage til sit topniveau.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

Cristiano Ronaldo - 118 goals and assists in 229 PL apps

Christian Eriksen - 113 goals and assists in 226 apps

One was managed by Alex Ferguson, the other Tim Sherwood.

Respect the levels
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster