Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSoci 135354

Christian Eriksen

Indlæg af FCBSoci 135354 »

Christian Eriksen gav igen tirsdag glimrende eksempler på hans unikke talent og er jeg den eneste som drømmer om Christian Eriksen i en Barca-trøje engang i fremtiden? :glad: Men når nu Barca allerede har en midtbane med kvalitetsspillere på alle pladser hvad skal han så gøre?

Her er mit bud på hvad Christian Eriksen bør gøre på kort/mellemlang sigt, aktuelt set:

Jeg mener, at han skal blive i Ajax mindst en sæson endnu. Han skal hæve sit bundniveau i både Æresdivisionen og CL, være mere toneangivende og scorer flere mål. Jeg mener ikke at en god EM-slutrunde næste sommer vil kunne ændre på dette faktum.
Skulle Ajax misse et hollandsk mesterskab eller i værste fald misse CL-kvalen fuldstændigt kunne Christian selvfølgelig tabe troen på "Ajax-projektet" og føle sig tvunget til et skifte. I så fald ville jeg mene, at et skifte til Liverpool ville være det helt rigtige. Liverpool er en kæmpe klub og har gode chancer for at snuppe den 4.plads, som giver adgang til CL-kvalen. Liverpool har i mine øjne heller ikke en klar konkurrent som den kreative midtbanespiller, så der skulle være gode muligheder for spilletid. Det virker også som om at små vævre typer som D. Silva og seneste J. Mata har fundet en måde at begå sig i den fysisk udfordrende liga. Sidst men ikke mindst vil Christian have en rutineret landsmand ved sin side i D. Agger...

Men jeg er måske helt afsporet? :glad:

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Christian Eriksen

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Liverpool?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

Liverpool spiller jo ikke med en hængende angriber, og så tror jeg ikke at han har fysikken til Premier League.

Hvis det skulle være i England, så tror jeg Arsenal villa være det bedste valg, de spiller med en hængende angriber, og deres spillestil passer bedre til ham, Wenger satser også meget på unge spiller, så der er støre chance for fast spilletid.


Men jeg ser ham helst i spanien, og meget gerne i barca på sigt :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Brombi »

Med Xavi, Ini, Cesc, Thiago i truppen og med Sergi Roberto, Javier Espinosa og Rafinha på b-holdet ser jeg ikke meget spilletid til C. Eriksen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Lopezzz »

Allan Simonsen, Michael Laudrup, Ronnie Ekelund og Thomas Christiansen bliver nok de eneste danske spillere
der har spillet for Barca, desværre
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Allan Simonsen, Michael Laudrup, Ronnie Ekelund og Thomas Christiansen bliver nok de eneste danske spillere
der har spillet for Barca, desværre
... bare vent. Jeg er klar lige om snart.

Jbninc

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Jbninc »

Brombi skrev:Med Xavi, Ini, Cesc, Thiago i truppen og med Sergi Roberto, Javier Espinosa og Rafinha på b-holdet ser jeg ikke meget spilletid til C. Eriksen.
Kommer vel an på de respektive spilleres fremtidige udvikling. Dér har Christian Eriksen så en fordel, for han spiller fast på et klassemandskab, og han spiller hver gang, han er klar. Men han er selvfølgelig ikke fra Catalonien. Det kan blive et problem for ham i vores hypotese

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

Thiago er heller ikke fra Catalonien. Det er Keita heller ikke. Det er Deco eller Michael Laudrup for den sags skyld heller ikke. Når der i forvejen er så mange catalanere i truppen, tror jeg ikke det vil være et problem at han ikke er catalaner.

BarçaDK

Re: Christian Eriksen

Indlæg af BarçaDK »

Iniesta er da heller ikke ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Iniesta er da heller ikke ;-)
True! Men det er jo Iniesta ... han er jo ikke engang menneskelig! ;-)

BarçaDK

Re: Christian Eriksen

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:True! Men det er jo Iniesta ... han er jo ikke engang menneskelig! ;-)
Tror jeg sgu heller ikke han er. Hvordan kan man være latino og samtidig bleg?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

Han er ikke bleg! Han skinner!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af JonasV »

Som en aske-engel.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af JonasV »

Nogen burde lave en Iniesta-compilation med denne som underlægning til alle Don Andres' lækkerheder i slow-mo:
[youtube]BtiI_03dNkE[/youtube]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

Synes at Thiago og Christan kan spille på samme plan..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster