Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Hotnuk »

Pep har også vist, at han er en af planerne for fremtiden. Han var jo med i truppen til kampen mod Real Sociedad og sad på bænken under hele kampen + han fik også sin B-holds debut i år. Han bliver også forfremmet til B-holdet i år, hvis jeg husker rigtigt.

Squix

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Squix »

Hotnuk skrev:Pep har også vist, at han er en af planerne for fremtiden. Han var jo med i truppen til kampen mod Real Sociedad og sad på bænken under hele kampen + han fik også sin B-holds debut i år. Han bliver også forfremmet til B-holdet i år, hvis jeg husker rigtigt.
Men hvis Wenger begynder og tilbyde 3 gange så meget i løn, og fast spilletid på førsteholdet? Ligesom han gjorde med Fabregas? Hvad sker der så?

Kunne Barcelona finde på at sende ham afsted i en handel med Cesc?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Quaresma »

Hvem ved hvad Rosell kan finde på....

DonIniesta

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af DonIniesta »

Hvordan skal den kommentar forstås? Har Rosell da en fortid med salg af store talenter til andre klubber? Jeg mindes det ikke.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Quaresma »

Read it again, please. Jeg refererede, så vidt jeg ved ikke til nogen spillerhandler, but if you think so.
Min personlige mening er bare, at Rosell har et forskruet syn på mange forskellige ting i hans klubpolitik.

DonIniesta

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af DonIniesta »

Aha, så skriv det i stedet for. Det kunne nemlig nemt tolkes som et forsøg på at pådutte Rosell et motiv for et salg, som næppe bliver aktuelt eller har haft præcedens, forstået på den måde, at Rosell aldrig har solgt et stortalent før.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Quaresma »

Eller har han? Uha, jeg har gang i de helt store konspirationsteorier omhandlende vores egen præsident!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu er der heller ikke så meget 'salg' over det, når Arsenal (for eksempel) henter et af vores unge talenter. De kan jo frit skrive kontrakt med dem, så længe de ikke er på professionel kontrakt, og så handler det jo som regel om at de to klubber skal blive enige om en form for kompensation efterfølgende - medmindre der er tale om skifte ved et kontraktudløb, naturligvis.

DonIniesta

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af DonIniesta »

Jeg ved ærlig talt ikke, hvordan man ellers skulle tolke din noget malplacerede kommenatar "man ved aldrig med Rosell" (ok, meget interessant pointe). Jeg kan heller ikke se hvad Rosell har noget som helst med debatten at gøre (om Deulofeu skifter eller ej - Arsenals interesse)

Blaugrauna92:

Jeg ved skam godt, at Arsenal, i så fald de henter Deulofeu (sker ikke i øvrigt, er jeg ret sikker på), så får Barca ikke en krone pga. at det i Spanien ikke kan lade sig gøre, at skrive en professionel kontrakt med en spiller under 18 år, som du selv er inde på. Det eneste det kan blive, er en lille ubetydelig kompensation, som det var i tilfældet med Cesc og Bellerin.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Quaresma »

DonIniesta skrev:Jeg ved ærlig talt ikke, hvordan man ellers skulle tolke din noget malplacerede kommenatar "man ved aldrig med Rosell" (ok, meget interessant pointe). Jeg kan heller ikke se hvad Rosell har noget som helst med debatten at gøre (om Deulofeu skifter eller ej - Arsenals interesse)
Hahah DonIniesta, få lidt perspektiv. Jeg begriber ikke, at du ikke kan se, hvor min kommentar passer ind i konteksten, og at du efterfølgende påtager en bedrevidende tone uden noget egentligt grundlag. Uh, jeg kommenterede negativt på Sandro Rosell, big deal.

Hvis du studerer indlægget før mit meget, meget, meget grundigt, vil du opdage, at der står følgende skrevet: "Kunne Barcelona finde på at sende ham afsted i en handel med Cesc?"
Hmm...

Rosell er præsident i klubben og øverstbefalende, hvorfor det ikke er så mærkeligt, at associere ham med Barca.

Get it now?

(Ps. tak for lån af tonefald, Don.)

DonIniesta

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af DonIniesta »

Og? Hvad ændrer det helt præcis på? Kommentaren er stadig tåbelig og uden fundament. Medmindre du kan forklare mig sagligheden i den. Det virker vist heller ikke sandsynligt, at man skulle sende Deulofeu til Arsenal under nogen omstændigheder, når han er en af guldfuglene på La Masia og Rosell ganske klart (af flere omgange) har udtalt, at vi under ingen omstændigheder vil sælge vores stortalenter, medmindre de selv vil sælges (altså ingen Cesc gentagelser for fremtiden ifølge Rosell)

Og hvem har i øvrigt pisset i din kaffe? Du virker en anelse anspændt. Men ok, vi kan da godt sige, at din kommentar var aktuel...

I øvrigt mangler du stadig at svare mig på, hvad et i dine øjne muligt salg af Deulofeu har at gøre med Rosells klubpolitik? Mig bekendt har Rosell meget lidt at skulle have sagt, når det kommer til handler af ungdomsspillere uden Peps accept. Især, når Deulofeu ikke vil kunne indbringe et særlig stort beløb pt.

Hov, så lige i din profil, at du har anti-Rosell stående. Det forklarer måske en del så.

Og prøv lige engang at læse min indledende besked. Var den virkelig så slem?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Quaresma »

Hvad det ændrer på? Er det ikke åbenlyst? Jeg tvivler på, at du opfangede, at mit første indlæg skulle tage med et gran salt. Hvorfor du føler dig truffet på Rosells vegne, ved jeg ikke, men jeg finder det en smule underligt, at du tager det så bogstaveligt. Jeg har aldrig antydet, at Rosell har solgt unge talenter til andre klubber for håndøre, det var dig, der mistolkede mit indlæg fuldstændig. Jovist var det en lille kritik af Rosell, men som sagt; et gran salt. Remember that.

Hahah, tak for din accept angående kommentaren.

Rosell har da masser at sige, eftersom han som klubbens præsident, er den, der skal sætte den endelige underskift på sådanne ting. Eventuelle handler står og falder med ham, også selvom han selvfølgelig træffer alle sine beslutninger i samråd med andre.


I det hele taget en absurd diskussion, som jeg egentlig ikke gider deltage yderligere i.

Ps. Jeg drikker ikke kaffe, er mere en kakao-mand.

DonIniesta

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af DonIniesta »

Ok, nu skulle det lige pludselig tages med et gran salt. Før var det ellers en hentydning til Cesc-snakken forinden. Fair nok, du har taget et nyt standpunkt.

Jeg tager skam intet bogstaveligt, jeg forstod bare ikke relevansen af kommentaren, det var det eneste.

Igen, tag en dyb indåndning og læs mit første indlæg. Det var vist ikke så slemt var det, eller farer du altid op sådan, når nogen stiller dig et spørgsmål?

Ja, det siger sig selv, men igen, læs hvad jeg har skrevet forinden. Det sker aldrig, at man sælger en af guldfuglene uden at spilleren selv vil af sted,eller så længe spilleren ikke kan indbringe det helt store beløb.

Desuden har Rosell jo gentagende gange sagt, at Pep har den endelige beslutning, når det kommer til indkøb og salg, så længe disse er indenfor budgettet. Og nej, jeg er ligeglad med om du eller andre kritiserer Rosell eller ej. Hvis det ikke var tilfældet, så havde jeg godt nok travlt, hvis jeg skulle forsvare ham hver gang. I øvrigt er jeg heller ikke enig i alt hvad Rosell har foretaget sig og al saglig kritik er god kritik.

Jeg kunne som sagt ikke se relevansen eller det saglige element i din kommentar, derfor jeg stillede mit spørgsmål.

Men ja, det er fuldtstændig ligegyldigt og uinteressant, så jeg stopper hvert fald her.

Kakao er også godt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20394
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Juvenil A player Gerard Deulofeu (17) will next season stay registered as Juvenil player but play more with the Barcelona B team. [sport]

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Siempre Barca »

Edu Oriol, Vazquez, Jonathan Soriano, Nolito og Benja Martinez forlader klubben til sommer, det efterlader kun Tello, der iøvrigt har kontraktudløb til sommer, og Saul tilbage som naturlige angribere/kantspillere. Derfor kan jeg ikke forstille mig, at Eusebio ikke rykker ham op.

Jeg tror generelt på en del oprykninger fra Juvenil A, da Fontás, Thiago, Abraham, Edu Oriol, Vazquez, Jonathan Soriano, Nolito og Benja Martinez forlader B-holdet. Dertil har Masip, Armando, Tello og Illie Sanhez kontraktudløb til sommer.

Luis Gustavo (hvis Illie Sanchez forlader klubben), Dalmau, Deulofeu og Javier Espinosa ligner nogle meget mulige oprykninger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster